lunes, mayo 18, 2009

El retorn del Jose Mari *O*

Holaaaa!!!

avui he nat a pel 64 de les 16 a pel calvo malvat i enlloc del Calvo, ha vingut el Wally!! q es la maquina de saludar: pq ha dit: hola, hola, hola... en plan robot, ha girat el cos i els dos braços alhora i ha seguit mirant endavant.-.. si no tingues el mote de Wally, ja seria el Robot o l'home robòtic... xDDD jajajjaja :P
he mirat x la finestra x si veia el Jose mari, pero com q el Wally ha vingut puntualiissim!! doncs he vist 1 ombra que semblava ell, pero com q no sabia si encara estaria "desaparegut"... doncs... T.T
total, que quan tornu, miro que la linia verda i la lila feien encara l'imbecil, aixi q em decanto sense cap mena de dubte x collblanc i me'n vaig a per l'Edu ... i aixo que quan anava al metro em ve la magnífica idea: si agafo l'Edu ens creuarem amb el seguent i sabré si era el Jose mari!!! després d'aixo he anat animadissima a buscar l'Edu... l'anava a saludar pero com que ha mirat cap 1 altra banda, doncs no li he dit res xDDD jajajaja... m'ha agradat q parlés en català. i amb el que m'he fet 1 fart de riure és amb la senyora que no volia molestar però q li donava la llauna que no vegis asseguda allà al davant xDDD jajajajajajajjaja XDDD que bo... :P i llavors, ens creuem amb el collblanc seguent i siiiii!!! era el Jose Mari amb aquell caxo somriure que feia... guapooooo!! tio buenoooo!! xDDDD jajajaja :P es que... estava afeitadet i amb aquell somriure... estava guapissim XDDDD (i pq no ha fet el somriure d'aquell dia q sino... per caure de cul xDDD *O* i quedar-se empa i pensant: guapoooo *O*).

i avui m'he llegit el vol 9 de MPD psycho mentre nava amb el Wally... interessant... a veure què farà la psicòpata de la Machi Isono (q li he agafat mania xD). i espero q no em matin el Sasayama, q es el millor!! xDDD jajaja :P i a veure què faran el gos i la puça xDD jajajaja :P el volum 10 x demà x anar... i x tornar, em temo que no llegiré res xDDDD jaajjajaajjaja... estaré massa ocupada babejant xDDD :P (si no és que el senyor em posa a caldo amb el mecànic T___T i m'emprenyi i llavors llegeixi i no vulgui saber res més d'ell ^^).

i estic a punt d'acabar el vol 4 de Rosario to vampire, q es el que llegia al bus de l'Edu x tornar... ^^ està interessantissim!! quin protagonisme q té l'autobusero!!! que fort!! a veure si serà el director de l'institut o potser algun mandamás del món dels ents!! xDDd jajajaja... m'encanta xD el q és 1 maleducat pq fuma dins del bus! xDDD jajajaja :P molt malament... serà 1 mania dels autobuseros mundialment? xDDD :P

i bé, a veure com acaba el tomo 9 de Kurosagi...q també em queda el darrer capítol *O*

i després de sopar... a veure si veig el Renacimiento de los autobots xDD jajajaja... ma donat x transformers... :P

apa, fins demà!!! *O* x nar el Jesús (i després el Javi o el viejo :P) i x tornar el Jose Mari *O* (no fumis dins del bus, eh? :P)

No hay comentarios: