miércoles, septiembre 30, 2009

I una nova serie de la biblioteca...

Huolaaaaa!!

avui al matí he nat a buscar el bus xD i miro a la motxilla i no duia la T-10 T__T ja em veus tornant a casa a x ella (perque només duia 80 cèntims al moneder xDD i amb aixo no vaig enlloc xD) i tornant de nou a la carretera i havent de canviar de plans. el pla era: anar a la vapor vell amb el bus del Juanan i després gafar el metro fins la Tecla sala, agafar els llibres que volia i nar a la uni a parlar amb el Prim... T__T pero he agafat el bus del Jose luis xD que avui se'l veia content. i quan esperava ha vingut el Calvo aquell tant amable que estava a vegades enlloc del Jesús enlloc del Jesús i m'he quedat: joooo!! jo volia tornar amb el Jesús!! T___T total, que vaig amb ell la mar de bé (també estava el Panxacontent enlloc del Pepón) i vaig directament a la uni amb el 56 de BCN i llavors, el Prim m'enllesteix en 30 min i me'n vaig a la biblio i quan surto... allà estava, el Daniiiii!! *_* jeje... m'ha fet ilusió, perquè coi, amb la de facultats que hi ha i que estès allà... jeje *_* total, que vaig a buscar el metro fins a la Tecla sala, allà agafo els 2 de Detective Conan especial ^^ i agafo L'12 fins a collblanc, xD i allà estava el Jose luis xD al bar xerrant amb el seu amic el cambrer :P i he nat xerrant amb ell xDD jeje... i llavors, veig al Jesús a l'altra banda i em quedo :O oooooooooooooooh!!! el Jesús enlloc del Jacin!! *_* si ho arribo a saber... xDDDD jeje :P i llavors, ens creuem amb l'Antoniu, que duia el bus gris del Julio xDDDD i em quedo: qui serà el lladre del bus gris? i era l'Antoniu!! que saludava al Jose luis quan m'estava explicant lo de Ace age xDDD i posa cara de: aquest no em fa cas xDDDD. i li dic que el del 51 el saludava xDDD i em diu: quien era? xDD i li dic: el Antonio xDDD i em diu que a l'estiu s'havien fet molt amics xDDDDDDDDD que bo... quin riure xD i després si que ha saludat al Punyeteru xDDDD que duia el 51 també xDDDD jajajajajajaja quin repertori xDDD i ja està. era per dir que no he dit res de mal de l'Antoniu xDD només he dit q els meus avis son els seus fans xDDDD. jajajaja :P

buenu, el conductor del dia: el Jose luis xDDD

i bé, ara aniré llegint els volums del detective Conan especial, els 2 que he agafat a veure què tal està. també he llegit el volum 6 de Black jack *_* i he començat el 7 ^^ i també he començat el vol 6 de 20th century boys ^^ que em té moooolt viciada xDDD.

i aquesta tarda segurament vagi a Can sumarro a tornar Lagoon engine (sense comentaris) allà i si tenen disponible el 6 i 7 de 20th century boys, els agafaré ^^

i demà niré a la Bonnemaison a pel vol 1 de Pluto que m'han dit a la Tecla sala que ja estava ^^ i el 2 com que el tenen a Gavà m'estic pensant si vaig a Gavà a per ell o el demano que me'l portin aqui... ^^ total, em surt al mateix preu... però si el faig portar pagaré 1 cop xDDD si el vaig a buscar, hauré de picar el viatge per nar-lo a tornar T_T aixi que m'ho estic pensant ^^

apa, doncs res més, que vaig a rentar els plats!! apa, fins aviat!

No hay comentarios: