martes, agosto 25, 2009

Primer dia i signant contracte xD

Huola!!

avui m'he hagut de llevar a les 7 un altre cop U___U per estar allà a les 8.30. avui al tren m'ha passat 1 fet paranormal xDDD i és que ha trigat tant sols 10 minuts de Sant feliu a Pl.catalunya!!! quant en triga de 20 a 25 normalment!!! ha estat O___O i he arrbat allà superaviat!!

al final han agafat a 5 persones x botiga!! ^^ i hem fet la primera part de l'examen de manipulador d'aliments i he tret un 10!! jojojo *-* (em sento mooolt orgullosa xDD) el dia 7 tenim el segon examen teòric ^O^

i llavors, hem signat i m'han donat els horaris... T__T quasi tots en torn de vespre T__T l'únic dia que vaig "aviat" és demà que vaig de 16 a 19. m'ha extranyat taaant que el primer dia no em fotin 8 hores xDDD. pero no!! xDD 3 horetes... i per tornar... suposo que el Brincos U___U

ens havien demanat com a requisits que compréssim unes bambes negres totalment que m'han costat mooolt de trobar... he voltat per tot el poble en busca d'unes de econòmiques... pq aqui les 3 que havia vist valien 59, 62 i 68 euros de rebaixes!! sort d'aixo!! i em negava a pagar algo tant car pq es faci malbé en 4 dies de feina!! ¬.¬
també ens han demanat de comprar mitjons negres, que els he trobat al mateix lloc. doncs, a la tarda, em diu mon germà, anem a Molins? aixi que he nat a pel bus (ell caminant xDDD) i ha vingut el borde del Mandonguilla ¬.¬ avui m'ha ignorat ¬_¬ estupid!! ¬.¬
i he trobat les bambes per 19,95 al merkal!! jejeje *-* i 5 parells de mitjons 6 euros!! està molt bé! :P pq ja m'ha costat, ja!! xDD i llavors, teniem 3 minuts i ha vingut el 64 (aquest cop mon germà si que ha agafat el bus, pagant jo ¬_¬ -> ell no duia ni cartera ni diners ni t-10!!) i llavors, ha vingut el Cap de pollo, q estava lligant amb 1 nena xDDD jajajaja xDD i mon germà m'ha dit: quin tio més fornit!! a mi també m'agradaria estar com ell x lligar com ell! xDDD jajaajajaaja xDDD i he vist al guapo, q m'ha vist i m'ha pitat i cridat O___O dient-me: no me tenías que venir a molestar? pues ya lo veo, ya... O___O (i penso: noi, estic anant a la recerca de coses x la feina!! ¬.¬ si es que... aixi que... ja el veuré algun dia xDDD).

total, que ha estat bé, avui m'ha semblat més interessant, el Cap de pollo xDDD ja que ha estat divertit que es posés vermell quan el mirava xDDD s'ha sentit observat xDD jojojo xDD i demà, he d'agafar el collblanc de les 14.50 per anar a treballar, espero que vingui puntual ¬___¬ ... que no puc fer tard el primer dia a la botiga!!. que avui comptava com a primer dia però només pq les hores del curset d'avui comptaven com a hores d treball de la setmana xD jajaja xDD

la kk serà els altres dies, que surto a les 22, 23 i 24!!! T___T uuuuh!! hauré de tornar en tramvia i a Esplugues agafar el nitbus... U___U espero que aquell que també es de Sant Feliu i que té la meva edat i que viu 1 parell de carrers més amunt vingui amb mi, si té el mateix torn... T__T sinó es que és tant capullo com penso que era ja al cole!! si es que m'ha sorprés que el tio aquell, q nava per ingenier i tal que acabi allà també xDDD jajajaja ja és casualitat!! xDD

el conductor del dia: el Cap de pollo xDD

apa, doncs demà ja explicaré com és el primer dia al nou treball!! fins demà!! ^O^

2 comentarios:

Javi dijo...

Es cosa mía o la tradcción de Cap de pollo es "jefe del pollo"? xDD (y está fornido??? xD)
En fin, espero que trabajes muy bien en el Mc xD
Que pedichones, zapatos negros xD Al menos los has encontrado baratos
Y cuando vuelvas a las 0:00, ten cuidado, no vayas a encontrarte con el guapo con cara de asesino xD
En fin, talué, y llega puntual mañana!

Kitsune dijo...

no, es que "cap" puede significar diversas cosas "jefe", "cabeza" y "punta o extremo" xDD pero en este momento es "cabeza de pollo" xDDD ese seria su mote xDDD y si, está cuadrao xDDD

ya ves!! piden más!! que pa que xD
como me has hecho reír con esto del guapo xDDDD tendré cuidado xDD q está lleno de gilipollas por la calle a esas horas!! U__U

ya comentaré cuando vuelva, a ver qué tal va a ir!! ^^'