viernes, octubre 09, 2009

Valkyria Chronicles i The king of thorn.

Holaaaa!!

avui al matí he nat a Sitges a veure la peli de The king of thorn... quina decepció!!! m'esperava que recreés una miqueta el manga i m'he trobat que:

-> anaven en bus al castell Vega i tots junts com d'excursió!!
-> de la conspiració del grup del senyor Vega... l'anomenen però res se'n veu!!
-> de seguida, a les capsules... s'entretenen que no vegis!!
-> els pares de la Kasumi, morts!! O_O
-> el Marco no era més gilipollas i sonat perquè no han volgut!!
-> el Tim friki dels videojocs enllloc d'un panoli!!
-> la Katherine, sonada igual però en 1 altre sentit.
-> sobre les fases que van passant un cop desperts... RES!!!
-> van morint quan els dona la gana i de la manera que els dóna la gana!!
-> el grupet com es va coneixent i com s'enamoren el Marco i la Kasumi. RES!!!
- > la Katherine en plan psicopata intentant matar el Marco O__O
-> com el Marco, de manera inexplicable, vol ajudar "perque si" a la Kasumi... O__O no dient: m'he enamorat, la salvo.. NO! T__T
-> enlloc del missatge post-mortum del Vega, el tio, està viu i s'immola... T__T
-> del Hacker i del passat de Hacker del Marco... RES!!! ni surt
-> l'Alice, el primer subjecte -> morta!!! T___T
-> he flipat amb el negre i la Katherine amb coctels molotov T__T
-> tothom es queda quasi igual i s'alegren quan el Marco els diu q es 1 inflitrat! amb el pollo que li monten al manga!!
-> la situació de la Kasumi i la germana... al revés

doncs tot això, encara que diferent, tenia un passi si el final, era el que volia + el petó xDD. però no, quan per fi se salven, ELLA li fa el petó. i espera que ell obri els ulls en plan, estic viu!! doncs no, el tio que la dinya, ella que quasi ni es lamenta per la seva mort T__T apareix el Tim de les cendres i se'n van a veure el món!!! enlloc de estar junts per sempre ella i el Marco!! quan he vist això m'he quedat: ecs!! per això he malgastat temps i diners??? T____T ja els val!! per això, que no facin la peli!!! ¬_¬ si s'haguessin fet el petó i haguéssin acabat junts per sempre hagués estat preciosa...però no!!! ¬_¬

què hi farem? cada cop que hi penso, m'indigno!!! ¬.¬ (ara, el timing dels subs en castellà, ha molat ^^).

i ara, canviant de tema, Valkyria Chronicles!! m'ha encantat!! un final preciós i digne. (o sigui, el que jo volia xDD el petonet entre els protes i que acabin junts xDDD jajajaja). és que després de remenar la merda tota l'estona en que ell no es decidia a estar amb ella xDDD però no, ha estat 1 home i li ha dit que l'estimava xD jojojo :P i ha molat :P

i bé, ara provaré el primer eps de The sacred blacksmith, q no sé si valdrà la pena però fins que no ho probi no ho sé!! ^^ i sino, a la paperera de reciclatge i a "otra cosa, mariposa" ^^.

ja he vist els 11 eps de Sora no manimani a l'espera del darrer episodi ^^ m'agrada, m'encanta, mola ^^ (a veure el final que li donen ^^).

i avui, cap conductor pq no he agafat el bus, aixi que... ^^

apa, fins aviat!!! ^^

No hay comentarios: