martes, octubre 06, 2009

Final de 07 Ghost.

Holaaaaa!!

avui he vist els darrers episodis de 07 Ghost, que m'ha agradat molt. una sèrie molt entretinguda i emocionant que m'ha tingut enganxada des del primer episodi, sempre deixant amb la intriga pel següent episodi i que et deixava setmana rere setmana amb ganes de més. ^^ una sèrie que és recomanable de veure ^-^ i per cert, agradable a la vista pels tios bons que hi surten. pel que fa a la BSO m'ha agradat molt i estic a la espera de que el merdaupload em deixi descarregar (o sigui... demà T__T).

i avui he vist el dvd que he agafat de la biblioteca de la peli de Black Jack. m'ha agradat molt. m'ha sorprés que fos tant interessant. me l'esperava més sagnant i dramàtica, però no, ha seguit la línia del manga i l'estil d'història ha estat a l'alçada dels episodis del manga. ha estat una hora i mitja ben invertida i no una pèrdua de temps. lo dolent és que el dvd estava cascat i no es podien treure els subs i m'ha fet gràcia perquè la majoria dels cops els noms no coincidien el que deien els subs de l'audio. com per exemple: Pinoko surtia en els subs i en l'anime deien Kinoko. (i jo pensant: pobreta Pinoko que li deien "Bolet" xDD de fet, cap de bolet ja en té, potser per aixo li van dir "Kinoko"? xDDD no ho sé. entre altres coses que naven sortint i que feien la peli emocionant xDDD per riure'm d'ells, clar xD). les veus, els típics dobladors catalans de sempre: el que dobla al Daniel Jackson d'Stargate com a Black Jack, la q dobla la Dorami fent de Pinoko xD i no recordo més, però eren els de sempre xDD
i com no, m'ha agradat que a l'opening, la cançó en anglès i a l'ending la mateixa en japo ^^ i per acabar instrumental. lo que em feia gràcia dels animes antics ^^ (no sé si era cosa dels americans, per aixo ^^).
totalment recomanada, la de Black Jack ^^

i volia veure la peli del Detectiu Conan però en baixar-la m'he trobat que deia que tenia subs però no hi eren! mentiders!! ¬_¬ ara la tinc baixada i m'he de fotre perquè encara no han enllestit els subtítols ¬___¬ cago en el podrit que va posar que hi havia subs!! ¬__¬

i bé, ara em toca decidir quina sèrie començo ara que he acabat 07 Ghost... tenen molts números les que tinc descarregades en la categoria de "només veure i eliminar" com Princess Lover, Asura Cryin', Needless, Tokyo Magnitude 8.0 i Kanamemo. (això pel que fa a sèries completes o quasi completes ^^). i pel que fa a les noves sèries prefereixo esperar a començar alguna d'aquestes. ^^ però ja veurem. potser reprenc alguna de les interminables (Bleach i Reborn xDD) o alguna de les que tenia començades i que vaig mirant poquet a poquet, quan em ve de gust ^^ ja veurem... jejeje ^^

com que de moment no tinc cap sèrie en ment, seguiré amb Zoku Natsume Yuujinchou, que em queden 6 episodis per veure i quan l'acabi potser em venen de gust 2 sèries per veure xDD ves a saber!! jeje :P

i avui he nat a tramitar els papers de matrícula a la uni ^^ he nat amb el Pepón i he tornat amb l'Antoniu ¬___¬ amb el Pepón m'ho he passat pipa ^^ jejeje (amb l'Antoniu... sense comentaris ¬___¬). i a la tarda he nat a Can sumarro a tornar llibres i he nat amb el Descarat i he tornat amb ell xDDD (es que els altres no valien la pena i passava d'anar-hi ¬_¬).

demà vaig a Gavà... i agafaré el bus amb el meu amic de l'Oliveras xDDD que avui m'ha vist al matí i s'ha estranyat XDDDD jajajajaja que bo!! el que m'ha fet gràcia és que el Pepón l'ha saludat!!! oooooh!!! xDDD i la seva frase ha estat: conoces a ese? xDDDD jajajajajaja... aixo ho havia de preguntar jo, home!!! :P

apa, doncs els conductors del dia: el Pepón i el Jesús *-*

(i ara estic decidint si m'emporto demà per llegir un vol de 20th century boys o bé m'emporto un dels comprats. jejeje ^-^ ja veuré demà ^^).

apa, doncs ja ens veurem!! fins aviat!!! ^^

No hay comentarios: