jueves, octubre 01, 2009

Dia de capricis d'autobuseros guapos xD

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

avui sóc feliç i em sento satisfeta. primer de tot, al matí em desperta la Carolina amb 1 sms dient que si volia nar a prendre un cafè... llavors, em llevo xD i me'n vaig a la uni (primer a la biblio a tornar llibres i després amb la Carolina). vaig a l'arxiu a preguntar per coses de la uni ^^ i vaig a pel bus del Pepón XD la qüestió era agafar al Jesús però m'he entretingut menys del que esperava a l'arxiu i llavors, he sortit a les 9.50 i penso: el Pepón ja haurà passat i he d'anar a la carretera a pel primer interessant que passi. ^^ i així ho he fet. vaig i el primer interessant que ha passat (i val a dir que el primer bus que ha passat, també ^^) ha estat el Pepón, que ha notat de seguida que estava triant vilment el que em fes gràcia xDDD jajajajajaja... l'he saludat i es queda pensant... me'l miro i em diu: holaaaa (i ha fet cara de aquesta no es mou d'aqui fins que li contesti xDDD) jo! es que els que em cauen bé vull q em saludin!! ^^

total, que el trajecte amb el Pepón ha estat molt divertit. perquè? doncs perquè miro x la finestra i veig 1 cafetera i penso: jajajaja... el Juanan porta 1 cafetera xD el Pepón que m'enxampa rient i em diu q sóc dolenta xDD jajaja i llavors, veig un trasto aparcat allà al Walden i dic emocionada: 1 altre trasto!! qui el portarà? xDDD i llavors, em diu el Pepón: pues yo O____O em quedo: eeeeeh? i em diu: que canviem de bus. em quedo flipant xDD i em diu q no es caxondeo xDD que està espatllat el bus gris... tant caxondejar-me dels que duien trastos xDDD total, que baixo rient i pensant: doncs pujarem al trasto... quin remei xDDDD. total, que quan arribem ha tingut el detall de obrir x davant però com que no em diu si vull sortir x alla me n'he nat al darrera xDDD jajajajajajaja i després al tornar no m'ho ha ofert pq deia que igualment surto x darrera xDDD si es que... ^^ total, que quan he nat amb la Carol i tal he tornat i he pensat: si el del 61 mola, l'agafo, sino, que camini ta mare! xDDD que estava rebentada xDDD i volia el 51. aixi que ve el Ceri... q no m'ha motivat gens a pujar xDD i he esperat al Pepón ^^

llavors, a la tarda havia d'anar a Can sumarro a tornar els vols 6 i 7 de 20th century boys i el de la ciudad al atardecer el país de los cerezos. i llavors, tenia molt clar que volia molestar al Pedro ^O^ perquè? doncs molt senzill... ell em va donar la idea xDDD jajajaja... això els passa als conductors que em donen idees i em conviden a pujar amb ells!! que hi pujo!!! jajajajajajaja :P total, que l'altre dia, quan vaig nar amb el Manel Jim xDDDDD estava el Pedro a l'Oliveras i quan baixo del 51 em diu: hombre, cuanto tiempo sin verte!! ahora ya no me quieres? ya no me vienes a ver? xDDD total, que em va somriure i vaig pensar: amb aquest canvi de look no sembla que tingui 30 i pico anys xDDD està que t'hi cagues!! i se'l veu rejuvenit!! xDDDD total, que em va temptar a pujar amb ell xDD llavors, ahir, vaig pensar en nar amb l'Oliveras i per casualitat, el vaig trobar xDDD i em va dir hola molt content de que tornés a molestar-lo xDDD. total, que avui si que hi he nat amb la intenció de molestar-lo amb el de les 15.55 xDDD i arribo allà i m'ignora. i jo que m'indigno i quan ens deixa pujar, al minut clavat ¬___¬ (només per tocar la pera) doncs pujo, pico i passo d'ell. ell que ja sabia que m'indigno si passa de mi, es gira i em diu: Cristina (no sé com sap com em dic, però buenu xDDDD serà que algú li ha xivat xDDDD) no te enfades porque no te salude... ¬...¬ i com que no volia... em feia la indignada a veure si em deia coses xDD jajajajajaaja XDDD (com m'encanta XD) i llavors, com si no ho sabés feia el ximple i es fot a cantar com un salvatge com sempre xDDDD i m'he descuidat i m'he posat a riure i ell rient em diu: jeje... este es mi manera de comprobar que si me hacías caso ¬_¬ si es que... xDDDD total, que al final he decidit deixar de estar indignada i fer el ximple amb ell xDDD jajajajajaja :P i llavors, hi havia 4 autobusos seguits xDDD i alguns em saluden i em diu: pero mirala, como disfruta con tanto autobús y tanto autobusero!! xDDD i encara en buscava més i em diu: pero niña, que no has tenido suficiente autobusero con los 4 que han pasado? i li dic: doncs no xDDD i es posa a riure xDDD i em diu: no me hagas reír que me tuerzo xDDD jajajajjajajajaajaja... i el bus ha nat de cantó xDDDDD total, que puja el seu amigote ¬__¬ i llavors, m'ignora ¬_¬ i quan ja baixa el seu amic em torna a fer cas ^^ i llavors, em diu: volverás conmigo o estás enfadada? (es que feia 1 cara de jooooo!!) total, que em pica l'ullet i em decideixo a concedir-me el caprici de tornar amb ell xDD jajajajajaja aixi que em quedo 30 min a la biblio i vaig a la parada a per ell xD quan ve es posa a riure i em diu: pues si que no estabas enfadada que vuelves conmigo xDDD jejejeje *_* es que amb aquell pentinat nou i la corbata... estava... *-* i m'ha fet gràcia quan ha fet veure q es treia la camisa xDDD tio buenooo!! xDDDD total, que estavem amb el caxondeo xDDD i llavors, arribem al poble en 1 moment i ja ens calmem i diu: a ver cuantos autobuseros vienen xDDD en aquells moments, no en venia cap xDDD però, quan arribem a l'encreuament, ens creuem amb un 50, que era un altre trasto xDDD dia dels trastos! xD i llavors, miro, per curiositat xD tenia 1 bus a banda i banda i em diu el Pedro: cual prefierer mirar? xDDDD i miro a la dreta, veig de reull la figura del Jose mari i miro a l'esquerra i dic: a l'esquerra xDDD llavors, el Pedro mira a la dreta mentre mirava jo a l'esquerra xDDD i veig el noi guapo de l'SF xDDD i deixo anar sense voler: cacho tio bueno!! xDDDDDD el Pedro fot 1 bot xDDDD del susto xDDD i em deixa anar: como que dices a otro autobusero tio bueno teniendome a mi delante? a ver, donde está el tio bueno? que lo vea yo xDD en aquell moment ve el Mandonguilla amb el 51 xDDD i em diu: eso es el tio bueno¿? xDDDD i li dic: nooo!! el del 50 xDDD i ell treu mig cos x la finestra xDD i diu: joder, ya ha pasado y no lo veo... T__T i afegeix: mirala como se ha puesto de colorada xDDDD jajajajajaja. i lo bo es que quan he dit: caxo tio bueno enganxada a la finestra, va i saluda xDDDDD jajajajajajaja ha estat boníssim xDDD llavors, donem la volta a la rotonda i estava el Jose mari a l'altra banda i es saluden... ooooh!! xDDD i llavors, el Pedro diu: pero que bien que te lo has pasado tu hoy, no, niña? xDDD y encima ves a 1 tio bueno xDDDD jajajajajaja... llavors, passa la noia morena del bus urbà i diu: tia buenaa xDDD jajajajajajajajajaja i es posa vermell i diu: ahora soy yo el que llama a alguien tia buena xDDD jajajajajaja ha estat molt divertit ^^ m'encanta pujar amb aquest home xDD

total, que penso: demà estarà el tio bueno al collblanc? ni idea. conclusió: ja no em fa mandra nar a BCN a pel comic reservat i me'n vaig de nou a la carretera, sense cap mena de vergonya a per un bus per poder arribar després a les 19.45 a collblanc per agafar el 62 amb el tio bueno xDDDD jajajajajajajajajajaja total, que surto de casa i el Pedrín estava "al acecho" xDD i em diu des del bus : pero donde vas?? vas a coger el bus con el tio bueno¿? xDDDDD s'ha notat! i em diu: pero ya sabes a que hora pasa? o te vas a quedar esperando a que vuelva? em poso a riure i li dic: si ja sé la hora, home xD i ell rient em diu adeu xDDD total, arribo a la carretera i al cap de 5 min ve ell per l'altra banda, em busca xDDD i em saluda dient: queda mucho para que pase el tio bueno? xDDDD que bo xDDD total, que he agafat el Borde ¬__¬ que m'ha ignorat el molt estupid ¬_¬ i llavors el Gabi i el Pèls han saludat des dels seus autobusos *_* jejejeje

i llavors, agafo el vol 1 de Pluto, que tenia reservat de la biblioteca ^^ i me'n vaig cap a Collblanc a pel bus del tio bueno xDDDD i llavors, ha vingut tard i jo patint: ara aquest es fotrà a fumar dins del bus perquè va tard. doncs no, ha tingut la decència de no fer-ho ^^ jejejeje ^^ ha estat 1 punt positiu pel tio bo XDDD jejejeje total, que pujo, vaig a saludar-lo i m'ignora ¬__________¬ ha estat un: me cago en el tio bueno!!! ¬.¬ jo que volia dir-li algo T___T total, que me l'he mirat descaradament xDDD i té uns ulls!!! més guapos!!! i és més guapooooo!!! *_* total, que m'he assegut a la tercera fila (per no seure a babejar davant de tot xDDDD). i llavors, encara que hagi estat 1 estupid x no dir-me hola xD me l'he quedat mirant com 1 badoca xDDD jajajajajjajajajaja... pero es que... està tant... el vull cada dia al Collblanc!!! *-* (baaaaaaabaaaaaa xDDD) i quan m'ha picat l'ullet quan me'l mirava ha estat un: tioooo buenooooo!! (interiorment, clar xDDD). i m'ha encantat que quan he marxat ha fet adeu amb la mà!!! que monoooo!! *-* i des de l'altra banda ho mirava amb cara de sorpresa i pena el Cap de pollo ¬_¬ (que l'odio perquè m'ha posat a ignorar al facebook ¬__¬ estupid ¬___¬ idiota! perque no em surt peticio pendent, per tant, es que li ha donat a ignorar ¬_¬).

els conductors del dia: el Pepón, el Pedro (encara que sigui de l'Oliveras xD), el Pèls, el Gabi i el noi guapo xDDD


No hay comentarios: