sábado, junio 06, 2009

Dia estrany...

Hola! ^^

avui és un dia estrany. al matí, he nat a comprar amb mon pare i després, m'ha acompanyat a la biblio a que m'aprofiti del seu carnet i he agafat el tomo del mortadel·lo en català de Magí el mag i també un especial de Halloween. també, a la tarda, he gafat la merda de tren i he nat a la Tecla Sala, q estava a rebentar de gent xD i m'he posat a llegir La llegenda del Bandoler Serrallonga ^^ amb la gent mirant amb cara d'enveja (cabrons xD) i després he nat a demanar el "gu-gú" (alias Angelito, niño cabrón xDDD q no es tant cabró xDD només té cap de cigró xDDD jajajaja). i el iaio bibliotecari ma dit: es muy divertido, yo lo he leído muchas veces xDD. i llavors, cap al metro, per no caminar fins a la parada del bus i he gafat l'oliveres x tornar xD. ja que soc a l'hospi i triga el mateix l'oliveres que el tren + caminar i amb l'oliveres no camino xDD doncs a x ell xDD sort q no era el perilleru!! q sino, em moro de fàstic! xDDD jajajaja.. i mentre veniem ens hem topat amb el 50 de les 17.15 q era ni més ni menys que... el Jose mari! xDDDD jajajajajaja q em poso a mirar i se m'escapa: el jose mari!! xDDD i em diu el de l'oliveres: el del Vallirana se llama Jose mari? xDDD i li dic: si, q passa? i em diu: nada, q me hace gracia q sepas como se llama xDD i em diu: pero x mucho q mires x la ventana no te verá. i li dic: ja ho veurem... miro, em detecta i diu: y tu que haces en el oliveras?? eh? i el de l'oliveres es queda flipant O______O i em diu: pero como coño te ha visto??? i afegeix: perdon xDD si es que yo flipo con esos del Vallirana xDDD jajajajajajajajaja... q bo... com he rigut... i ja no ha vingut cap més bus xDDD però aixo ja ha estat prou x engrescar-me xD

pel camí he estat llegint Double sentiment. q m'ha agradat molt. no me'n penedeixo d'haver-lo comprat ^O^ (els finals de les històries, una merda, pero la historia, emocionant xD).

aix, i demà, al mercat de sant antoni, sense aquell paio... digue'm-li aixi... quina merda xDDD peerò si no vol quedar amb mi, no l'obligaré pas!! ^^ nu senyor... demà a veure si trobo alguna novetat de la setmana paxada ^^ jeje

i ara a llegir el Jean Frappier i paxar-ho a ordinador!!! T.T quina feinada que m'espera... xDDD

ah! ja m'he comprat la B's log i ja m'he llegit els 2 primers capítols... el rey del Tsukuyomi m'ha agradat molt!! el de Witchcraft el trobo soso xD pero buenu ^^. al vespre em llegiré el cap 1 de la tercera història, el chico celestial, q em sembla que no val res, perque no em crida gens, pero buenu ^^' ja que he pagat, el llegiré xDDD jajaja

No hay comentarios: