miércoles, octubre 07, 2009

20th century boys - 1r live action

Huolaaaaaaa!!!

avui he fet 1 munt de coses!! començant pel principi, he nat de bon matí a Gavà. perquè? perque tenien el vol 2 de Pluto xD. i he preferit agafar el bus i buscar aventures que demanar-lo aqui i pagar 1,25 i esperar 1 setmana que no tinc!! xD així que he agafat l'Oliveras de les 9.55, amb el meu amic XDDD que només veure'm m'ha tornat lo d'ahir xDDD (és que ahir em vaig posar a riure quan el vaig veure mirant amb aquella cara de: "és ella" xDDD. i llavors, ell m'ha vist, s'ha posat a riure i m'ha dit: ahora vengo xDD. aixi que, jo que patia perquè quedaven 3 minuts, i el Pedrín, amb la calma xDD. si es que... total, que arriba, deixo pujar els iaios ¬.¬ i em saluda. m'assec i em poso a llegir, però no!! mirar-lo és una gran temptació i ell ho sabia xDD i s'ha posat a riure i ha dit: me vas a mirar? xDDD és que es molt entretingut!! xDDD i llavors, ens hem creuat amb el Pepón, que l'ha saludat amb la mà amb 1 mirada mona xDDDD i un somriure molt graciós xDD a més, l'ha saludat a l'estil mono, movent la mà com els nens petits i no a l'estil "ei!" xDDD i m'ha fet molta gràcia xDDD i llavors, paxa l'Ivan amb el 2 i també es saluden i li diu: tambien te molesta a ti? T___T que passa? T___T i llavors li diu: pues si, se ve que le caigo bien y me viene a mirar xDD el Patillut es posa a riure i li fa adeu amb la mà, de la mateixa manera que el Pepón. xDD per allà venia el 61 amb el Tio de les ulleres xDDD i el de l'Oliveras diu: yo no entiendo qué gracia le ves a ver como se saludan autobuseros y en hablar con ellos... pero para gustos... xDDDD i es queda tant ample!! si senyor!! total, que ens creuem amb el Juanan, q no li diu res... i llavors ja m'he posat a llegir el vol 10 de Nodame fins arribar a l'Eroski, on he baixat per agafar l'L85 per nar a Gavà. ha estat rodat. he arribat a la parada i venia el 85 xDD que era 1 iaio gras com 1 porc i en 25 min hem arribat al lloc. he baixat per intuició on jo creia xDD i l'he encertat!!! xDDD jajajajajaja :P genial! xD i per tornar, la parada, al costat de la biblio, on al cap de 3 min aprox, ha vingut un 82 i hem arribat a Corne i allà passava l'estupid de l'Oliveras T___T que m'ha vist a l'altra vorera i m'ha dit: ahí te quedas!!! dentro de 20 min viene otro Oliveras!! T___T cabró!! mala persona!!! referegant les desgràcies dels altres!! aixi que m'he apalancat a llegir fins que ha vingut el següent ¬_¬ que quasi marxa xDDD pq estava tant concentrada, que si no m'arriba a pitar xDDD com que no me n'adono!!! xDDDD jajajajajajaa :P

i ens hem creuat amb el Pedro (q realment no sé si es diu aixi... no sé si fiarme del "calvo" i el "Gordi" ^^ pq em sembla que es diu Javier xDDD) i em diu: hombre! a quien tenemos aqui!! quieres que te salude? i li dic que si. e somriu i em diu: si es que mira que te gusta que los conductores te digan cosas!! xDDD i em diu adeu somrient xDDD. jajaaja xDD

llavors, em quedava 1 hora per l'hora amb que havia quedat per anar a pels meus 14 tomos de POT (a 5 euros cadascun, aprox ^^) i llavors, m'he entretingut baixant el 2n Live action de 20th century boys i he hagut d'anar a la carretera a buscar el 64 ¬.¬ amb el Lalala ¬.¬ que m'ha ignorat quan he pujat, el molt estúpid ¬.¬ i llavors, per l'altra banda venia de nou el meu amic de l'Oliveras (3r cop que el veia avui xDDD) i em veu O_O i em saluda!!! ueeeeee!! xDDD i llavors em diu el Lalala... tu de que te ríes? i jo pensant: a tu que t'importa? estupid que no sap ni dir hola!! maleducat!! ¬____¬ total, que quan faig l'intercanvi (per 75 euros els 14 volums ^^ de primera mà ^^). me'n vaig a pel bus, mentre feiem la transacció veig 1 tio bo al 51 i em quedo O___________O ehhhh??? però després he pensat i he dit: no, és l'Angelito (q no està gens malament però... seria com un "quasi tio bueno" xDDD jajajajaja). i llavors he nat a pel 51 (per vagància xDDD) a veure qui seria... q era el iaio raro (que tampoc s'ha dignat a dir-me hola tot i que l'he saludat... maleducat!!! i llavors, quan estava asseguda em saluda amb la mà!! ¬____¬ capullo!!!) i el Lalala... va, i em fa adeu quan se'n va amb el 57 dient que abans no m'ha dit res... a bones hores!!! ¬____¬ (no deixa de ser 1 torracollons i un capullo). i m'he rigut del Carlitos perque duia 1 trasto xDDD jajajajaja (però se n'ha adonat i m'ha dit q soc dolenta i es venjarà xDDD malvat!). i també he vist l'Scorpio, que m'ha detectat també xDDD (des de l'altra vorera xD) i també duia 1 trasto i m'ha saludat!!! i el que m'ha saludat amb 1 "fuig gos" ha estat ni més ni menys que el senyor Purillos!! mala persooooonaaaaaa!! ¬_¬

total, que arribem i ja m'he posat amb coses meves fins que un del forum de RP2 diu de Sitges i em pica la curiositat i veig: the king of thorn. miro quan la fan: el dia 9!!! em quedo: em moro de ganes de veure-la!!! amb aixo que la hora és decent i el preu és de 7 euros (amb el descompte...) i llavors ha estat un: o hi vaig o hi vaig. tenint la oportunitat, no la desaprofitaré!! i més, tenint vacances!! xDDD aixi que dit i fet, he comprat l'entrada i el divendres l'aniré a veure!! jejejeje *-* (li he donat moltes voltes, xDDD abans de decidir!!) i bé, hi aniré soleta però es que ningú no em vol ni pot acompanyar!! aixi que... ^-^ (serà el primer cop que vaig sola al cine U__U).

i el que encara estic deliberant amb mi mateixa és si anar el diumenge a veure la 3a peli de 20th century boys. la primera és una autèntica meravella i m'ha agradat moltíssim!!! *_* molt ben recreada! i la segona la tinc pendent de veure (descarregada), aixi que el diumenge fan la tercera en 2 passis: un a les 9.30 i l'altre a les 18.15. ara els pros i contres. si vull veure el de les 9.30 he d'agafar el tren a les 7.23 del matí i tot i aixi, no sé si hi haurà moltes cues i si arribaria a temps... pq a les 9 arribaria allà per fer la cua per recollir l'entrada T__T
però, si agafés el de les 18.15, sortiria a les 9 de la nit i arribaria aqui a les 22.40 T____T (sola i amb els yonkis que et trobes al tren a aquelles hores que fa 1 cague que no vegis!! la gent fumant suelta pel tren com Pedro por su casa, la gent estirada clapant en 2 seients, posant els peus a sobre teu sense que els puguis dir res, i per més conya, els de seguretat del tren, se'ls sumen a la festa... T__T). és per això, que tinc el seriós problema de decidir: hi vaig o no hi vaig? i si hi vaig: en quin dels 2 passis? si trobés algú que m'acompanyés, clarament seria el de les 18.15 però, si no trobo ningú, potser hauré de decantar-me pel de les 9.30 i matinar... ^^ però bé, això ho decidiré demà, quan hagi vist la segona pel·li i decideixi a veure què faig. ^^

ara ja vaig pel volum 15 del manga... em falta poquet per acabar ^^
(ja ha estat casualitat viciar-se a aquesta serie quan projecten les pelis aqui ^^).

apa, doncs fins aquí lo d'avui ^^ vaig a rentar els plats ^^
els conductors del dia: el Pepón, el Va de guapo i el "Pedro" (si és que realment es diu així ^^).

apa, fins demà!! ^^ (ah! ja tinc el primer episodi de Kobato descarregat!!!! *-* només em falta poder-lo veure!!! a veure quan subtitulen el primer de Llegando a ti ^^).

No hay comentarios: