sábado, octubre 10, 2009

Ray - the animation, Sola i Nodame Paris Hen.

Huolaaaa!!

avui m'he dedicat a diverses coses, entre elles finalitzar l'anime de Ray. ^^ que val a dir que el final m'ha agradat perquè era força semblant al del manga ^^ (i com que ha mantingut el "happy end" de la Ray i el Shinoyama, em dono per satisfeta ^^).

després, he començat la tercera temporada de l'anime de Nodame ^^ que m'he estat rient molt en veure en moviment quasi tot el vol 10 en 1 episodi xDDD (aixi que... no sé si seguir-la veient i espoilejar-me uns quants volums XD o veure'l quan ja l'hagi llegit. exacte exacte no és, però molt semblant si ^^).

i finalment avui he fet marató de Sola, que he vist quasi tots els episodis avui i em queda un no-res per acabar-la xDDD.

vaig veure el primer de The sacred blacksmith i mola *-* aixi que seguiré ^^

avui he vist 2 pel·lis: la primera Decepcion(la Lista) ^^ no ha estat malament, el tio que fa de Lobezno estava... *-* i ha estat força entretinguda a estones. xD hi ha hagut una estoneta que era un rotllo patatero xD.

i la segona peli d'avui ha estat Infection (que tenia 1 nom en japo pero ja no el recordo xDD). i bé, ha estat 1 caca de la vaca. típica i tòpica del terror. el principi semblava diferent i realista. la vida d'un hospital universitari amb les seves clíniques adjuntes, metges que no cobren, no cuiden dels pacients per falta de recursos i altres x falta de motivació. un director que toca el dos, no atenen les urgències de nit per falta de ganes i per falta de personal... poca implicació... uf..!! el que es veu a Team medical dragon i Wild life. ^^

ah! i Black jack xDD. (en serio, veig el Black Jack a tot arreu: al vol 11 de Wild life, quan el Heinami s'imagina la seva filla Sasae fugant-se amb el Tessho, surt la casa del Black jack xDDDD. que fort xDD. a Ray, surt el Black jack. quan anomenen un metge ilegal a Pluto, és el Black jack xDDD. quan l'anomenen a altres obres del Tezuka, és ell xDDD (comprensible XD). fins i tot surt a 20th century boys xDDD si es que... Black jack és a tot arreu!! (i no recordo quin anime veia que surtia el Black jack (amb la cara taronja i rosa xD) que era ell xDDD operant a no sé qui... T.T en serio, desde que conec el Black Jack, q està x tot arreu!!! O-O i sé que he llegit algo més en que sortia anomenat xDDD.

doncs bé, sobre Sola, de moment, és una estona interessant, una altra avorrida. avui volia reprendre l'anime de POT però els episodis que tinc descarregats no van U___U aixi que hauré de baixar del 31 al 138 altre cop (pq del 139 al final se suposa que si que van... T_T). perque el dvd està missing T___T cosa que m'ha deixat flipant... ho vaig grabar i ara esta desaparegut ¬¬ i això que vaig seguir el consell de posar-ho. no l'he tret de la tarrina i no està!! ¬.¬ (de fet, crec q es culpa de l'ordinador, no del cd pq el dvd de Sola tampoc va i l'he hagut de tornar a baixar x veure-la U__U). hauré de fer búsqueda exhaustiva abans de descarregar t0t l'anime de nou ¬.¬ (només he trobat els 2 primers OVAs i la peli de live action i la d'anime T__T apart del OVA semifinals i el de semifinals de 6 episodis T.T).

i ara estic decidint si veig algun episodi més... també he seguit llegint el manga de 20th century boys, que està molt interessant... sobretot ara que he acabat de llegir el vol 18 i començaré demà el vol 19 ^^ (dimecres que ve aniré a pel vol 20 i 21 a la Tecla sala, pq abans no puc pq treballo ^^).

apa, doncs, fins aviat!! ^^

No hay comentarios: