lunes, octubre 05, 2009

Últimes compres ^^

Holaaaaaa!!

ahir diumenge vaig fer unes bones compres al mercat, d'oferta i avui, compres que em moria de ganes però que no tenia ganes de dur tants diners a sobre al mercat i que em faltaven mans x carregar-ho tot xDDD. aixi que les compres primera i segona part ^^

compres de dimenge al mercat:

per 3 i 3,5€

** Pluto vol 3 (nova serie xD)
** Tokyo juliet vol 12
** Yuzu bunko club vol 3
** Black bird vol 8
** Hoy comienza nuestro amor vol 3
** Paradistar vol 1 (nova serie xD)
** Uwasa no midori-kun vol 7


per 6 i 6,5€

** El caballero vampiro vol 9
** Rockin' heaven vol 5
** Bleach vol 32
** The prince of tennis vol 35
** Wild life vol 11


i ara, les compres d'avui a l'FNAC del triangle ^^ (volia la Ventana de orfeo pero no tenien més que el tomo 9 i l'11 xDD aixi que... com q em faltava el 8 i el 10 també... doncs ja els compraré xDD jajaja :P

i m'he comprat:

** Nodame Cantabile vol 10 i 11 (per fi al dia)
** Cómo matar al dragón vol 1 i 2 (no m'he pogut resistir més, són el tipus d'històries que em van bé per no adormir-me en el nitbus quan torno de treballar els dies en que em toca sortir tard xDDD).
** Zetman vol 11 (l'he vist i ha estat: o l'agafo o l'agafo XD)
** Crimson hero vol 14 (masses dies han passat des que va sortir i massa he aguantat, però fins que no cobrés, res xDD).
** Tokyo Style vol 2 (volia el 2 i el 3 però només hi havia el 2 ^^ pròximament el 3 xDD).

i bé, fins aqui, les compres. evidentment volia més coses... com el 10 de Five, el 23 de Negima, alguns de la Ventana de orfeo, més novetats d'Ivrea xDD (però q només les compro a 3,4 i 5 euros pq sino és la ruina xDD) i alguna de planeta xDDD però ara sí que fins el saló gairebé res (pq vull el 10 de Five aquest diumenge el 18 de Bobobo xDD però llavors sí que aguantaré 2 setmanes més sense comprar ^^ que tinc de sobres!!! xDD).

de lo comprat ja m'he llegit el vol 8 de Black Bird, que es queda interessantíssim!! a veure què passarà després que ho hagin fet!!! ^O^

i també he estat llegint en el viatge de tornada (amb el Borde) que m'ha parat davant ^O^ el vol 2 de Tokyo Style. que m'encanta ^^

i de moment, no he tingut temps de llegir res més del que m'he comprat XDDD

també he nat a la biblioteca a tornar els primers vols de 20th century boys i he agafat del 12 al 16 i el vol 1 d'Astroboy ^^.

aixi que lectura en tinc de sobres!!! ^^

i després, tinc per veure 1 munt d'anime i pelis. ah! i drames!! aixi que aquesta petita setmana de vacances, tinc moooltes coses a fer, entre el que vull llegir, el que he de llegir, el que he de fer de la uni i el que vull veure... xDD (i les feines de casa... T_T) doncs... tinc per estona.

agrair al Bombilla que m'ha esperat aquest migdia xDD quan he sortit de casa, que l'he vist i m'ha sortit de l'ànima de dir: espera, que ja vinc!! xDDD jajajajajaja... ja el veus murmurant des del bus: si no et conegués, et quedaries aqui a la parada!!! xDDD i se m'ha oblidat donar-li les gràcies x esperar-me. es que si no agafava aquell 51, no arribava a la uni ^^

buenu, doncs dir que estic a punt d'acabar l'anime de 07 Ghost, que em queden 4 capítols. que he vist la 3a peli de Bleach i val a dir que és una pèrdua de temps com les altres 2 pelis i els OVAs... tots són iguals... s'obliden d'ell i el volen matar... T__T no té més idees o què? es veu que no... q se li ha assecat el cervell... ¬.¬

dels de la nova temporada n'hi ha molts que vull veure xDD però primer n'he d'acabar xDD

estic acabant ja els del Shugo Chara Doki i començaré la tercera temporada en 1 no-res.

i he d'acabar amb Zoku Natsume Yuujincho. també he de decidir quin començo enlloc de Sora kake girl, que ja l'he acabat i que al final, ha resultat avorrit i repetitiu i una pèrdua de temps. com el de la segona temporada de la Haruhi... ¬.¬

ja he decidit que començo la nova temporada d'Inuyasha ara que he acabt Sora kake girl ^^ a veure què tal està. ^^

i vaig acabar ja el drama de Mr. Brain i vaig començar el d'Otomen. ^^ que tinc el segon episodi vist a mitges xDDD i l'he d'acabar de veure (però es que aqui la gent no em deixa fer res xD).


apa, doncs res més!!! fins aviat!!

els conductors del dia: el Bombilla i el Borde ^^


No hay comentarios: