domingo, mayo 17, 2009

Petita sortida al mercat ^^

Holaaaa!!

avui estic satisfeta. he nat al mercat de Sant Antoni amb 1 noia del forum de PSS i li he venut Nana i gràcies a ella m'he pogut comprar:

** MPD psycho vol 9,10,11 i 12 (per fi al dia!! jejeje.. *O*)
** Llegando a ti vol 6 (q ja l'he llegit al bus *O*)
** Rosario to vampire vol 4
** The gentlemen alliance vol 10 (un més x acabar!)

i bé, x tornar, he nat a provar sort amb el 64 i n'he tingut!!! el millor que em podia tocar en diumenge al matí!!! *O* jejejeje... quan he vist al Jesús ha estat: oooooooh!! jejejeje :P nava xerrant amb 1 dona, q nu se si seria 1 fan o la seva senyora xDDD jajajaja... pero se ma fet raro veure'l tant mono xDDD (m'he posat a llegir llegando a ti pq estava molt interessant ^^ jeje :P). i ma fet gràcia la salutació d'adeu amb la mà ^^ q mono q és :P

i ja està. ara estem fent neteja de videos vells, pq estan tots fets pols, son alguns de fa més de 25 anys xDDD alguns són més vells que jo xDDD jajajajaja :P el q estic pensant és que no se on tinc els 3 dvds que em vaig comprar de transformers, pq ma donat la vena en haver de llençar els videos comprats vells (pq ja no es veien U____U) i x aixo em vaig començar la serie en dvd... i ara vull veure la peli animada que tinc (la peli amb persones ja me la compraré xD jejeje :P).

ala, me'n vaig a estirar al sofà mentre em miro transformers, the movie :P ens veiem demà!! demà toca Calvo malvat x anar i x tornar encara no ho sé. pq tant sols tinc classe fins les 20 pq la profe va al metge i no me de quedar fins les 21.30 aixi que... la cosa estarà entre l'imbècil del 61 o el jove calvo malvat del 64 ^^ ah! o l'Edu ^^ entre aquests... un d'aquests 3 serà x tornar, pq em nego a agafar el 51 de les 19.50 amb el Gabi T___T pq em posi cara de fastic i anar amb 1 trasto, per aixo em quedo amb qualsevol d'aquests 3 q son mes amables que el Gabi (pq no fan cara de fàstic) i porten 1 bus gris xDDD. jajajaja :P

ahir vaig nar amb mon pare amb l'Oliveres a Cornellà i a la farga i em vaig comprar 1 faldilla molt bufona però no tinc cap samarreta que hi quedi bé T___T hauré d'anar a mirar si en trobo alguna T.T

apa, doncs fins demà!! ^^

el conductor del dia: el Jesús ^O^

No hay comentarios: