viernes, junio 05, 2009

Dia de cafeteres espatllades...

Holaaaa!!

doncs avui he començat el dia nant a molestar al Jose luis, pero no l'he pogut molestar... sort q el Pepón ha dit alguna coseta (ara, veure'l de màniga llarga i el jersei... m'ha fet agafar 1 calor mortal de veure'l!!! O____O) i el jose luis venia okupat i no hi he pogut xerrar U____U en arribar a collblanc, s'ha girat x dir-me adeu i li he dit adeu i ell també. ma fet gràcia pq feia temps que no em parava sense q el cridés xDDD i ma parat xDDD jejejejejejejeje *O* i abans que ell ha paxat el Viejo... ah, si!! que bo!! m'he rigut més, amb aixo xDDDD ja no me'n recordava xDDDD jajajajaja... es posen un al costat de l'altre i comença el Viejo: bueno, se supone que tu y yo no nos conocemos,no? i li diu el Jose luis: pues no xD. i diu el Viejo: pues yo me llamo Jose, encantado xD. i el JL li diu: pues yo Jose luis, encantado, tocayo xDDDD jajajajajajaja... i el Viejo diu: esa se está partiendo xDD anda que no se lo pasa bien xD. i jo pensant: ni que ho diguis!! xDD m'encanten aquestes bogeries... llavors, li diu el Viejo: quien pasa primero. i el JL li diu: si no te importa, paso yo primero q voy tarde xDDD. jajajjaa i el Viejo el deixa paxar amb 1 reverència xDDD. juju... ha estat molt bo!!. me'n vaig a la Vapor vell, torno aquella merda de novela ¬.¬ i agafo un volum de Magos del humor del Botones Sacarino *O* mola... *O* i després, a la biblio de la uni, a buscar material del Curial e Güelfa. ^^ tornu amb el 51... q era el Senyor Purillos, enlloc de l'Antoniu U____U prefereixo l'Antoniu, però suposo q es de vaques... Antonioooooooo, saps que vol dir això, oi???? q et molestaré al juliol i a l'agost xDDDD jajajajajajajajajajaja xDDD (ja en tinc 4 x molestar xDDD més, més xDDD). aixi doncs, miro x la finestra i veig al Julio i em quedo: Juuuliooooo! i mira rient XD amb cara de: ja mira x la finestra de nou! xDDD jeje, sip ^^
també estava l'Angelito a la parada, i ha pujat amb el Gos ^^
i mirant x la finestra també he vist el Jose luis ^^ (q casi em venen ganes d'arrencar-li el cap x intentar posar-se a fumar a dins del bus a la penúltima parada com feia el Jose mari T______________________________T).
i després, a la tarda, com q plovia i em feia mandra nar a la carretera i mullar-me m'he quedat a la plaça a esperar a l'Scorpio, q 1 miqueta més i em moro d l'espant en veure aquell Trasto T____T i el veig i el crido... i es queda O____O me ha llamado!!! se habrá dado 1 golpe para llamarme... q miedo xDD serà idiota! xDDDD jajajaja... pujo, li dic hola i m diu hola i em seguia mirant amb cara de "què planejarà?" xDDDD joooo! es que no me'n fio ni un pèl!! si no el cridava era capaç de saltar-se la parada!!! T___T total, q quan sento la calor infernal q fot al bus em quedo: aire!! necessito aire acondicionat!! i sento 1 vella dient q vol cremar el bus xDDD jajajajajajaja... i penso: jo també m'hi vull apuntar!!! fora aquest trasto!!!! és infernal!!! en serio!!! feia 1 calor mortal i l'aire no anava!!! T____T total, q l'Scorpio anava mirant x veure què feia xDD i quan mirava em reia d'ell xDDDD jejejeje :P i el millor de tot... (hem trigat 1 hora en arribar a Barcelona!!! 1 hora!!! en aquell infern de cafetera!!! quina merda!! T____T si ho sé em mullo i me'n vaig a pel pèls!!! T___T). i el millor, com deia, ha estat quan ha petat xDDDD jajajajajajaja... de sobte, s'apaga el motor, els llums i s'atura la cafetera xDDD jajajaja... i penso: ueeeeee!!! marro!! marro!! ha petat!!! jejejeje... però el senyor Scorpio se les ha manegat x seguir-la fent tirar fins a maria cristina xDDD jajajajaja i quan he baixat, em mira i li dic: quin trasto XDDDD jajajajajaja... i em diu: me mira y se ríe!! se está riendo de mi!! serà posible!! xDDDD jajajajajaja... no, home, em ric de tu i amb tu xDD i em reia del trasto que t'han endinyat xDDDD jajajajaja i baixo al metro i em toca 1 merda de metro espatllat com el bus de l'Scorpio... quan arribo a la uni, el llibre, desaparegut... sort q me trobat l'Helena, q me l'ha trobat ^^ i després, cap a Can sumarro, a tornar el dvd de Transformers ^^ i allà, perdo el 82 als nassos i ve el 85, amb 1 tio guapo xD i penso: nem a probar... nem a probar... 1 hora fins a Viladecans!! 1 volta x Cornellà que ha durat 30 minuts!!! i jo mirant x arreu fins que el noi em diu: es el primer cop que puges? i li dic que si... i quan arribem a Montesa em quedo: aixo ho conec!! xDDD jejejeje i es posa a riure i em diu: ja saps on ets? i li dic que si! i en aquells moments, passa pel costat el meu amic, el guapo del 67 de Bcn!! jejeejejejeje *O* guapoooo!! q em veu O_O i em saluda xDDD i el del 85 em diu: que? amistades en el bus? xDDDD i li dic: jo vull nar amb ell xDDDD i es posa a riure xDD i quan ja arribem a Viladecans em diu: ja baixes? i li dic: si, després d'una hora!!! XD i es posa trist pq baixava xDDDD jajajajajaja
vaig a la biblio, torno el llibre i perdo el 82 davant dels nassos i penso: merda, 1 altre cop hauré d'agafar el 85 T_T espero 15 minuts i ve el 85 amb 1 sudamericà i penso: perill!! xDDD el crido, una miqueta més i no em para, però em saluda cordialment xDD m'assec en l'unic lloc lliure i em poso a seguir llegint el Bobobo.. aquest cop tant sols ha estat mitja hora de cami xDD i quan arribo a Cornellà, l'Oliveres ha passat 3 minuts abans i no l'he pogut agafar!!! i miro l'horari del tren i havia de pasar en aquell moment el tren i també havia d'esperar 20 minuts passats... i el tram: fora de servei fins a nou avís xDDD valeeeee... me'n vaig a la parada de l'oliveres i m'acomodo tranquilament a la parada... al cap de 25 minuts... passen 4 trams seguits i per fi, ve l'Oliveres, amb 1 home q no estava malment xD i no ma dit res, em mira fixament i em diu: tu eres la que te subes con los de SS? i rient li dic que si... i em diu: es que esta mañana me lo ha dicho mi compañero xDDD (si, ja havia vist com el guapo de l'oliveres li deia algo mentre em saludava, aquest mati ^^). total, q he vist el Manolo i ma saludat efusivament mentre es lamentava de ser l'oliveres de l'altra banda xDDD pobre home xDDD. i quan ja arribavem he vist 4 autobusos xDD jejejeje :P i ja està... i ara, a sopar!!! xDDD jejejejeje :P

i també, mentre esperava l'oliveres, ha paxat el guapo del 67 de Bcn, en el viatge de tornada de Bcn i penso: aquest cop no em veu... de sobte, es gira, em veu, i em pita i em saluda amb la mà dd el bus!! i jo cridant: ueeee! adéu, guapo!! xDDD i ell rient i saludant treient el braç per la finestra mentre s'allunyava xDDD

quines coses... els meus avis diuen q avui han estat molt satisfets amb el Pepón *O* q es veu q hi han nat d'anada i tornada xD (jo també vull!!! vull nar amb el Pepón!! fa dies q el vull molestar, però no hi ha manera de coincidir xDD jeje... ma fet gràcia, q em saluda dd el seu bus, quan tornava amb el purillos i diu: donde vas con ese desgraciao? xDDDD jajajajajajajajajajajajajajaja... aixo m'ha recordat el Jesús dient-li a certa persona q era un cabronazo xDDDD jajajajajajajaja xDDD es que... no el va esperar i es va riure d'ell a la seva cara xDDD q mala persona és xDDD i a la setmana següent, el veus al Jesús amenaçant-lo perquè l'esperi xDDDDD jajajajajajaja... són genials xDD). avui també he vist el tio de l'oliveres q em treu la llengua cada cop q em veu i q em diu q ja podria pujar amb ells tants cops com amb els altres pq els pugin més clientes joves xDDDD jajaja... si, clar... si em posen més guapos, m'ho penso xDDD (ara pq estic fent el treball de Viladecans i el més comode és agafar l'oliveres fins a cornellà i d'allà a viladecans i viceversa xD q sino... xDD). de fet, a l'oliveres tant sols he vist 2 tios guapos, el cuarentón del matí, q es superdivertit xDD el q avui em saludava amb el bocata xDDD i el q es reia de mi quan espero al Jesús els dimarts xDDD i el guapo q em treu sempre la llengua i em burxa dd l'oliveres ¬.¬. de moment, més guapos res, pq hi ha el juan perez xDDDD (q es viejo, feo i borde xDD), el Manolo (impuntualissim però molt bon home ^^), el calvo follador xDDD (q s'emporta ties al bus x morrejar-se les i etc), el Calvo amable (el que ens porta al saló del manga xD), el mig guapo mig tonto (el d'avui a la tarda xD), el guapo q em treu la llengua ¬.¬, el guapo xafardero (q el veig molt de tant en tant i també em treu la llengua pq l'altre guapo li va dir algo), el guapo cuarentón (m'encanta xDD, dels pocs que fumen fora del bus ^^), el fati q saluda (q le descobert avui al migdia xD) i finalment, el fastigosissim i estupid Perilleru o home de la perilla, q es el més imbècil, estupid i fastigós de tots els conductors que he conegut mai de cap companyia ¬___¬ i q jo recordi, no en conec cap més de l'oliveres xDDD ah! si! i el clon del Jose miguel, de l'oliveres, q sempre el veig amb 1 somriure xDDD aquest me'l descuidava xDDD

els conductors del dia, el Pepón, per les dues salutacions (avui m'ha fet molt contenta amb dues salutacions, els 2 cops q ens hem creuat ^^... s'ho està currant per ser el meu preferit again ^^ jejejeje... es que ultimament no pillo al Jesús... està missing xDDD *O* em moro de ganes de molestar al Pepón XD).
també són conductors del dia: el Viejo (per la mega conversa amb el Jose luis xDD i per haver dit: otra vez con el mismo del collblanc? xDDD jajajaja... aixo es el q ha dit quan ma vist xD). i també el Jose luis.
i per les seves salutacions: el Va de guapo xDD q ma fet molta gràcia xDD, l'Scorpio, q me rigut molt amb ell i d'ell, amb aquella caxo cafetera infernal (q ara en aquell bus se li queda el nom de cafetera infernal xD). ostres! doncs ara que recordo el 89 també deu ni do xDD els dimarts flipo quan el duu el Jesús pq penso: petarà xDDD (de fet, anteriorment, al Miguel i al Julio, quan duien el 51 fa anys xD els hi va petar diverses vegades xDD sempre recordaré el dia en q a l'andalús li va sortir fum del bus xDDDD i el Pepón i l'Agustín cridaven dd el collblanc que surtia fum del 89 xDDD jajajajajajaja... i va venir l'Edu, el primer cop q el vaig veure i ens va portar amb la cafetera "carro pal pueblo 2" fins a bcn pq l'andalús es va haver de quedar amb la cafetera aquella (de fet, l'edu es va quedar amb el trasto i l'andalus va seguir perque ell va dir: "yo no abandono a mis clientes a medio trayecto" i va seguir com 1 home xD.

i bé, em sembla que nu me deixat ningú xDDD

de fet, tinc ganes de donar els premis als millors conductors, ara que portem mig any... però me de pensar els premis, i els títols XD però ja mu pensaré xDDD jejejeje... de fet, el premi al "més desconsiderat" em sembla que el tinc mooooolt clar xDDD jajajaja... ja sabeu qui vull dir, oi? xDDD ai, quin riure quan he vist el Gabi on estava avui xDDDD jajajaja... duia encara més cara de fàstic xDDD juju...

apa, doncs ara a llegir 1 miqueta més del Botones Sacarino i a dormir!! i demà, a veure qui hi haurà al matí al collblanc!!! jejeje ^^ q me n'aniré a cornellà a tornar uns llibres i pillar-ne un altre (q espero q el tinguin xD) i a veure qui serà... serà... vull el Julio!! jejejeje... o el Juan!! :P o el Viejo!!! xDDDDD jajajaja (sense trasto, eh? q estic farta de que quan veig el Viejo porta trasto xDDD) jajajaja... ara em cau bé, el Viejo, XDD el trobo divertit xDDDD jajajajaja :P apa, doncs fins demà!! ^O^

No hay comentarios: