miércoles, mayo 13, 2009

La primera visita a Viladecans.

Holaaaa!!

doncs això, que pel treball d'hàbitat que he nat, primer, a l'arxiu comarcal a veure què tenien i què estava publicat i quina localitat havia publicat més. un cop havia mirat el què, he vist que Viladecans tenia molta cosa, aixi que m'he informat i he nat a la biblioteca de Viladecans. per la meva sorpresa, molt grata, m'he informat que era tant sols 1 zona des d'Hospitalet fins a Viladecans, amb el bus. jeje ^^ a internet posava 2 zones i l'autobusero ma dit que era 1, aixi que he picat 1. començant pel principi, primer he nat a la Tecla Sala a buscar Aula a la deriva, volum 3 i tornar el 2 de Robot. des d'allà he nat fins a l'avinguda Barcelona a pel bus, que he agafat el 82. venia un home amb bigoti i li he preguntat que per anar a Viladecans quantes zones eren i em diu que 1. començo a mirar x la finestra i l'home rient em diu: que todavía no hemos llegado!! i nava mirant pel retrovisor a veure què feia. conforme avançava el bus, he vist moltes parades de Sant Boi que eren del 61, cosa curiosa xD. al costat se m'ha assegut 1 tio bo, regal per la vista i entreteniment pel viatge xDDD. quan ha baixat, se m'ha acabat la diversió xDD. quan arribem a Viladecans, l'home del bigoti em diu: estamos en Viladecans, sabes donde tienes que bajar? i li dic que no. trec la guia i es posa a riure i diu: mujer prevenida. XDD jeje ^^ miro que miro i finalment, quan el carrer canvia de nom, pico i encerto xDDD jajajajajaja :P quina sort xDD i a 5 minuts de la parada, estava la biblioteca, i a 5 minuts l'arxiu ^^ aixi que la mar de bé. dd l'hospi eren 20 minutets en bus ^^ mola ^^ he nat a la biblio i la noia molt amablement m'ha ensenyat la col·lecció local de Viladecans i m'ha dit que els podia agafar en prèstec ^^ aixi que he consultat alguns dels exclosos de prèstec i he nat a buscar el bus, altre cop el 82 (tenia 3 opcions però el primer que ha vingut era el 82). el crido i era una mena de mosqueitor andalús, que li dic hola i s'ho ha quedat pensant a veure si em contestava fins que ma dit: hola, buenas. amb l'accentillo andalús. l'home també semblava divertit de que anés mirant a tot arreu encuriosida, i l'home, que no tenia pèls a la llengua em diu: es la primera vez que lo coges? jeje i li dic que dd Viladecans si xD. i l'home diu: es entretenido xDDD jajajaja... com 1 cabra xD total, que m'he entretingut a mirar x la finestra mentre es saludava amb tot de caxo tios buenos xDDD (q ja m'hagués agradat nar amb algun d'ells xDDD) però buenu. i res, en 15 minuts a Cornellà i de corne a sant feliu amb l'oliveres en 20 minutets i davant de casa. amb 1 noi guapo, que ja el vaig agafar 1 cop i q es superestupid i q no ma dit ni hola però si que ma remugat: q coño haces tu en este en lugar de los de siempre? i he pensat: que no puc agafar el bus que em doni la gana o que?? eh!! imbecil!! T__T total, que quan hem arribat a sant feliu ja estava de més bones, sobretot quan jo he mirat el "recorregut de sempre" i em diu: ahora por aqui no. i es posa a riure O__O q contradictoris que són els conductors!! en serio!! xDD i llavors, li dic: oh! fas com el 51!! i em diu: si, me tenías q comparar con esos!! T__T en serio, se li va la olla al tio bo aquest xDD i pel camí hem vist com 5 o 6 autobusos en 1 moment. ens saluden als 2 i es queda el tio: a ti tambien te conocen? arai! T___T aquest tio... T.T però buenu. ha estat 1 experiència molt entretinguda. al principi tenia por, perquè sempre tinc por a lo desconegut, però buenu ^^
i demà, hauré de fer 1 altra visita a Viladecans per seguir amb aquest treball, per tenir més documents. ^^ o potser hi vaig el divendres al matí ^^ i demà agafo el Jesulín. jejejeje *O* q tinc ganes de pujar amb ell ^^ (avui hi havia el senyor purillos enlloc del Jose mari... noooo!! m'he sentit tant estafada!!! U___U quan arriba el pèls i hem estat xerrant. jeje :P i després ve l'Scorpio, q ma fet gràcia que em feia que no amb el dit dd el 51 xDDD se li va la olla xDDD jajajajaja :P i després ve el Javi amb el 60 xD i es queda mirant amb 1 somriure malvat xD (dolent!! xD mai sé que pretens amb aquell somriure malvat xDD). i llavors, l'scorpio li diu a un busero de BCN que jo esperava al Jose maria pq es més guapo q ell xDDDD jajajajajajaja... ho té assumit xDDD. però pel meu infortuni, estava el senyor purillos, q estava molt animat i m'ha rebut molt càlidament amb un: holaaaaaaaaaaa! buenaas tardeees!! O.O però jo volia el "senyor cregut...". xDDDDD jajajajajaja... a veure si demà hi és o és que sta de vaques o es que s'ha canviat pq es pensa que el persegueixo xDDDDD jajajajajaja q fort... ahir em vaig fer 1 fart de riure amb ell xDDDD sempre diu q no està tan bueno i ahir vinga a dir "es que estoy muy bueno" xDDDD jajajajajaja... q bo... quan em va somriure... baaaaabaaaaa *O* i quan em va saludar quan marxava em va fer una gràcia *O* q mono!! encara que ahir, de lluny, el millor de tots, el Jesús *O* pel que va fer, el tinc en el lloc més alt, en un pedestal xDD jejeje *.* en aquests moments, el millor, amb diferència, el Jesús *O* (ahir no ho vaig posar pq estava cansada quan vaig arribar de classe ^^).

apa, doncs, demà ja veuré què faig, si vaig a Viladecans al matí o vaig amb el Jesús a la biblio a fer el treball del senyor Quetglas. :P

els conductors del dia: l'Scorpio i el Pèls :P

els pròxims drames a veure: Yako no kaidan i Kiina *O* quina bona pinta que tenen!! (cal dir q són de detectius? xDDD). :P es que ja estic a punt d'acabar Triangle i Dragon Zakura, aixi que quan els acabi, començo aquests 2!!! jejeje *O* (encara que tinc temptacions de començar-lo ja!! XD jeje).

No hay comentarios: