lunes, mayo 11, 2009

Dia de somriures *O*

Holaaaaaa!!!

avui estic molt contenta i satisfeta. primer de tot, perquè m'han posat 2 excel·lents en 1 tarda xDD jejejejejeje *O* primer de tot, perquè m'ha quedat bé la presentació del treball de la cavalleria, del qual duia dies preparant-lo ^^ i el treball d'arabismes, igual ^^ i em sento molt i molt satisfeta de veure recompensat el meu esforç (haver anat cada dia a la biblio de collblanc a pencar intensivament) ^^

i després, perquè el Calvo malvat ha estat molt divertit, avui xDDD que m'he fet 1 fart de riure amb ell i d'ell xDDD jejeje només començar, que em saluda amb el cap i em desquadra xDDD i llavors, em moro de calor de vergonya i posa l'airet *O* i s'estava de conya... he vist el Jose mari x la finestra però no ha fet res d'especial... cap salutació especial al Calvo... T__T quina kk... T_T en canvi, en Serrallonga sí que ha fet una salutació especial al Calvo dd el 64 xDDD jajaja... un aplaudiment xD ^^ i amb el que em reia era les cares del calvo i sobretot, la corbata... la duia com aquell salvatge que s'arrenca la corbata mort de calor i li quedava aixi, amb la camisa mig oberta... i a la que el mirava no podia parar de riure... i clar...em sentia tarada rient sola però es que era genial... entre la corbata i les cares... uf... m'ho he passat genial xDDDD jajajaja i quan ma fet adeu amb aquella cara, ha estat el remate final, que una miqueta més i caic x les escales del metro de tant de riure xDDDD jajajajajaja :P

i x tornar, he anat amb el Brincos i he gafat el 62 del es 21.45 *O* pq la profe ha acabat la classe a les 21.15 i he pogut anar corrents al metro i agafar el collblanc d'abans del paraguayo... jejejejeje *O*

apa, doncs (ah! i a la tarda m'he rigut del Julián que duia 1 trasto xDDD jajajaja... ell no sé de que reia xD :P) el conductor del dia: el Calvo malvat. i el 2n el Brincos :P

No hay comentarios: