jueves, mayo 14, 2009

Final de The one pound Gospel

Holaaaa!!!

total, que x tornar, he tornat amb el Calvo malvat :P sense comentaris xDDD (es que nu ha paxat res d'especial :P)

i estic contenta perquè a la profe li ha agradat la meva presentació del treball de Viladecans, i que segueixi amb el tema *O*


ah! ja he acabat The one pound gospel, de lluny, la millor obra de la Rumiko... la del millor final... final feliç *O* em sento tant i tant satisfeta que acabin junts el Hatanaka i la Marie *O* preciós, realment ^^. de veres, que si tots els finals de la Rumiko fossin tant clars com aquest,estaria molt satisfeta xDDD

ah! i ja he acabat el drama de Triangle, q també m'ha sobtat moltissim el final!!! que fort!! q després de tantes peripècies que fos el Maruyama, l'assassí que buscaven desesperadament xDDDD. m'ha agradat molt ^^ demà continuaré Mei-chan no shitsuji, que ara ja la tinc completa ^^

i bé, demà més!! jejeje *O* bona niiiit!! *O*

No hay comentarios: