jueves, junio 04, 2009

Les carreres d'aquest matí...

Holaaaaaa!!

avui ha estat un dia divertit xDDD primer de tot, arribo a la parada i veig q nu hi havia el Pepón, sino que stava el Panxacontent U___U (estarà el Pepón de vaques?). si és aixi... voldrà dir que 4 preferits pringuen aquest estiu!!!!! ueeeeeeee!! pq el Pèls ja ha fet les vaques, el Jose luis també i 1 altre també... jojojo *O* ja serien 4!!! XD el q nu sé és el Jesús si les fa aquest mes o a l'agost ^^ (com q deia que les volia fer a l'agost... ^^)

total, que ve el 51 i em quedo O____O el Viejo!!! i hi havia 1 al mig i jo amoinada pq el Jose luis venia x alla al darerra i miro al Viejo i em diu: ya le he dicho al de atrás que se mueva pero no me hace caso, me quedo aqui por si el del collblanc no se entera q estás ahí, te subes conmigo y te lo adelanto ^^ jejejeje... q considerat!!! *O* mola!! XDDD Vieeeejoooo!!! XDDD em faré fan teva xDD i aixo q t'odiava x ser desconsiderat, però ara, tot el contrari ^^ total, q ve el Jose luis, em veu i el 51 arranca i fa adeu!! oooooh! pujo amb el Jose luis però venia ocupat T__T vella pesada!! ja la tenia vista!! era de les q molestaven al Pepón a aquella hora!! T____T total, m'assec més enrera i mirant x la finestra xD total, q la distracció estava servida amb els adelantaments entre el collblanc i el 51 xDDD jajajajajaja... i el Viejo saludant dd el 51 xDDD q bo xDD com m'he rigut xD
total, quan ja arribavem i la fan del pepon ha baixat, el Jose luis em parla xD i me'n vaig a xerrar amb ell x 1 parada xDDDD i vaig a la biblio... al cap de 2h i mitja penso: si baixo cap a dos quarts, si li sobra temps, podria xerrar amb mi... ueeeeee! ha vingut q li quedaven 15 minuts i he nat amb ell a prendre algo xDD encara que com q no volia q gastés, doncs li he dit q res xDDDD jajajajaja total, q el seu cumple és el 9 de gener xDDD li he dit q vaig felicitar el Pèls XDDDD jajajajaja... i q es va sorprendre i ma dit q si el felicités, també es sorprendria xDDDD q fort xDDDD tant els xoca? O.O oooh! total, avui el Manolo de l'Esplubus no ha pujat xDDD llàstima! xDDD i ens hem creuat a l'altra banda amb el Viejo, q mirava rient dd l'altra banda i em diu el Jose luis: conoces al del otro lado? i li dic: es el Viejo xDDD i el Viejo saluda xD i em diu ell: pues yo no le conozco xDDDD jajajajajajajajajaja q bo xDDDDD q fort XDDD iiii... ma deixat baixar sense picar (el timbre)... es que tenia el timbre molt lluny xDDDD jajajaja :P es que si m'havia d'aixecar amb el bus en marxa, malament :P jeje... nop, li estic agraida per aquests detallassos que té ^o^ i el Calvorota estava mort de fàstic al 60 xDD sense ningú q li donés conversa, i un cop s'ha sentit observat, s'ha aixecat de cop xDDDD jajajajaja q bo xDD i a l'urbà m'ha sembat q era el Julián!!! O___O o era el Patillut amb pinta de Julián o era ell xDDDDD jajajajaja

i a la tarda, ja veuré ^^ ara, a dinar, q em moro de gana!!! :P

els conductors del dia: el Jose luis i el Viejo xDD q ara es Jose, el Viejo xDDDD jajajajaja (en plan de noble medieval xDDD mola xDDDD).

ja m'ha contestat i ma dit q no... T____T ja u sabia, pero x probar.. q no quedi... mi gozo en 1 pozo... amb el que m'havia costat de reunir valor i demanar-li de quedar... U_________U em sento idiota U______U per arreglar un pis es necessita tot el dia? q jo només et demanava 1 estona al matí!!! T___________T però ja està vist q no deu tenir interès i era 1 manera "suau" de declinar la oferta T______T. necessito burxar algú jaaaaa!! (o millor, vaig a llegir el Mortadelo q no em puc concentrar U____U)

després de llegir el Mortadelo i el Rompetechos (quasi 3 hores seguides rient!! XD em fan mal les barres i el cap també xDD)... m'ha vingut la idea que els poden tenir a les biblios (evidentment no els llegiré allà o em fotran fora xDDD es que em fan riure tant i tant... xD) aixi que demà aniré a la caçera de un parell de botones sacarino i 1 rompetechos xDD. per riure a base de bé quan descansi de fer treballs ^^ i m'he fet una llista dels que són interessants d'agafar. ^^ ara miraré quins puc tornar de la biblio d'aqui per agafar-los amb el carnet de mon pare xDDD. jajajaja... :P i també vull llegir algo del Carpanta i Anacleto. per descomptat, també en vull 1 del Angelito, niño cabrón xDDD jajajajajaja... m'encanta, amb aquella closca de nou (q suposo q es el cistellet)... llàstima que no va tenir massa èxit i tant sols té 1 volum recopilatori, q tant sols està a la Tecla Sala (si no l'han robat). de fet, demà a la tarda o el dissabte, m'hi passaré x nar-lo a llegir ^^ i demà a la tarda, aniré a Viladecans a fer unes quantes fotos pel treball... uf.. quina feinada... ara, a picar el treball d'arabismes, q en tinc x hores!! T___T

ah! heus ací una petita llista de les novetats interessants d'aquest mes de juny (de les meves prioritats):
** Fairy Tail vol 5
** TRC vol 25
** MPD psycho vol 13 *O*
** Inuyasha vol 53
** Hayate vol 12
** Five vol 8
** black bird vol 7
** golpe de pasión vol 8 (final)
** Hoy comienza nuestro amor vol 1 (i el meu no comença mai xDD)
** midnight secretary vol 6
** Midori vol 6
** Yuzu bunko club vol 2 (quines ganes!! *O*)
** Triple kiss vol 2 (final)
** Nora vol 2
** Otomen vol 5
** Reborn vol 17

i encara m'estic pensant lo de la B'S log ^^ ... q d'aki a diumenge, ja veuré ^^

No hay comentarios: