miércoles, mayo 20, 2009

Hi ha "persones" que no valen la pena...

Hola

aquest títol és un bon resum de ahir al vespre, que no tenia gens de ganes de fer res i que vaig trigar quasi 4 hores en adormir-me U___U perquè estava pensant...

a veure quan torna l'Emma de Londres... jeje *O* ja tinc ganes de que torni x xerrar amb ella... ahir em va fer gràcia 1 cosa que em va dir el de l'Oliveres xDDD jajajajaja... q fort... :P pero no ho posaré :P (em va fer gràcia que al facebook hi ha 1 club de fans dels conductors de l'Oliveres xDD i vaig pensar: no hi ha un club de fans dels de la soler i sauret? xDDD de moment no... ara, no el formaré jo, eh? xDDDD :P).

canviant de tema i seguint amb ahir, ahir el conductor del dia va ser el Jesús *O* i després el Viejo, q em va avançar el 67 de BCN a "regañadientes" xDD i remugant no se que xDD algo aixi com que no tenia la obligació d'avançar el bus de BCN, q ell només portava fins allà... pero es que trobo divertit que faci carreres xDDD jajajaja :P i llavors, va venir aquell noi guapo a qui li passa el bus el Calvo Psicòpata xDDD i em va saludar amb 1 somriure d'orella a orella i em va picar l'ullet O___O cosa que em va deixar de pedra xDDD i em vaig quedar: i aixo?? a que ve? total, que trec 1 comic i resulta que li agradava el manga i que seguia aquella colecció també. el que més gràcia em va fer és que a les 10, quan sortia de la uni, va passar amb el 67 d'aquella hora xDD i em va pitar i em va saludar amb la mà dd el 67 mentre nava al metro x nar a collblanc (q si u sé, canvio d'opinió i me'n vaig amb ell xDDDD jajajaja :P). però ja u diuen i hi estic d'acord: més val la veritat a la cara, encara que faci mal,que mentides per l'esquena ^^. aixi que per aixo dic que això d'ahir va ser una lliçó en molts sentits. ^^ dels errors s'aprén ^^

apa, doncs ara a fer 1 miqueta de feina, q em sembla q serà difícil xDDD tinc masses ganes de no fer res :P

a la tarda he vist el Jose mari amb 1 trasto i he pensat: et fots!! xDDD jajajajaja... i m'he rigut d'ell.. però en tornar, també l'he vist i ja en duia 1 de gris i el que ma dit: et fots tu!! ha estat ell U_____U quin home més odiós!!! quina ràbia de tio!!! endinyeu-li un bus vell d'excursió!!! o un d'aquells que tremolen tant q són amb pocs seients i que quan vulgui treure el braç per la finestra x fumar es clavi la finestra al braç i es foti!!! porfaaaa!!! XDDD que aixi em riuré d'ell amb més ganes!! x mala personaaaaa!! T____T

bé, volia fer feina i he acabat comprant 3 volums:

** Negima vol 18, 19 i 20 (a veure si algun dia m'agafa el tiro i em llegeixo els 4 volums que tinc pendents de cop xDDD jajaja... es q el 17 encara el tinc pendent dd l'any passat xDDDD jajajaja :P).

No hay comentarios: