domingo, diciembre 27, 2009

City of ember.

Huolaaaaa!!

avui, com a típic dia de "Nadal", encara que no sigui el dia 25 s'adiu de veure pel·lis xDD. es que per les festes nadalenques el que més ve de gust es veure una peli cada dia xDD. jeje

he vist ja:

-> 3 mujeres y un plan (vaig riure molt ahir amb aquesta peli, va ser mooolt entretinguda. si la veig d'oferta en dvd me la compraré xDD).
-> City of ember ^^ la he disfrutat molt. aquesta si la hagués nat a veure al cine encara hagués estat millor ^^

i ara encara en tinc algunes pendents per veure aquests dies. ara segurament em posi amb alguna altra peli de les que tinc per veure ^^
-> ángeles y demonios
-> the punisher i the punisher 2 ^^
-> 27 vestidos (que és la que veuré ara xDD).
-> la peli 13 del Detectiu Conan (que segurament serà la que vegi el dia 31 ^^ vull que la darrera de l'any sigui aquesta o Ikigami ^^).
-> Imaginate
-> baal
-> las hermanas Bolena
-> las crónicas de Narnia: el principe caspian
-> destino de caballero

aquestes són les que tinc en prèstec per poder veure xDD i altres son descarregades per poder veure. però les tinc descarregades i un cop vistes, eliminades. i si m'agraden, me les compro en dvd quan estan d'oferta xDDD (o sigui, menys de 9 euros xDD).

i avui a treballar de 20 a 24. ahir em va fer gràcia la salutació que em va fer el Pèls des del bus quan jo estava treballant xDDDDD jejejeje :P la gent va flipar xDDD

ah! aqui van els horaris de la setmana que ve:

dilluns -> de 14 a 18
dimarts -> de 19 a 23
dimecres -> festa
dijous (31) -> de 7.30 a 16
divendres (1) -> de 12 a 20
dissabte -> de 14 a 16 i de 18 a 24
diumenge -> festa

i ja està, només comentar que espero que el 31 em digui algun correctament els horaris si són de festiu o lectiu el dia 31 pq no vull que em passi com ahir ¬.¬ que era horari de diumenge ¬.¬

el conductor del dia: el Pèls ^^ jejeje

i ara, a veure 27 vestidos!! a veure què tal és!! ^^ fins aviat!!

1 comentario:

Aruchan^^ dijo...

27 vestidos? Simplement espectacular! M'encanta aquesta actriu, i en aquesta peli ho fa genial!!
L'argument es molt entretingut (una mica tòpic, però que hi farem... ^^U).
El que em recorda que encara he de mirar la peli de "La Cruda Realidad", que fa molt de temps que dic de veure-la, però encara no he trobat temps Dx
Au, bones festes i que t'atipis a turrons~~ x3