jueves, septiembre 24, 2009

Dia festiu pencant T_T

Holaaaaa!!

per fi a casa!! quines ganes que tenia!! xDD he marxat aviat al matí T__T comprobant que avui era horari de dissabte i no de diumenge com em va dir el Jose Luis T___T i en veure el 60 i un 57 per l'altra banda i el Pepón dient-me q perquè li feia cas al "tarao" T__T ha estat: me cago en el Jose luis xDD. nerviosa estava patint pel que vingués pq havia d'esperar al 62 de les 12.20 en la hora ves a saber quina T__T el 64 de les 12 ha vingut a les 12.22 però no m'interessava T__T després ha vingut el Jesús amb el 57 de les 12.15 a les 12.30 T___T i tampoc m'interessava (i llavors molt amablement, en veure'm en aquell estat m'ha preguntat q quin esperava ^^ i en sentir-me dir que duia més de 15 min de retard xD ha dit que ara venia T__T pobre, m'ha sabut greu x ell, q m'ha vist en l'estat de no sé si enfadar-me o plorar... estava fent les dues coses alhora xDD i quan ha vingut el 62 era el jose luis xDD que només veure'm m'ha dit: lo siento!! cuando te he visto ahí he pensado: me va a matar!! xDDD /cert!!! era la meva intencio T___T xDDD però buenu. m'ha preguntat q a quina hora havia d'estar a la feina (eren les 12.37 T__T) hem arribat a les 12.50 clavades (el marge que em donen per arribar sense bronca) i m'han dit de seguida que em canviés i baixés... sort T__T pero he patit molt!! ^^ (i no he disfrutat del moment en que passava el guapo del SF1! coi!! xDDD).

i llavors, m'han demanat que si em podia quedar fins les 10 de la nit... i m'he quedat (més diners x mi!! jojoj ^-^)

i demà altre cop amb el Jose luis amb el de les 7.05 del matí ^^ (ara miraré la web de SS per si de cas fan pont... curar-se en salut...) ara, el proper cop, li preguntaré al senyor Pepón si és festiu o no (encara que el Jesús és més de fiar xDDD). però buenu, qualsevol dels dos, el saludaré XDD i li preguntaré xDD (encara que no hi pugi T_T i només li pregunti :P) ja estic escarmentada T__T

apa, doncs el conductor del dia: el Jesús (indubtablement i indiscutiblement) i el Pepón xD (per preocupar-se ^^). el Va de guapo és malvat per riure's de mi en el meu patiment ¬_¬

No hay comentarios: