jueves, mayo 07, 2009

Picabaralla al bus :P

Hola!!!

que cansada que estic!! m'he tirat dues hores i mitja a la biblio fent el treball d'arabismes. imaginat l'estona que he estat passant pàgines que m'ha sortit 1 llaga al dit amb el que les passava!!! T_____T quina kk T___T

bueno, doncs arribo a la parada i ve el Pèls, que hem estat xerrant una miqueta, fins que ha vingut el Jose mari (m diu el Pèls, et veig contenta avui... :P)

total, ve el jose mari i li dic: t'he de cridar igualment? (es que estava aturat darrera el bus del pèls mirant si hi anava o venia ell) i em diu: si, claro. i li dic: pero si saps que vull pujar!! i ell em diu: tu obligación es llamarme, o me voy... T____T tonto! el crido, em para davant i li dic hola i em diu hola. fins aqui, bé. men vaig al fons i fent el tonto com sempre. :P fins aqui, bé. arribem i no fuma dins del bus, tot un detall x part seva *O* (q ma fet molt contenta ^^)


total, que en tornar, decideixo tornar amb el jose mari, al cap de 2h i mitja de fer el treball d'arabismes primera part xD

i quan arribo em trobo el bus encès i ni rastre del jose mari. i penso: amb la calor que fot i aqui esperant.

arriba tot corrents i quan mel miro, em gira la cara!! T___T i penso: mala persona!!

entra al bus i deixa pujar la marabunta que l'esperava... quan finalment puc pujar, em gira la cara de nou i penso: ah si? doncs ara no et dic res. em mira amb carona de pillo i tiro endins... i salta emprenyat: se puede saber porque no me dices ni hola?? pues ahora voy a fumar!! O____O i el tio, va i es fot a fumar dins del bus...

mala persona!! amb aquest mala persona se m'ha indignat mes i fins que no hem arribat a esplugues no ma mirat... T___T un cop arribem allà, començo a fer-li cara de pena i a dir-li: jose mariii, va, no t'enfadis....

i ell comença a esboçar un mig somriure. li somric i crida: que no!!! estoy enfadado contigo y no te voy a perdonar!! ves el 51?? pues no lo voy a adelantar!!

idic fluixet : no m'interesa el 51, es 1 trasto comparat amb el q portes tu xDDD. es posa a riure i diu: q no me hagas reír!! q estoy enfadado!!! T___T posa morros i segueix de morros T____T total, que aixi hem seguit fins arribar a Sant Feliu T__T total, que mel miro i suspiro. suspira ell també i em diu: el que tengo que suspirar soy yo, no tu!! T___T (es un: perdón?? O.O)

total, que em deixa allà, miro qui era el del 51... el Gabi!! i penso: ecs!! poso cara de fastic. em mira i m'assenyala amb el dit no se que remugava i penso: paso de tu, capullo xDDD i passa el jose mari i em diu: todavía no te perdono!! T____T

aquest home... que rencorós!!! quasi no haviem parlat mai fins els últims mesos però coi!! quin tio més rancuniós i venjatiu!! sembla pitjor que el pèls!! i més havent començat ell!!! T____T serà possible!!! T____T (la veritat es que mai ens haviem fet gaire cas des d'aquell primer dia de l'any i després, de tant en tant l'agafava però... coi!! T.T quin caràcter!! T__T però enfadat no fa tanta por com el Jesús... el Jesús fa por xDDDD ... sempre recordaré el dia en que es va enfadar... U____U els meus avis el van agafar ahir a les 8.45 i estaven contentissims pq deien que era 1 noi jove molt amable xDD jeje *O*).

aix... bé, doncs, de conductor del dia... mmm... no sé... el Pèls ^^ pq me rigut molt amb ell mentre esperava al Jose Mari ^^

apa, doncs res més, fins aqui aquesta petita picabaralla d'avui amb el Jose mari T___T jolín... si es que... em sembla que quan tens piques amb la gent és quan comences a conèixer-la ... U___U
de veres que no volia ignorar-te però es que has començat tu i jo he seguit... i com que no has volgut baixar del burru... T___T però joooooo!! quan sa tret les ulleres de sol he pensat: tio buenooooo *O* jejeje :P espero que demà ja estigui com sempre :P sec però amb aquell somriure :P

No hay comentarios: