jueves, octubre 08, 2009

20th century boys - 2n live action.

Huolaaaaa!!!

avui he vist el 2n live action de 20th century boys ~ the last hope. aquesta versió no ha estat gens malament. abarca fins al vol 15 del manga xD. jeje ^^ i retalla força coses i ho ha ajuntat com lo del "amigoland" i s'han deixat lo de "amigoworld" però no està gens malament. sobretot, el final, quasi clavat xDD. lo que es deixen pel final la veritable cara d'Amigo. ^^ m'agrada que els personatges s'assemblin tant. d'on treuran gent tant semblant? :O
en conclusió: m'agrada l'adaptació *-* jejejeje... a veure si em diuen alguna cosa d'anar diumenge a veure la tercera peli a Sitges!! *-*

avui he nat a pagar el rebut de la uni i també la comanda que fem conjunta amb les del forum de PSS. *-* jejeje. ara ja no dec res!!

i avui he vist el primer episodi de Kobato. que el trobo moníssim!!! i també he descarregat el primer de Kimi ni todoke, però com q no estic d'humor romàntic, doncs no l'he mirat encara ^^.

també he vist una carretada d'episodis de Sora no manimani, que la trobo entretingudíssima!! com Karekano xDDD me la recorda moltíssim!! ^^ (ja em queden 5 eps i prou U_U). però bé, quan l'acabi, en començo 1 altra! xDDD aixo rai!! que tinc molta cosa x veure!!

de les noves sèries he descarregat el primer eps de Haruka nogizaka no Himitsu (segona temporada). i també el primer episodi d'altres series: the sacred blacksmith (q la veuré quan acabi amb Valkyria ^^), Kampher (q tinc el primer x probar ^^), Nyan Koi i Sora no otoshimono (a la cua de series d'aquest pal xDD primer va Kanamemo i després Aoi Sora... o al revés xDDD però aquesta es posa a la cua ^^).

i sobre els viatges d'avui... he nat amb el Mario, q com sempre, m'ha ignorat T__T m'he divertit esperant amb el Calvorota pululant x allà... el Jacin és dolent T__T i x tornar he tornat amb el Juanan ^^ q s'ha portat genial com sempre ^^ jeje (el Jesús ha saludat supersomrient i el Brincos 3 també!!! i monament *-*). i el Patillut ha dit algo, però no recordo el què. també he vist el tio bo a l'esplubus xDDD. i el meu amic de l'Oliveras m'ha saludat cridant-me pel nom xDDD (el culpable i xivato: el Patilluuuuut T__T).

espero que a la web de SS posin si el dilluns dia 12 fan horari de diumenge, de dissabte o normal... pq sino... ^^ es que dilluns treballo de 8 a 15. aixi que... ^^ hauré d'agafar el de les 7 i algo ^^ aixi que ja ho sabeu! ^^

i demà... a Sitges!!! a veure the King of Thorn!!! quina ilusió!! espero no adormir-me i poder treure l'entrada a temps!!! ^O^ jejeje

i demà a la tarda, aniré a la biblio a tornar 3 comics i n'agafaré uns quants més i espero poder acabar de llegir 20th century boys el dissabte!! ^^ demà agafaré els vols 17,18 i 19 (i dissabte els altres 3 ^^). lalala... contrarrelotge!!! xDDD

apa, doncs ara a acabar de veure l'episodi 7 de Sora no manimani i a llegir el vol 16 de 20th century boys que s'ha quedat molt interessant amb la tornada del Kenji i l'any 3 de la Era d'Amigo xDDD. jajajajajaja :P mola!! ^^

els conductors del dia: el Brincos 3, el Jesús, el Juanan, el Calvorota i el Patillut ^^ (el Mario i el Jacin no, q son dolents xDDD).

No hay comentarios: