viernes, mayo 22, 2009

Xorradetes diverses...

Holaaaa!!

avui m'he dedicat una miqueta de tot, a llegir una miqueta de tot, a nar a comprar al DIA amb mon pare (i veure l'home més indesitjable del món en aquests moments... i a sobre, dedicant-me un somriure gratuït dels seus T.T dic gratuit pq no he pagat x veure'l xDD jajaja :P) i mon pare ma comprat els nous gelats del DIA *O* el de brownie *O* i el de xocolata amb llet i vainilla amb cookies *O* oooooh! tenien més bona pinta!! a veure si estaran bons!! (jo volia els BIG, q m'encanten i estaven d'oferta pero he vist els BIG temptation i realment eren una temptació xD).

només sortir de casa he vist l'Assatjador... en serio sa passat 3 hores davant de casa seva amb els seus amigotes, que no té res més a fer o què?? aquest tio em comença a fer por!!! a més, avui el que ma dit... mentre fugia d'ell a tota velocitat... q si només li faig cas a la feina... doncs si, pero quan vaig veure que no em feia cas allà vaig passar... el que menys m'esperava es que cada tarda, com si no tingués res més a fer, es planti al banc de davant de casa seva amb els amigotes i es dediqui a tocar la pera cada cop que vaig a algun lloc amb un improperi d'institut o de paleta!! ja està bé!!! T___T

i bé, m'he llegit els 2 primers volums de Shadow lady, q mola moltissim *O* es molt divertida, i el primer de Ichigo 100%, q vaig tenir molt bon ull en agafar-lo però ara el problema es que em venen ganes de comprar-lo... l'altre problema es l'edició amb paper de WC esgrogueit pel qual no em venen ganes de pagar 7 euros per cada tomo... com a maxim en pagaria 3 euros x cadascun!!! T_____T (si la reeditessin... pero ho dubto... a veure si pel saló en trobo algun tomillo bé de preu ^^). encara q pel saló vull buscar els tomos del 2 al 5 de Z mazinger, a veure si els trobo i els dvd de les pelis de transformers ^^ es que els videos beta que tinc ja no es veuen U___U i mon pare els va llençar U___U snif... i es veu q al 2005 van sortir T_T i ara estan descatalogats!! T___T quina kk... i no estan ni x ebay ni res... els tenen a les biblioteques públiques però no puc fer copies de dvds aixi que...no queda més remei que buscar a veure si tinc sort...

i parlant de Transformers, he trobat 1 serie inèdita aqui i emesa a USA q es Transformers Victory al pur estil del Mazinger xDDD que fort. ara veia l'opening en japo amb subs en anglès i és x flipar... suposo que entre el que queda d'aquesta setmana i la que ve la tindré completa... pq es en 3 parts cada eps i en rapidshare... U___U potser trigo més en bxar-lo T___T són 44 episodis la versió japo i 39 la americana... per sort, hi ha les dues versions i em quedo amb la japo amb subs en anglès xD jejeje *O*

i ja queda menys x la quedada de diumenge amb els nois de Ramen para dos... quins nervis!! no sé jo com anirà però espero que bé ^O^

tinc temptacions de veure 1 eps de Transformers... ^^ i ja quasi estic al dia amb Detectiu Conan, tinc tots els eps emesos fins dissabte passat amb subs, tant sols queda ja que surti el que emetran demà ^^ jejeje :P ara sé que els emeten els dissabtes :P
em queda x veure el 533 i el 534 que els veuré demà (segurament). i espero poder veure la peli d'Ikigami ^O^ q ja en tinc ganes... i la d'Initial D... no tinc temps x tot q he de fer el treball de mística i anar a comprar... i fer literatura i poder... jooooo! se m'acumula la feina!!! T___T kk... T___T apa, doncs ja ens veurem!!

No hay comentarios: