miércoles, mayo 06, 2009

Pròximament... més Otsuka? *O*

Holaaaa!!

abans he intentat escriure però se m'ha reiniciat el meu estimat ordinador.. aixi que ho he de posar de nou. aquest matí he llegit a la pàgina de Glénat que s'ha acabat Detective Ritual, a Japó i que expliquen que l'Otsuka ha tret un nou manga, i que ells "n'estan a l'acecho". jejejeje *O* esperem que ben aviat, quan surti el 5 aquest mes i d'aqui 6 mesos el 6, puguin dir que surtirà d'aqui 6 o 7 mesos la seva nova obra ^^ esperem ^^

i amb aixo volia fer un repàs de la ruina d'aquest mes de maig: novetats del mes més les del Saló ^^

Glénat:

** Detective Ritual vol 5
** Kurosagi: servicio de entrega de cadáveres vol 9
** Alice vol 16
** Bleach vol 30

aquestes 4 són les que espero amb més ànsies i que per tant, me les compraré allà al Saló. les que també vull però poden esperar una miqueta:

** Tokyo Style vol 1 (aquesta no sabia ben bé si posar-la aqui o a dalt, però segur que la compro xDD)
** Crimson hero vol 12
** the gentlemen alliance vol 10
** la ventana de orfeo vol 8
** Sakura wars vol 8

Ivrea:

** Black Bird vol 6
** El ángel del jardín vol 4 (final!)
** Bijo juku vol 2 (final!)

les que em compraré però no corren pressa:

** Golpe de pasión vol 7

Planeta:

** Bobobo vol 17
** B''s log num 1
** Team medical dragon vol 1
** Liar game vol 1 (per descomptat, la prioritat número 1)
** Llegando a ti vol 6

les que vull però no em corre pressa:

** Double sentiment (vol unic)
** Hana kimi vol 1
** rosario to vampire vol 4

Panini: (no em corre pressa VK, l'altre, depen xD)

** El caballero vampiro vol 7
** Rockin heaven vol 3

Norma:

** Wild life vol 9

no em corren pressa:

** FMA vol 20
** Nodame vol 8
** Rayearth vol 1

-> si surtís el vol 25 de TRC si que el compraria XDD jajajaja :P

i també falta el vol 2 de The flower ring q també el compraré al saló. jejeje *O*

apa, doncs sense més dilació me'n vaig a buscar el bus amb el Jose Mari... xDD jajaja :P (es que he d'anar a la biblio a tornar un parell de llibres i agafar-ne dos més... i a fer el treball d'arabismes primera part :P). anada i tornada amb el Jose mari xD jajajaja... ara que ja u saps, no fumis dins del bus :P

al final he tornat amb el Paraguayo pq me endut els llibres per tornar però me descuidat les coses que havia de buscar al diccionari a la biblio xDD aixi q demà hauré de tornar xDDD (quina peeenaaaa xDDD) :P ha estat un descuit, però buenu... demà aniré 1 altre cop amb el Jose mari xD jejeje :P (i aquest cop si, tornaré amb ell xDDD jajajaja... es que el treball em portarà com a mínim 2 hores.. xDD). es que demà nu tinc classe!! ueee! ^^




No hay comentarios: