miércoles, junio 03, 2009

Per molts anys, Pèls!

Huolaaaaa!!

amb la tonteria, pensant ximpleries varies (com per exemple: si certa persona a la que li he dit de quedar diumenge em diu q si o q no T-T tinc el cor q se'm surt x la boca xD. com em digui q no... U___U ploraré xDD no, com em digui q no, doncs a seguir xerrant pel forum com fins ara U__U ^^) i llavors, m'he recordat que... avui és el cumple del Pèls!!!

per molts anys, Pèls!! que sàpigues que si avui no tens festa que et vindré a felicitar... de fet, mai recordo si és el 2 o el 3... si és el 2... felicitats atrassades!! si és avui: moltes felicitats! XD bé, espero que avui si que em deixis seure al teu costat i donar-te la pallissa, eh Manelot? xDDD :P

ah! 1 altra cosa!! torna, viejoooooo!!! fora el Punyeteru!!! volem el Viejo!!! serà possible!! no em pensava que hi hagués tio més tonto que el Punyeteru!! (bé, el Punyeteru potser es feia el tonto? sigui com sigui em va fer ràbia) T____T el viejo no diu mai q es impossible avançar 1 altre bus, es posa en posició "brincos" per avançar-lo i en 1 minut, l'avança... i tu dient q el 67 estava molt lluny!! buuuuu! foraaaa! (sort q el metro q va venir era nou i em vaig poder recolzar... seure, impossible, però almenys, recolzar si ^^ i només t'ho mig perdono pq el meu guapo del 67 me'l van canviar U___U hi havia 1 viejo raro T.T i no vaig poder tornar amb el guapo T.T)jo q estava contenta q haguessin canviat el Viejo. doncs ara no ho estic!! torna, Viejo!! per 1 mes de classe que em queda, els dimarts volem el Viejo!! xDDD (i com va dir el Jesús ahir, es que da "media vuelta" conmigo xDD ja veus xDDD). m'agradaria q fos el trajecte complet, però ja sé que té ganes d'anar a casa seva xDDD :P normal xD i ahir el Lalala quasi l'atropella!!! O___O i el Jacin rient-se d'ell dd l'altra banda mentre el Jesús li deia que l'esperés... i el va esperar xDDD (jo mentrestant l'animava a veure si l'agafava xDD quan va passar el Lalala amb 2 autobuseros més al 64 O-O va ser un!! 3 en 1 xDDDD jajajajajaja i va mirar i va dir: ala! vas en el 51! xDDD jajaajja pos si xD es que m'agrada més el Jesús que tu xDDD és el millor xD :P). i en el 51 era un fati estrany i q em va fer cara de " que collons mires" quan va baixar i el mirava amb cara de "un conductor!" xDD i em va fer aquesta cara T____T mala persona!! tio raro del "relleu" xDDD jajajaja :P (de relleu si q en tenia xDDDDDD jajajajajaja :P).

apa, doncs avui a la tarda aniré a la biblio i agafaré el 61 del Pèls!! pèeeels! i aixo ha vingut pq pensava en les bestieses que va dir aquell dia el Jose Mari, q ja he comprobat q és cert xDDD jajajajaja certament, si et poses faldilla, et fan cas ^^ (i et diuen guapa i tot xDDDD). em va sorprendre xDDD juju :P

apa, doncs a seguir llegint el Lanzarote, i a seguir amb els nervis, q tinc ganes de vomitar dels nervis U____U joooo! que es connecti i em contesti jaaaaa!! q m'agafarà alguna cosa!!! T___T ah! a veure si m'arriba avui o demà el paquetet amb FMP... q inutil el tio de la caixa, pot estar molt bo però es idiota i desconfiat!! mai m'havien demanat el DNI a la caixa T___T i aquest si... prefereixo la dona q et mira x sobre l'espatlla q ell (al menys, et mira x sobre l'espatlla però sap fer correctament i perfecta la seva feina... per aixo tenia ella aquella cua!! T___T mai més amb l'inútil!! T__T).

ah! ja he vist les dues superfotos... en la primera, bé, surto amb cara de fàstic com sempre... no soc gens fotogènica.. i aquell surt radiant, amb 1 somriure d'orella a orella xDDD i m'encanta la segona foto en que l'home de la Parada de los monstruos (q em sap greu, però no recordo el seu nom X___X) és l'unic que surt amb 1 somriure d'orella a orella xDDD i els demés sortim amb unes cares... xDDD jo surto com aquell q mira algu dient: és gegant! xDDD el Chus surt mirant a 1 altre lloc i aquell sembla que fugi d'un monstre xDDDDD jajaajajjajajajajaja mu bona xDDD

nooooo!! el Batto ha penjat la foto... T___T jooo! em pensava que no se'n recordaria T___T i la fot en 2 posts del forum, x més conya!! U______U snif... amb el careto q faig... T___T encara que... sino me l'hagués deixat fer hagués quedat 1 miqueta malament... U___U pero buenu... U___U (aix, no tinc gana!! si ja estava nerviosa x haver-li enviat 1 missatge a aquell ara això de la foto!! els meus nervis!! el meu estòmac!! T____T i a sobre no dóna senyals de vida... si almenys, es connectés x dir alguna cosa ja sigui q si o que no!!! joooooooooo!!! vull saber si vol quedar o no!!! T_______T mai m'havia paxat això... U_____U jajaja... una de dos o no s'ha connectat pq té molta feina o s'està pensant 1 manera suau d' engegar-me a la merda xDDDD.

apa, doncs us deixo!! xDDD (estic tant nerviosa que necessito molestar al Pèls o riure'm de l'Scorpio xDDDD jajajajaja XD si en el 61 no hi ha el Pèls, prepara't Scorpio, q em riuré de tu xDDDD jajajaja). ja no sé què em faig U___U


hola de nou!!! i a la tarda, he felictat al Pèls!!! jajajajajajaja... sa posat vermell xDDDD li ha fet vergonya que el felicités xDDDD i a més, s'ha sorprés que em recordés que avui és el seu cumple xDDD jajajajaja. hem estat fent safreig i ma dit que duu el 64 de les 17 el dissabte xDD jojojo :P i el Jose luis q esta a collblanc... *O* jajajajajaja... a molestar-los!! xDDDD
i després, he nat primer de tot a la joan miró a tornar un llibre, després, a Cornellà a fer una miqueta del treball del Coromines d'arabismes i he agafat "el rastreador", del Taniguchi. ^O^ i després, he tornat amb el 51 de l'Scorpio. (ah! el Brincos ma saludat dd el Collblanc!! *O* oooh!). i em feia 1 cara... xDDDD jajajajajajaja... i clar, no se com ,sabia que nava a riure'm d'ell xDDDD jajajaja i duia 1 bus gris... i me apalancat amb l'aire acondicionat.. i me'l mirava i em reia d'ell xDDDDD jajajaja... i ell, no sé pq, es posava vermell (per sentir-se observat xD) i reia xDDD. jajajajaja... i me rigut del trasto que duia el Viejo (pobre home xD) i el Punyeteru ma mirat malament!! q mala persona!! T_____T però m'he divertit molt xDDD jajajajaja :P

i aquell segueix sense donar senyals de Vida T______T quina kk... T____T i demà al matí aniré a la biblio de collblanc i niré a donar la pallissa al Jose luis i a veure si li pregunto quan és el seu cumple... si li preguntés al Jesús m'ho diria?? :O es que tinc curiositat ^O^

doncs apa, ara vaig a fer 1 miqueta de feina i després a fer el gandul.. xDDD o potser ara faig el gandul i menjo que tinc gana :P

ah! m'ha fet gràcia el Lalala amb el seu trasto xDD que deia: tu! a quien dices que intenté atropellar? si es que el tio pasaba por donde no debía!! xDDD jajajajajajaja... ja ho se, home xDDD pero es que el Jesús és el Jesús xDDDD jajajajaja :P i també, he vist l'home que nava amb el Pèls xD que duia l'EP1 i ma saludat!!! ooooooooh!!! ^O^ i també he vist el meu guapo del 67 de BcN, q ja se a quina hora esta xDD jajaja :P i ma saludat i ha dit: hombre, mi amiga la que me mira!! xDDDD jajajajajajaja i llavors m'ha saludat i ha dit: con un manga bajo el brazo como siempre. et donarà temps de pujar? i nop... no ma donat temps i he hagut de dir-li adeu amb la mà amb tota la pena del mon i agafar el tram x pujar dd Cornellà fins a pont d'esplugues U___U (però li he dit adeu guapo xDDD jajajajajaja) i ell ma dit adeu guapa xDDD ha tingut gràcia xDDDD jejejejejeje :P
i també he vist el Fati, que també duia l'esplubus, però en aquest cas l'EP2. xDDDD ma tret la llengua pq me'l mirava T_____T

apa, ara sí que ja està!! fins demà!!! *O* (ah! que consti que no he dit res de mal de ningu, tant sols he anomenat al Jose luis x dir que el Jose luis també s'oblida dels noms de l'Emma i meu, com havia fet el Pèls i s'ha sentit frustrat pq l'he comparat amb el seu enemic xDDDD jajajajajajaja). com m'encanta burxar-lo fins i tot el dia del seu cumple xDDDDD jajajajaja :P

els conductors del dia: el Pèls i l'Scorpio xDDD

No hay comentarios: