viernes, diciembre 18, 2009

Tinc festa pel 24 i el 25!!! ^O^

Huolaaaaaa!!

avui ja han penjat a la feina els horaris x la setmana vinent i tinc:

Dilluns = de 12 a 16
Dimarts = de 12 a 16 i de 18 a 22
Dimecres = Festa
Dijous = Festa
Divendres = Festa
Dissabte = de 16 a 23
Diumenge = de 20 a 24

però com que he triat festa el 24 i 25 hauré de pencar el 31 i l'1. l'únic que em fa por és l'horari que em puguin posar U___U però em sento feliç que m'hagin donat festa els dies 24 i 25 tal com vaig demanar per poder celebrar el sopar del 24 amb la família xD i el dinar del 25 també ^O^ i de regal, el dinar del 26 i festa el 23!! jejejeje *-*

al final avui hi ha hagut merder a l'hora de plegar i he acabat sortint a les 18.05 T__T i llavors he agafat el bus de les 18.15 a la primera parada, on el "Jose mari" xDD s'havia afeitat!!! oooooh!! estava millor xDDD jeje :P m'ha fet ilusió quan ha enxampat al Pèls i s'ha posat al costat i s'han posat a xerrar xDDDD jeje i després el Pèls m'ha saludat dd el 61 xDDD m'he sentit molt satisfeta ^O^ i per rematar, el Dani estava substituint algú x la tarda xDDD i m'ha saludat!!! *-* (i al matí x nar he vist el noi guapo *-* q m'ha fet adéu amb la mà donada la meva insistència mirant-lo xDDD només feia que mirar-lo xDDD quan estava al 61 del Gos xDDD).

ja m'he llegit el vol 1 de Chi ^O^no està gens malament x passar l'estona, però no és res de l'altre món. i ja he llegit el vol 13 de Hayate entre el viatge d'anada i el de tornada. ara llegiré el volum 14 apalancada xDDD jejeje :P (i com q estava cansadíssima de treballar al final no he nat a Molins a x les botes, possiblement demà al matí, ja que treballo de 19 a 24 xDDD. jeje :P Mandonguilla, espero que demà vinguis puntual T_T o el que sigui xDD.

apa, doncs res més!! ah! el Gordi tmb m'ha saludat xDDD m'ha fet gràcia xDDD a veure quan m'arriba el regalet de l'amic invisible... com q sóc gafe segurament sigui un dels que arribaran amb retard T__T (però em sento "acompanyada" pq serem dues a qui ens arribi tard el regalet U___U). a veure, q no sé si serà el meu xDD pero ja dic, com q soc gafe... xDDD (sóc tant gafe que avui he hagut de netejar draps a mà durant 2 hores T___T horrible!! em fan mooolt de mal les mans U_U).

ja m'he mirat més episodis de Umineko, apareix ja la nova Beatrice, més dolenta i cruel que la primera i fa que les teories del Battler siguin més encertades xDD.a veure com segueix... em toca l'episodi 16 *-*

apa, doncs fins aviat!!! ^^

ah! els conductors del dia: el "jose mari", el Pèls i el Dani xDD

No hay comentarios: