lunes, agosto 17, 2009

Hay alguien ahí?

Huolaaaa!!

avui ha estat un dia la mar d'entretingut. ^O^ m'he passat 10 minuts esperant a la plaça el 51 al matí i en vistes de l'exit he nat a la carretera on el Calvorota m'ha burxat i l'Andalus tant sols ha mirat. xD llavors, venien seguits el 51 i el 64 (el 51 amb 5 minuts de retard, el 64 amb 15 minuts de retard :P). llavors, he escollit (evidentment) el 51 amb el Jose luis i m'he assegut amb ell xD hem comentat la jugada xD que ell venia amb 5 minuts de retard i que ho trobava poc professional i quan li he dit que el 64 duia 10 minuts de retard quasi cada dia s'ha posat a riure mentre deia: que poc professionals que som, eh? xDDD i llavors, avança inconscientment el 67 de BCN i aixi no he hagut d'agafar el metro xDD (q es un rotllo que vagi a rebentar de gent) i ha vingut el 67 de BCN buit, amb 4 gats comptats i un conductor jove, barbut i estupid xD. pero passando i m'he posat a llegir el vol 9 de Keroro. es que, m'agrada Keroro perquè em té entre 1h i mitja i 2 hores entretinguda per volum xDD. té tantes coses a la vinyeta que t'entreté un munt!! *-*
després d'aixo, torno els llibres a les biblios de la uni ^^ i torno i penso: a que ve tard, el Ceri? T___T com si no fes 5 anys que ens coneixem!!! xDD ha vingut amb 15 minuts de retard xDDD. les iaies estaven desesperades xDDD jajajajaja. i jo llegia tranquilament a la parada el vol 9 de Keroro xDD i em diu 1 vella: que descaro!! tenia que estar aqui a la hora y 35 y todavía no está aqui!! xDD i li dic: es que viene cuando quiera, señora xDD. tranquila, que venir, vendrá. tomeselo con calma xDD. s'escandalitza xDD i li comenta a 1 altra que com podia estar tan tranquila xDD (i jo pensant: pq se quin conductor és i sé que va tard pq es un tranquil xDDD i pq passa del que li digui la gent i va amb la calma, com el Jacin xD).

finalment, ve el Ceri, q es lamenta mirant per la finestra (en el moment en que em veu xDD) i li dic hola i em diu hola. XD (li ha costat, pero m'ha dit hola, tot resignat xD). total, que m'he posat a llegir, veig un bus i miro però el sol em donava a la cara i penso: semblava l'Andalus però no sé... miro al Ceri i em diu: si, era el Miguel, que ya he visto que te interesaba saber quien era xDDD jajajajajajajaja xDD i dic: vale xD somric i segueixo llegint xD i remuga: y se ríe XD qué gracia le ve? xDD jajajajaja moooolta!! xDDD i quan hem arribat ha deixat la porta de baixar al mig de la parada!! un detallás, Ceriiii!!! xDDD
i a la tarda, he nat a comprar amb mon pare i hem vist el Pèls i m'ha detectat!!!! *-* m'ha fet una gràcia que nant en el cotxe em detectés i em saludés amb la mà rient *-* i després també l'Angelito i el Julián també!!! *-* ha estat divertit!! i després el Brincos 3, q nava lligant amb 1 noia xDDD :P

i també hem vist el descarat (que també m'ha detectat al cotxe xDDD) i el Menja albercocs que ha dit: anda, pero si vas a comprar con tu padre, para variar ¬___¬ estuuuuuupid!!! ¬.¬ poseu el guapo i no tant de gilipollas sueltoooo!!! ¬.¬

iiii, quan nava amb el Ceri he mirat per la finestra i he vist l'Antonio, que s'ha sentit observat quan l'he descobert i ha dit: nooooo!! me ha descubiertooo!!! ahora vendrá a por mi!!! xDDD jajaajjajajajajaa xDD i quan l'he vist he dit: l'Antonioooo!! i el Ceri s'ha girat i ha dit: lo buscabas? xDDD i s'ha rigut XDD.

i el Jose luis m'ha dit que s'està pensant d'agafar el 51 per la tarda l'any que ve!!! *-* siiiiiiii!!! jejejejeje agafa'l!!! que així serà més interessant el 51 de la tarda!! pq tant sols l'Angelito i en mala hora no té gràcia!! ha dit que li feia gràcia la hora del que li passa el bus el Jesús!!! siiiiiii!!! agafa aquest!! tindrà gràcia veure el canvi!!! serà d'allo més divertit!! *-* i també el del de les 16 XD que duu el 57 en acabar :P qualsevol de les dues estaria bé *-* és que mola quan els preferits duen el 51!! *.* també estaria bé el retorn del Pèls al 51!! *-* jejejejeje.. però no sé... demà el molestaré!! jeje ja que duu el 64 de les 17 *-* avui que l'he vist he comprobat si era ell :P i no sabia que el Brincos 3 era el 50 de les 17.45 ^^ (puntual que anava!!! era increible!!! *-* ell si que es tot un professional!!! puntual, amable i condueix bé!!! *-*). i avui el Julián sabia de que reia quan l'he vist (de que el vaig veure al bus urbà divendres!!! xDDD jajajajajaja es que em va impactar!! xD). és com quan vaig veure-hi el Pelopi, el Gos, el Bigoti o l'Antonio xDD. té gràcia veure de tant en tant els del 51 al bus urbà xDDDD. (el dia en que hi vegi el Pepón *-* hi pujaré xDDDD sense cap mena de dubte xDDD li demanaria 1 foto, però potser s'enfadaria xDD aixi que només hi pujaria :P).

i avui m'he llegit els volums 9, 10 i 11 de Keroro. la veritat és que cada cop està més interessant. potser algunes històries es fan 1 miqueta repetitives però altres són molt divertides ^^

i ara m'he posat amb Seton vol 1. a veure què tal està. avui he agafat els 3 volums de la princesa Caballero. a veure què tal està. aquesta setmana els llegiré. i els volums 27 i 28 de POT (i a esperar a que en comprin mes).

i el nou projecte és llegir Shaman King *-* dimecres començaré a agafar-lo de la biblio ^^ (quan acabi amb els vol del 12 al 15 de Keroro i Seton. q son els que tinc ara ^^).

les pelis que he vist el Cap de setmana:

** El diablo viste de prada. la millor del cap de setmana, clarament. ha estat molt entretinguda i motivadora per buscar 1 feina xDD.
** Los crímenes de oxford. clarament, la més avorrida que he vist aquest mes i sense cap mena de gràcia.
** La gran vida. cap mena d'alicient.

i m'he enganxat a Hay alguien ahí i en 3 dies he vist 6 episodis en pla maratonià xDD. és molt entretinguda i em té amb l'ai al cor a cada moment. ara, no la recomano per veure de nit. et passes l'estona mirant aqui i allà espantada xDDD.

per fi han subtitulat l'especial del Detectiu Conan vs Lupin III i a veure quan tinc 1 moment per veure'l ^^ ara a veure quan subtitulen la darrera peli del Conan. la tretzena. encara que al pas que van potser treuran la 13 i 14 de cop xDDDD. :P (total, tinc tantes coses per llegir i veure i fer que no em corre pressa, aixi que res ^^).

i aquest diumenge hi ha la quedada de PSS al mercat de Sant Antoni ()que fa 1 mes que no hi vaig!!!) i tinc ganes de comprar les novetats de tot el mes!! *-*). em viciaré que no vegis!!! jeje :P

apa, doncs us deixo que vaig a seguir llegint el primer volum de Seton!!! *-* ens veiem!!

i dimecres al matí, entrevista de feina... encara estic decidint com hi vaig perquè no me'n fio del tren ni un pèl!!! T.T


No hay comentarios: