domingo, junio 07, 2009

La visita de l'Emma...

bueno, bueno, bueno... portem una ratxa de collons!! per collons, també!!

començant pel principi, doncs la merda de tren, quan li ha rotat. el tio imbècil de la parada del mercat, que no li donava la gana de vendre i de mala gana... però he pogut pillar (al final):

** El ángel del jardín vol 4 (final)
** instituto de tias guapas vol 2 (final)
** Black bird vol 6

aixo al paio de les caixes a 5 euros cadascun ^^

i després, a l'home de les ulleres a 6,20 cadascun:

** Tokyo style vol 1
** Crimson hero vol 12 (que em queda el darrer eps x llegir xD)

i llavors, decideixo tornar amb el collblanc. pillo el metro i 1 tio raro em comença a parlar en un idioma eslau, ves a saber si rus o qué... pensant q l'entendria!! clar, esta tant ple d'estrangers... q ja... ¬_¬ i al final ma preguntat en 1 esforç demencial, en mig anglès espanyol si aixo era plaça catalunya ¬.¬ per flipar... arribo a collblanc i venia tard... i veig q era el Juan.. em para sense q el cridi i penso: q espléndid!! alguna cosa bona m'havia de passar.. em posa l'aire acondicionat i jo a la glòria a dalt de la part alta del bus xD. peeeero, sempre hi han peròs... ¬.¬ si, arribo a sant feliu, pico el timbre... i baixo cap a la porta... s'atura però no obre!!! T___T i a sobre ni mirava enrera... flipant em quedo O___O i jo mirant-lo a veure si em deia algo o què... a la que tanca la porta del davant li faig ei amb la mà i em diu adeu!!! T_____T i jo dient-li q no, q si m'obre la porta.. i a sobre té els nassos de dir que no ha sentit el timbre!!! si home!! si no anés xerrant amb el vell dels collons no tindria perquè dir aixo!!! però al final ha obert... de mala gana ¬___¬ però jo estic convençuda que ho ha fet x fotre com aquell dia el Salvatge ¬___¬ x veure què li deia si no m'obria ¬____¬ cosa que em rebenta 1 barbaritat ¬___¬ i com q saben q em rebenta,ho fan ¬__¬ (o senzillament, com aquell dia el Pèls, q volia que li digués adeu ¬.¬ tot pot ser ¬.¬) i arribo a casa i em foten la bronca del segle x haver comprat comics... ¬____¬ total, són els meus diners, no? doncs a callar, ja!!! home!! T_______T estic fins als nassos de no poder disfrutar d'una merda! cada dia més controlada!! pitjor que quan hi havia ma mare!! em vols deixar en pau, cony?? es que clar, se sent sol... em sembla perfecte que se senti sol però q no em toqui els collons amb lo que em compro... clar, com q vol anar amb mi a tot arreu perque els seus amics el deixen tirat, veu el que em compro i es fot histèric i em ralla... pos no!! i amb la rallada d'avui, la segona oportunitat, al vàter, l'ha llençat al vàter, perquè de nou, ha perdut de cop, la poca confiança que havia recuperat en mon pare... a partir d'ara, a amagar-ho tot i no confiar més en ell. q es foti... ja fa bé mon germà de no confiar en ningú ¬.¬ aixo es el q passa quan tothom et dona l'esquena quan els necessites ¬.¬ què hi farem? si la gent és egoista, egoisme obtindran.. i quan una peta, peta... perquè ja estic fins als nassos de l'egoïsme de la gent ¬___¬ (i perquè no tinc ganes de parlar de l'Emma... q sino... vamos!! ¬.¬)

més coses!! no en teniem prou!! ahir em diu q netegi i de l'emprenyament, el capullo va i frega 1 altre cop!! que passa? que soc inutil i no sé fer les coses o què?? ¬____¬ quina merda de dia, en serio!! per començar a fotre un raig de tiros a tothom que pilli...i com q m'he emprenyat he estés els llençols de mon pare al cel obert... q es fumin!!! ale!! ajo y agua!! ¬__¬ a fotre's!! perquè amb el dia que fa, i em diu q els pugi a l'atic!! i una merda!! començarà a ploure i no serà ell qui pugi a x ells, no!! hauré de ser jo i servidora diu: por aqui (ensenyant el dit ¬.¬).

doncs au, un altre cop "mi gozo en un pozo..." amb el que estava disfrutant del vol 12 de Crimson hero i... a la merda!! q m'esta mirant amb lupa (mentre frega) a veure si faig feina... toca't els nassos!! i a sobre, a dinar amb els meus avis... quines ganes!! ¬.¬ de que montin el numeret i de menjar macarrons desfets!! ¬____¬ avui, en serio, quin dia!! si no fos pq m'he vist 1 punt de més de reputació, q algu bonament me l'ha donat *O* i q li estic molt agraida, hagués estat 1 dia encara pitjor... alguna petita alegria havia de tenir en el dia d'avui... ^^

apa, al Juan no el poso com a malvat perquè a l'anar m'ha parat sense que el cridi i ma posat l'aire i consideraré allo com 1 despiste sense mala intenció i no amb mala intenció ¬.¬ pero sino... ¬_____¬ aixi que no hi ha conductor del dia ¬.¬


al final, però, la tarda ha nat millor... l'Emma ma trucat xD i hem nat a donar 1 volteta amb el seu nen *O* q mono q és!!! jejejeje... i el seu nen només volia jugar amb mi xDD jejeje *O* i ma tingut 1 hora donant voltes x la carretera amunt i avall... aquest nen no es cansa xDDD i cada cop q veia 1 bus l'assenyalava tot emocionat xDD. hem vist el Bigoti, el Mosk 6, el Calvo malvat, el Iaio dels cabells blancs... i un cinquè conductor que tinc el dubte si era el Lalala o l'Scorpio xDDD. el iaio ens ha ignorat xD, el Calvo malvat ha mirat XD, el mosk 6 ha mirat descaradament i se na rigut i el Bigoti ha fet "jojojo"... jejeje Bigooooti!! *O* jejeje... diga-li al Pèls que tu has vist l'Emma i ell no xDDDD jajajajajaja... burxa'l!! i tu també, Calvo malvat!! també hem vist el Manolo, de l'oliveras i ens ha saludat xDDD 2 cops xDDD jejeje :P sempre saluda xD

i després li he donat 1 comic x a nens, q m van regalar els de ponent mon al saló del cómic quan vaig comprar Barri Llunyà i li he regalat a l'Emma pq li llegeixi al seu nen. és el num 1 de les aventures d'un osset a la muntanya ^^ i li he ensenyat la B's log, q diu q també li agradaria tenir-la si no visqués a Londres... es que es un gran caprici, aquesta revista *O* ah! Pèls, Jose luis, q sapigueu q l'Emma diu q us troba a faltar, a vosaltres dos, al Bigoti, al Pèls 2 i algun altre dels nostres preferits. ^^ (ah! i el Juan ¬.¬) xDD es que... els nostres autobuseros són els millors!! *O* jejeje :P

apa, doncs ara que ja tinc més ànims a x 1 miqueta més del treball de literatura!! :P

ah! que demà dilluns agafaré x anar el Calvo malvat en el 64 de les 15.55 (millor si vens a les 16, q encara em falta enllestir Ramon llull, imprimir-ho i anar a comprar algo x enquadernar xD) i x tornar, espero q la classe no s'allaegui i pugui agafar el 56 d les 22 amb el Paraguayo ^^ (sino, hauré d'agafar el 64 de les 22.15, de nou, amb el Calvo malvat xD).

2 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

M'alegru de que la tarda hagi estat millor que el matí. Mentre llegia ja m'estava preocupan... ^^U
Jo pensant tota l'estona "Haurem d'animar a la Kitsune, l'haurem d'animar..."
*inserti exèrcit d'Aruchan's versió chibi preparats per a fer carícies al cap xDDDD*
(No ho se, sempre que algú del meu voltant està trist o enfadat, li acabu fent carícies al cap per a tranquilitzarlo xDD Com qui les fa a un animal de companyia x3)

Au, a veure si demà millora la teva sort, ens veiem^^

Kitsune dijo...

moltes gràcies pels ànims *O* si, i després d'haver dormit, ja es veuen les coses d'una altra manera ^^ :3