martes, agosto 11, 2009

Tant el Jose luis com el Pèls al 51!! jeje *O*

Huolaaaaaa!!!

avui em sento satisfeta. m'ha fet gràcia sortir de casa i veure un 51 que venia i penso: oooh! està mirant!! xD em sembla que és el Jose luis... però no sé, potser és les ganes que porti el 51 xD. total, que vaig a la carretera per si de cas no és xD. la intenció era triar entre el 51 i el 64 xD. el Collblanc no m'anava bé ^^.

total, ve el collblanc amb l'Home estupid de les ulleres,que per sorpresa meva, em pregunta si pujo quan arriba i abans de marxar i de tancar la porta em pregunta si he canviat d'opinió i volia pujar O.O li dic que no, que vull un de diagonal i em diu que vale, tanca la porta i marxa. ^^

llavors, venen alhora el 51 i el 64. primer ve el 51 (per sort xD) i comprovo que és el Jose luis i miro i el lloc del seu costat estava lliure. li dic hola supercontenta xD i m'apalanco al seu costat xD. jejeje *-* per l'altra banda passa el Calvorota xD que es posa a riure dient que estava molt satisfeta xDD (certament). passa també el Julio xD dient: mirala hablando con el Jose luis (li ha dit pel cognom xD pero és igual xD). i abans que aquests havia passat l'Andalús, que m'havia enxampat cotillejant i s'ha posat a riure xDD i ha dit: mirala, mirando xDD. i em saluda dient: te va a gustar el que viene. xD certament xDD és un dels millors!! *-*

i després de xerrar amb el Jose luis i saber en quines hores està *-* és el primer que m'ha dit!!! jejejeje *-* 64-51-57-64 xDD jujuju... la combinació guanyadora xDDD jeje *-* i llavors, he nat a pel metro, he tornat el dvd de Noche en el museo i he tornat. ^^

per tornar he agafat el 64 de les 12, q era el Papada, pero com que no tenia ganes d'esperar 30 minuts a que vingués el 51 i que probablement fos el Ceri xD passava de complicar-me la vida i emprenyar-me en veure algú més desagradable, aixi que em quedo amb el Papada xD. i llavors, el Jose luis ha passat per l'altra banda i m'ha saludat efusivament!!! *-* quina ilusió xDDD jejeje *-*

i a la tarda, he acompanyat a mon pare a fer encarrecs i a comprar U___U i després, hem anat a comprar un llimoner (que mon pare l'ha batejat amb el nom d'Antonio xDD quina mania de posar noms de persones a tot!! xD), per plantar a l'àtic dels meus avis i quan hem tornat l'hem plantat. (ara em fa 1 mal l'esquena increible xDD). però ha estat divertit xDD. llavors, quan regava les plantes, arriba un Oliveras, miro, era el Descarat (que avui m'he llevat i he recordat que va ser el primer amb qui vaig pujar aquest estiu xDDD i va ser el que vaig utilitzar per comprobar cada quan passava xDD i sé que em va enxampar i em va dir alguna cosa xDD però no recordo el què xD jajajaja :P). i miro, el veig que va cap a casa meva, mira, no em veu xDDD i torna al bus, llavors, mira amunt, em veu a l'atic xDD es posa a riure i em diu: que haces ahí arriba? i li ensenyo la regadora xDD i es posa a riure i em diu: ya veo, riegas las plantas xDD i mentre riu s'apalanca al seient del conductor i de tant en tant anava fent mirades mentre reia xDDD. i quan marxa, em fa adeu xD.

i m'ha fet gràcia, que quan he nat a comprar amb mon pare, passa un Oliveres igual que el bus urbà de l'Hospi xDD però taronja xD i li dic a mon pare: mira, un bus raro!! xDDD i es gira el Juan Perez i diu: anda, pero a quien tenemos aqui!! si está mirando!! ¬____¬ tafaner!! xDDD i jo pensant: mirava el bus raro que duia, no el tio, q els viejos raros que abans no em deien ni hola i que ara em burxen no m'interessen, gràcies xDDD. jajaja :P

i bé, aixi que aquest estiu tenim un repertori interessant al 51, sobretot a la tarda xDD on el Bigoti duu el de les 16, el de les 17 l'Angelito el de les 18 el Pèls i la resta no ho sé perquè no els he vist xDDD jajajaja :P però al Collblanc tenim el Viejo, el Miguel, el Brincos, el Brincos 3 i el Punyeteru *-* i a diagonal també hi ha el Sudaca, l'Alien (el mote li ha posat el Pèls, jo no xDDD quan li va dir l'Alien vaig riure molt xDDDD jajajajajaja) i el Torracollons xDD. aixi que son més interessants els de Collblanc XDD però buenu xDDD agafarem els 51 que ja conec i ja està xDD. jejeje *-*

avui he vist Mr. Brooks. no m'ha agradat gens ni mica... ¬_¬ per molt que surti el tio bo del Dane Cook, va a ser que no... ¬_¬ però no fa de follador triomfador, fa de tio raro xDDD. jajaja :P

ja he acabat de llegir Historia de un vecindario. acabo de llegir el vol 4 *-* i val a dir que m'ha agradat moltíssim!!! tant com Parakiss!!! *-* ara, la propera que surt de l'autora Kagen no Tsuki no m'interessa perquè no m'agrada però quan surti Tenshi nanka ja nai sí que la compraré!!! *-* perquè m'encanta!! *-* 3 vs 2 xD no està malament. no m'agraden Nana i Kagen no tsuki i m'agraden les altres 3 que he dit ^^

i demà al matí aniré a Sant Andreu a pel dvd En sus zapatos. xD que ja el tenen :P (aqui o reserves o no hi ha dvds xDD). i així agafaré el 51 a la plaça per no caminar xDD total, vull xerrar amb el Jose luis *-* i per tornar, ja veurem si baixo a cotillejar a collblanc, depenent del temps ^^

i a la tarda, aniré a Can sumarro a tornar dvds i tinc 2 opcions per tornar, o enllaço a Cornellà amb el tramvia i vaig a Esplugues o la biblio de cornellà o bé torno amb l'Oliveras però només si és el Descarat, els altres em fan por. ara, de sobte, tornen amb la conya, i ahir estaven picats i avui burxaven com si ahir no hagués passat... ¬.¬ però la opció més probable és que vagi a Esplugues i torni amb el Pèls o el Brincos 3 *-* jejejeje *-* (o amb el Viejo xDDD jeje :P o el Bigoti xDD o el Miguel... *-*).

Acabo de decidir un dels propers animes que veuré quan acabi alguna de les series que tinc començades: Hyakko! feia temps que la tenia pendent i em ve molt de gust una serie per riure. la començaré quan acabi Sola, que fa un parell de setmanes que la tinc abandonada per dedicar-me a veure pelis amb tios bons xDD però quan se m'acabin els dvds que tenia en ment, seguiré ^^ de fet, ara en puc veure 1 episodi, ja que la connexió va malament i no puc veure online la peli que volia veure: el diablo viste de prada. que l'hauré de veure demà ^o^

ah! poso una enquesta perque voteu per la propera peli online que veuré. xD és tant sols per veure abans la més votada. com que ara tinc en ment veure un parell o tres dvds que tinc reservats de les biblioteques i que he d'anar a buscar entre demà i divendres, doncs les pelis online seran pel diumenge (dia de veure un parell de pelis seguides) aixi que les dues més votades les veuré diumenge!!

apa, doncs fins demà!! indiscutiblement el conductor num 1 del dia: el Jose luis!! *-*

No hay comentarios: