domingo, mayo 31, 2009

Kdd de Ramen para dos del Saló

Holaaaa!!

avui ja he nat a la kdd (mini xD) de Rp2 del Saló *O* quina ilusió veure el Batto en persona xDDD (es que havia sentit tant a parlar que coi, em picava la curiositat xDD). ^^ i bé, veure a altra certa persona també m'ha fet moltissima ilusió (molt més que cap altre xDD jeje :P).

total, que abans de quedar amb ells he nat a mirar si tenien el comic del Batman a BCN però estava esgotat... a veure si diumenge que ve vaig al mercat i el puc trobar ^^ però com que també volia els de Filabo, doncs me'ls he comprat:

** The flower ring vol 2 (final)
** I.N.V.U vol 1 i 2

al final la he començat ^^ lalala... xD

i bé, ha estat força entretingut i molt curiosa, la quedada xD es nota que saben molt xD es que com que no sabia què dir, doncs els escoltava... ^^
m'ha fet una gràcia trobar-me els nens de 3r d'ESO de l'insti i que em preguntessin si ja era profe!! jejeje i m'han desitjat molta sort i que em tregui el titol!! q monos que són!! *O* i aixo que m'han detectat ells i m'han saludat ells ^^

i bé, res més, de moment. ja m'he llegit el vol 16 d'Alice!! quines ganes de més!!
i he tingut a les mans el Caminante per comprar-me'l perque em va agradar molt però ja me'l compraré quan aconsegueixi una feina. quan en tingui 1 el primer que faré serà comprar aquest i el Olmo del cáucaso. q em van agradar molt *O*

apa, doncs ara vaig a llegir algun altre tomo... ah! acabar de llegir el vol 2 de The flower ring!! jejeje *O* espero que sigui 1 final feliç!! *O*

No hay comentarios: