viernes, diciembre 25, 2009

Bon Nadal!!!

Huolaaaa!!

Bon Nadal a tothom!!

aquest any, com que l'Emma no hi és U___U no he pogut fer la "típica" visita als autobuseros, que feiem x Nadal els últims 5 anys U___U i veure qui "pringa" i qui ens felicita el Nadal... avui he estat ocupada rentant llençols i pujant-los a l'àtic mentre observava el panorama XD que ni rastre de qui jo em sé xDD el Calvo m'ha dit "feliz Navidad" quan diu que ha vist la meva ombra a l'àtic O_O m'ha deixat de pedra xDD i m'ha felicitat el Nadal xDDD de fet, el Calvo ha estat el primer xDD i el Descarat estava cotillejant mentre ell passejava pel carrer amunt i avall (i nosaltres mirant pel balcó de cals avis XD mentre ma àvia servia el caldo de Nadal xD).

avui hem celebrat el típic dinar de Nadal, amb els meus cosins com quan erem petits xDD i hem fet 1 munt de bestieses xDDD i ens reiem dels veins que també espiaven els veins des del balcó xDDD

també he aprofitat x veure 1 parell de pelis del Doraemon xDD (de la biblio ^^). primer: Doraemon i el secret dels núvols. XD no ha estat gens malament. i després la rallant i interminable peli de Doraemon i el regne d'en Kibo... T___T s'ha fet taaan pesada i després que m'espoilegessin a la peli anterior el que passava al final d'aquesta peli, encara pitjor!!! T___T

i també m'he llegit:

-> el vol 1 de Culebrón Romanticón, que m'ha encantat!! ^O^ (ja ho dic jo: el que no agrada a la majoria del forum de PSS m'encanta. el que elles adoren, no m'agrada U_U).
-> el vol únic del Junji Ito de Le journal maudit de Soïchi *-* interessant com la resta d'obres seves xDDDD.
-> chocolate surprise. ^^ aquest volum únic no m'ha semblat gens malament.
-> Lovey dovey vol 4 ^^ (ja em queda 1 pel final xDDD).

i em sembla que avui ja no tindré temps x llegir res més ^O^ potser m'hi poso amb el vol 21 de Negima, ja que voldria el vol 24 i 25 xDDD però no ho sé ^^ i demà a pencar... de 16 a 23... T__T aix, aquell home que li agrada tant Collblanc, seria molt emocionant que aparegués per allà, passejant i em digués alguna cosa xDDD (somiar és gratis xDDD).

i bé, a veure si demà tinc temps x llegir el vol 1 de Capitanes del Caribe, que ja m'han dit que tinc 1 altre llibre a punt x nar a buscar a la biblio de Sant Andreu... T__T si es que se m'acumula la feina... potser ara m'apalanco al sofà per llegir una miqueta d'aquest llibre i nar a tornar-lo a Sant Boi (i a més, tinc 1 excusa més que vàlida x agafar l'Oliveras amb el Dani x nar i tornar xDDDD). jejeje :P pobre noi, xDDDD m'ha d'aguantar allà superemocionada xDDD lalala... :P encara que els últims tres dies han estat d'allò més divertits, amb ell, no sé, ha estat més emocionant que altres cops ^^ (amb aquells somriures... jeje *-*).

apa, doncs, res més x avui... mmm... el conductor del dia? el Calvo de l'Oliveras xDDDDD per dir-me Bon nadal ^^ (el que m'intriga era si era el Menja albercocs aquell que estava llegint dins del bus o no XDD o era 1 altre "noi jove" ^^). i també m'intriga lo del "conductor invisible" que crida i no se'l veu... T__T el del 147... ha estat traumàtic mirar al meu voltant i veure 1 jaqueta i no cap conductor... per moltes voltes que donava al carrer sobre mi mateixa no veia res, al bus, a la parada, ni enlloc i se sentia algú... O_O U__U que malament xDDD (però no he vist la jaqueta caminant ni res d'aixo, em refereixo a veure la jaqueta a la cadira del conductor i se suposa que ell estava "campando x ahí" a aixo em refereixo... q se sap que hi havia algu pero no era visible xDD (tinc la teoria que potser dormia tirat al terra del bus, pero... xDDD).

apa, doncs fins aviat!! i demà, sant Esteve, a treballar!!! T___T he d'agafar el bus de les 14.50, espero que passi a la hora o 10 min després però no 10 minuts abans, eh? T__T que no tinc ganes d'agafar el tram x culpa del del bus, vale? T____T no m'agrda el tram, prefereixo el bus ^^.

3 comentarios:

Javi dijo...

Feliz Navidad!! xD
Culebrón Romanticón... me hace tanta gracia el título que me dan ganas de leerlo, puedo mandarles un correo a la biblioteca para que lo compren (hasta ahora siempre me han hecho caso)
Y una cosa, el traductor va de asco y pocas veces me entero de algo, a lo mejor ya lo dijiste por ahí... perooo, ¿qué pasó con tu guapo? xDD

Kitsune dijo...

Feliz Navidad, Javi!! ^^ pues recomiendalo a tu biblioteca porque realmente es muy entretenido xDD

mmm... no, es que hacía tiempo que no hablaba de mi guapo porque no tenía nada que decir xD pero ahora no te quejarás porque ya pongo su nombre xDDD (que antes te intrigaba :P) y de momento no ha pasado nada xDD aunque ya me gustaría!! xDDD

Anónimo dijo...

Bon nadal ^^