miércoles, agosto 26, 2009

El xivato, la indignació i el primer dia xD

Huolaaaa!!

avui sí que puc canviar la lletra xDD

doncs avui he nat cap a les 14.45 cap a la parada, arribo a les 14.49 i encara no ve, per l'altra banda venia amb el 51 de les 15 el Vikingo, q mira pero fa veure que no veu xD. cap allà les 15.05 es digna a fer acte de presència el Collblanc de les 14.50 ¬___¬ q era ni més ni menys que el meu amic el Borde, que un cop més, com és habitual en ell, no m'ha dit ni hola, però per la meva grata sorpresa sí que m'ha parat davant meu tot i que un estupid tio lleig l'havia cridat abans que jo ^^ venia xerrant amb el iaio de les ulleres rodones, que duia el 51 fa uns mesos xD no sé si es que ha plegat per iaio o perquè esta de vacances ^^ total, que pujo, em mira però no em diu hola però riu malvadament ¬__¬ dolent!! sempre ho fas expressament!!! traidor!! ¬.¬

total, que el Cap de pollo ahir se'n va nar de la llengua i sento: vas a trabajar pal Mc? O__O ha estat un: com ho ha sabut? clar, el Cap de pollo xD i certa persona estava indignada amb mi, q ma saludat de mala gana dd el bus quan estava al carrer dient que a ell no li havia explicat T___T tranqui, demà et visitaré (ups, q es dijous i té festa... lalala... xD doncs... ja li explicaré quan el vegi U__U). paaaasso de torracollons substituts! xDD

lo que deia el Javi de la olor que se't queda.. és com la que se'm quedava després de treballar a la tenda de pollos a l'ast!! U____U faig olor de pollastre rostit!! U__U

doncs avui he començat per la caixa ^^ m'he estat les 3 hores al mostrador ^^ parlant quasi tota la tarda en anglès U___U i a sobre, em deien que se'm donava molt be i quan venia 1 guiri, me l'endinyaven descaradament!!! i me'ls posaven a la meva cua!! o directament em deien: Cris, puede venir 1 momento, por favor? es que no lo entiendo xDD. que fort... XDDD total, l'encarregat de migdia, un argentí, era molt amable xDD la encarregada de tarda, es diu Cristina, també, ha estat la que m'ha ensenyat fins les 18, i després el de vespre, q no m'ha dit com es diu però té cara de "jose" i és un sargent!! T__T em fa por!! xDDD només arribar em volia treure de la caixa i fer-me anar a endreçar el saló. sort que l'aprenent a encarregada li ha dit que era el meu primer dia i que estava aprenent caixa... U__U uf... llavors, ha enviat a la noia a endreçar i ell s'ha quedat darrera meu mirant com cobrava!! i quan he posat gelats m'ha dit que aixo semblava 1 xurro U___U jooooo!!! T__T però buenu... U__U però s'ha quedat content quan ha vist que atenia bé els guiris i ja no m'ha renyat més xDDD.

i quan he plegat, me n'he nat a la primera parada a veure qui vindria, en plan loteria xDD. ha vingut "la marujona". amb les seves sandàlies xD que bo xD. i s'ha posat a xerrar amb 1 iaio q estava a la parada ^^ té cara de dir-se el que sigui combinat amb Maria xDDD. i bé, he nat amb les seves frenades mortals... T___T i l'aire a tope que semblava 1 congelador!! estava amb els pèls de punxa i tremolant!!! T__T horrorós!!! T_T

demà em toca de 19 a 22... T__T sort que el Gustavo també està en aquell torn. però ell estarà a la cuina ^^ (diu q li agrada la cuina ^^). i l'Albert no sé a quina hora estarà xD no ho cotillejat ^^ demà ja tafanejaré una miqueta :P (però hem xerrat 1 moment i prou ^^). i un dels cuiners és el tipic negre de les pelis americanes, el de les rastes i es diu Dani, ha estat molt amable i pacient amb mi quan li demanava coses xDD. també hi havia 1 tio de l'est a la cuina (amb 1 nàpia de rata... impressionant!! xDD quan el Dani ha nat a dinar, a les 17 de la tarda xD estava aquell... no em sentia... i aixo q cridava com 1 verdulera xDDD).

apa, doncs demà més... xDDD

ah! avui ha arribat aqui el vol 11 de Karin, ja era hora!!! *-* (ja el llegiré demà xDD) ara llegiré el vol 1 de La princesa caballero ^o^

i demà, doncs ja veuré on vaig... lo segur és que he de nar a Can sumarro a per 1 dvd.. amb els tarats de l'Oliveras xDD q no en tinc gens de ganes pq em fan por U__U i al matí hauré d'anar a Sant Andreu a tornar alguna coseta ^^

apa, fins demà!! ^o^

1 comentario:

Javi dijo...

ohhhh, es que el cabeza de pollo es un adivino xDD Será que se infiltra en el MC de incógnito haciéndose pasar por hamburgesa para ver por debajo de las faldas? xDDD
Y quién es la marujona? Familiara de la pitonisa Lola y prima segunda de Aramis Fuster? xDDD
Y Karin *.* la quiero, pero me juré no empezar nada más hasta que terminara algo xD