sábado, mayo 30, 2009

Dissabte al saló del còmic

Holaaaaa!!!

doncs avui, primer de tot, al Castell d'Eramprunyà... q encara em cou la cara x culpa del sol U___U i l'ermita que hi hava també ^^

després, si que he nat al Saló, on primer de tot, he buscat desesperadament a les altres però no les trobava, aixi que he trucat a la Kuroi i ens hem trobat. li he venut Hot gimmick a la Miya i després li he comprat Corona de Flores, sencera, a la Dorianne. i després li he venut un parell de series a la Deirdre ^o^
després de voltar x allà, la veritat és que he trobat que faltaven botigues de comics, molt de merchandising però de comics poqueta cosa. -__-
de compres, doncs tant sols:
** Wild life vol 9
** MKR vol 1
** Barri llunyà (vol unic en català *O*)
i la Deirdre m'ha regalat la Melodia de las estrellas vol 1 a canvi de fer una ressenya *O* aixi que m'esforçaré x fer una ressenya decent ^O^ i em fa ilusió dir que ara també sóc de l'staff de Pro Shoujo Spain (PSS) *O* jejeje ^.^

de les lectures de les novetats m'he llegit tant sols el vol 1 de Hana kimi, que tornar-ho a llegir m'ha encantat. l'he trobat tant rematadament mono *O* jeje. ^^
i també m'he llegit el vol 1 de Liar game, que m'ha agradat moltissim i ja tinc ganes de llegir el vol 2!! *O* m'ha fet gràcia que tingui la mateixa mida que Karin i Team medical dragon. de Team medical dragon m'agrada aquesta tapa tant suau i diferent q té. pel preu que val està molt currada *O* a veure si demà llegeixo el vol 1 (de fet, x scans, per culpa de la Nanami xD vaig començar a llegir la serie i vaig llegir fins el vol 5 xD i ara, me la faig pq em va encantar xD).

en tornar, m'he trobat la Vane i hem estat xerrant i a l'estació, estava l'Scorpio!!! T___T aquest tio està a tot arreu!! T.T

apa, doncs ara tinc el gran dilema existencial de si segueixo llegint Zetman vol 10 o el deixo a mitges per llegir el vol 1 de Team medical dragon, o llegeixo el vol 30 de Bleach (encara pendent de llegir dd diumenge paxat T.T) o el 9 de Wild life o el 20 de FMA... quin gran dilema!! U____U mentre em poso el pijama m'ho pensaré xDD

i demà, aniré a la quedada de Ramen para dos, a veure què tal, després de parlar-ho amb la Deirdre, pq no sabia què fer, m'ha dit: prova-ho i si veus que no et convenç, te'n vas ^^ doncs si, després que tant ella, la Kuroi i mon pare em diguéssin el mateix, ho provaré. em sembla que al final, aquell pobre noi pensarà que sóc 1 assatjadora xDDD tant molestar-lo... q com tingui novia, ja estic crucificada xDDDD jajajajaja... o potser no, perque se'l veu molt educat i molt maco xDD :P (almenys, és la impressió que em va donar...) es que tinc intriga de veure el Batto en persona, però alhora li tinc por xDDDD (de fet, és la mateixa sensació que tenia quan volia veure la Deirdre en persona xDDD ^^).

pensant pensant... no hi han més ties a la quedada de demà!!! es que em pensava que la famosa Didi hi nava però no... T____T a veure com anirà... m'està agafant por xDDD jajajajajaja... em sembla que serà curta, per això, la quedada... :P

ja veurem com va!! apa, fins demà!! ^o^

2 comentarios:

Javi dijo...

Pero si estuviste en el salón... Sabes cuales son las kanzenbans que anunció planeta? Es que ya me pica la curiosidad xD
Buenas compritas, MKR *.* (me encanta)

Kitsune dijo...

de momento solo 1, la de dr.slump, porque lo leí en el blog de Moshi moshi... xDD lo demás, no tengo ni idea xDDD

si q estuve, pero tengo curiosidad por ver en persona a la gente de Ramen para dos xDD jeje :P