viernes, mayo 08, 2009

La mort del bitllet XD

Holaaa!! T___T

avui se ma mort el bitllet definitivament U___U a un dia de que em caduqui... joooo!! i aixo que el pobre Jose mari ha fet el possible pq funcionés però nop, sa mort xDDD. jejeje *O* q mono el Jose mari xDDD :P no és tan dolent i rencorós com em va semblar, ja no estava enfadat (i aixo q els males persones que passaven em deien: ai ahora, seguirá la batalla con el Jose mari porque sigue enfadado T____T males persones!! estava escagarrinada x culpa votra!!! T___T).

buenu, començant pel principi... ^^ doncs he nat a la carretera patint per si el Jose Mari encara estava enfadat... arribo allà i em trobo el Lalala, que mirava rient mentre creuava els braços i deia: ahora vas a continuar la batalla con Jose maria? qué pena que no lo podré ver... T___T total, que ve 1 altre i em diu: vas a pelearte otra vez?? T___T segueix venint gent, ve el Pèls i em diu tant sols hola i adéu xD (q soso XDDD avui el pèls ha estat soso xD). total, que arriba l'Scorpio i no diu res (afortunadament xDDD). passa x l'altra banda 1 altre i tmb em diu q si espero al Jose maria... T___T al cap de 30 minuts d'estar a la parada, quan ja havia passat un segon 51, arriba el Jose mari... en serio, pensava que ja no vindria!! xDDD i quan ve, després d'haver-me espantat aquella colla, estava tremolant de por xDDDD esperava la gran fúria i la gran batalla xDDD. el crido, i somreia O___O i li dic hola i em diu hola!! quina relaxació que ma vingut de cop!!! XDDDDD me quedat més descansada!! xDDDD i me le mirat x si de cas, somriu i penso: no està enfadat? i ha remugat algo com q ell no era rencorós o algo aixi xDDD jeje *O* i he pensat: que monoooooo *O* jejejejeje :P cap al final del trajecte si que ma dedicat un d'aquells somriures que m'encanten *O* ooooh! supermono, amb aquell somriure i vermell... jeje *O*
total, que vaig a la biblio i faig el treball d'arabismes part 2... q encara man quedat 3 volums x mirar, per tant, demà he de seguir amb la part 3... aixi que hauré d'anar a la tecla sala a fer el treball... ^^
a les 18.10 baixo i venia el Jose mari xDD jeje :P no volia pujar pq estava fumant, però miro el rellotge i marcava les 18.13... pujo, no mirava, m'espero allà fins que em miri xD (mentre buscava el bitllet xD). quan mira, el saludo i em saluda xD i poso el bitllet... i el meu temor per fi complert... titol mal gravat... U____U kk... provo que provo fins q em diu: trae el billete... O.O l'agafa, veu que està fet pols... em diu q com vull q funcioni... li dic que ha estat el metro (pura i certa veritat T.T) i em diu: pq no el canvies al metro? i li dic: pq no me lan volgut canviar. U___U em diu q es raro pero bueno... em diu llavors, doncs a l'ATM. saps on es? li dic q no... suspira... ha sospirat!!! T______T que passa!!! no puc saber-ho?? eh?? :P em diu q al glòries. i llavors, es carrega el que queda de bitllet... O___O i prova de posar-lo pero seguia sense anar U___U total, q em diu que podria anar-ho a canviar i li dic: es que em caduca demà xDD i es posa a riure i em diu: pues no tienes nada que hacer, lo siento xDDD. si es que... ara, u ha dit amb aquell caxo somriure i molt amablement xDDD *O* oooooh! Jose mari, tio buenoooo!! xDDDD total, que sort que duia la t-10 pq ja m'ensumava que no funcionaria xDDD i res, he picat la t-10 ^^'
i llavors, es treu les ulleres de sol i he pensat: oooooooh!! tio buenoooo!! *O* baaaabaa xDDDD (jajajaja... quina paciència, els meus conductors xDDD :P).
i llavors, x la finestra he vist l'Scorpio q em deia (si, havia d'obrir la boca o no es quedava a gust T.T): repetimos!! otra vez con el Jose maria, eh?!! T____T si, passa algo?? eh? eh? :P he pensat xDDD i res, i quan he baixat he vist al Va de guapo 2 que nava al bon preu a comprar XDDDD quina gràcia xDDD nava a nari però ma fet mandra en veure tanta gent comprant :P

au, doncs vaig a fer 1 miqueta de Curial i després faré el gandul... i fins demà, prou XDDD. jejejeje *O*

el conductor del dia, doncs em sembla que és prou evident, no? xDDD el Jose mari xDDD ^^ (la veritat és que m'ha sorprés moolt gratament que fos tant simpàtic ^^)

canviant de tema: avui es veu que ja ha sortit a la venda el vol 9 de Kurosagi i el 5 de Detective Ritual *O* jejejejeje... diumenge me'ls compraré al mercat!! *O*

apa, i ja n'hi ha prou x avui!! fins demà!! ^^

No hay comentarios: