viernes, agosto 28, 2009

Si el segon dia va ser infernal... no vull ni pensar en avui!

Huola U___U

estic rebentada!! quina merda de feina!! pero clar, és nova i tot el rotllo... però es que és mortal!! estar allà és esgotador completament!! la gent canvia de ocupació instantàniament i ho saben fer tot! i m'exigeixen el mateix el que els altres... em deixaven "sola ante el peligro" U__U l'unic moment en que alliberes la pressió és quan marxes, però avui no podrà ser... pq es veu que quan surts a les 23, tanques però surts a la 1!!! U___U quin horror!!! U__U quines ganes de plorar! U__U
ahir vaig anar a per un dvd a Hospi i em va fer gràcia que el conductor de l'L12 q tinc al facebook xDD (pq em pensava que era el guapo i era 1 altre guapo xDDD) em va reconeixer allà esperant a la parada i em va saludar xDDD quina gràcia xD jeje *-* i allò em va alegrar el dia.. i també el Brincos 3, amb la seva super amabilitat.

és que els horaris d'estiu tenen 1 cosa bona i una de dolenta. la bona és que al vespre els ultims autobusos son a collblanc i si surto a les 22, entre una cosa i altre, si perdo el de les 22.15 puc agafar l'ultim ^^ peeero, lo dolent és que les hores en que passa el collblanc son 1 kk, pq passa a menys 10 i llavors, o arribo 10 minuts abans de l'hora en que se suposa que has d'estar abans (és a dir: has de ser a la feina 20 o 25 minuts abans del torn ^^) doncs el bus em deixa 30 o 35 min abans del meu torn xDD en canvi, l'horari normal, em deixaria just allà al costat del Mc 20 o 25 min abans del torn ^^ peeero, per tornar, quan surto a les 22, em quedo sense bus pq surto a les 22.10 i el bus ja ha passat. si hi hagués un a les 22.15 m'aniria perfecte *-*
i els dissabtes, si sortís a les 22, perfecte... però aixo de plegar a les 24, i que surtis a les 2!!! és 1 merda!!! avui ho hauré d'experimentar... de 14 a 23... o sigui, sortir a la 1 de la matinada... i al ser divendres hi ha tram fins les 1.59... però el problema serà nar de collblanc a sant ramon... a peu!! a aquelles hores!! espero q algu mes vagi cap allà!! U__U i evidetment a pel nit bus, q em deixa davant de casa... U_U el tram només per pujar a esplugues.

Un suggeriment de línia nocturna per la Soler i sauret seria que comencès a collblanc XDD i que acabés en el poble que vulguin xDD però estaria bé un que comencès a les 23.. i seguís fins les 3, més o menys xDD i aixi tindria bus per pujar en sortir de la feina ^^

el que em fot, es que em fan posar taaan nerviosa a la feina q no tinc gana, em fa mal l'estòmac, em poso nerviosa i no puc estar aixi... T___T va haver de passar 1 hora, xerrar i que em vingués 1 miqueta de gana!! T___T agh... el que em vaig veure 2 litres i mig d'aigua quan vaig arribar!!! T___T
no em pensava que treballar allà fos taaant estressant i tant horrorós!! (potser pq és al principi... però igualment...). he de dinar d'aqui a mitja hora i es que no puc pensant q he d'anar allà!! U___U

ah! per tornar, ahir al vespre va ser el Brincos, q per un cop, si q em va saludar ^^ (sense dir res de l'Emma!! menys mal!! ^^).

a veure qui portarà el de les 12.50... U___U ara al migdia... estic tant nerviosa que no puc ni llegir, només vull xerrar... ahir vaig coneixer a més gent, la majoria son sudamericans de varios llocs... O.O (entre "la blanca" y "chica nueva"... carai... ¬.¬) aixo de que et diguin blanca... XDDD va ser un xoc xD clar, hi ha 1 negre... però q els sudamericans et diguin blanca... xDD es veu q del torn de tarda/vespre era la unica noia nova... erem l'albert i jo... q ahir ell tenia festa... i a veure... avui qui plega a la mateixa hora q jo... i si va cap a Esplugues.. es que no puc evitar menjar-me el tarro!!! T__T la Poly es reia de mi tota l'estona!! jooo!! (i a sobre, avui hi ha la lagarta!!! T__T agh... q es el seu primer dia... de fet, ella també seria "chica nueva" a la tarda... però com q va tenir festa abans d'ahir i ahir... avui estarà amb mi de 20 a 23... ) U__U i sé que per sort el Gustavo hi serà... però no sé on viu, només sé que és del País Basc... U_U i sé que el Diego va en moto... però buenu, la Melanie em va dir que els 20 - 25 minuts abans era per coneixer la gent i per saber on vivien i si podien tornar amb tu al vespre...q no és mala idea... ^^ (ja ho havia mig pensat però veig q es el que es sol fer ^^). i més avui, que tindré tantes hores allà al restaurant... U___U

i ja està... em deixo de menjar el tarro, ja em vaig calmant... i em va agafant gana... ^^ uf... menys mal!! ara a posar-ho tot a punt per dinar mentre miro el capítol 9 de Umineko ^^

apa, ja ens veurem!! ^^

el conductor del dia (d'ahir) el Brincos 3 *-* 8per cert el seu "tens fred?" li va quedar taaant bé i taant mono!! m'encanta aquest home!! *-* és dels millors!! *-*

1 comentario:

Javi dijo...

Me he perdido un poco en los horarios perfectos para los buses xDD
O sea, que te explotan en el MC, ya te dije que ese sitio es muuuuuy malo xD Ánimo!!
Y es que sin tus buseritos no serías feliz, ole por los brincos xDD
Un brinco, dos brincos, tres brincos, cuatro brincos, chico guapo, amor buseríl xDD