sábado, mayo 23, 2009

Matí de compres!

Holaaaaa!!

aquest matí he nat de compres pel centre de Barcelona amb mon pare, q m'aguantava la motxilla i el jersei xDDD jejeje ^o^ i he trobat el vestit que sempre havia volgut!!! un vestit que fos mono, de quadres i de tirants amples i a més, de color vermell i blanc *O* una monada!! l'he vist, veig la meva talla, me l'emprovo i m'encanta!!! *O* i a més, valia 19.95 *O* jejejeje i me l'he comprat sense cap mena de dubte!! i també, m'he comprat dues samarretes de tirants amples una groga i una lila de ratlles per 5 euros cadascuna ^^ i mon pare,que ell si que compleix el que diu, m'ha pagat dues samarretes, una de maniga curta molt curta i una de tirants prims del pimkie *O* tant sols han estat 15 euros i no li he fet pagar molt :P i després s'ha anat a comprar segells xDD jeje... cadascun amb el seu vici. també he comprobat q han tret tot l'anime que tenien a l'fnac... em pensava q era cosa de la illa però nop, tampoc en tenen al triangle U___U snif.. me quedat sense els gear box de Transformers... a veure si al saló els puc trobar U____U

i a la tarda he d'anar al bon preu i a l'eroski a comprar paper de cuina, de WC, suavitzant i quatre coses més, i després, a fer feina ^o^ i a veure també la peli d'Ikigami o la d'Initial D... depen. si mon germà surt, la d'Initial D (dvd al sofàaa *O*) si no surt, la d'Ikigami al meu ordinador T___T

nova sèrie!!! avui és dia d'estrenar nova sèrie d'anime!! jejeje *O* Ichigo 100%! la veritat és que la trobo tant divertida i no hi ha manera de fer-se amb el manga (de moment) aixi que per sortir del pas riurem amb l'anime, els OVAS i l'especial *O^ (estic descarregant el 3r eps :P) i ara miro el primer episodi!! lalala... :P

apa, doncs ens veiem!! ^o^

No hay comentarios: