sábado, mayo 09, 2009

Els conductors de sempre... dissabtes al matí!

Holaaaaa!!!

avui al matí he nat a comprar la t-mes T-T i a la biblio a enllestir el treball d'arabismes (pq sabia que a la tarda em faria més mandra xDD jajaja :P). aixi que he nat fins a la caixa, he tret pasta i he nat a l'estació a comprar la t-mes i de passada, he nat al roura a xl bus. (pq no tenia ganes de donar més voltes xD ja en feia prous :P). aixi que penso: el primer que m caigui bé, l'agafo, encara que no sigui el collblanc i sigui el 57, pq ves a saber qui serà... doncs paxa l'altra banda el Calvorota, amb el 62 i penso: ah! serà el de les 12.15, el q vull x tornar xDD ja m'està bé ^^ i darrera seu el 57 amb l'Andalús xD que com sempre, li toca el mateix xDDD
i llavors, puntualissim com sempre, el Julio ve a les 10.15 clavades al roura... en serio, es impressionant la puntualitat d'aquest home xDDD es genial xDDD ^^ i llavors, clar, m'espero a que el cridin pq volia veure qui era xDDD i quan el veig penso: a la merda el collblanc i si ve l'imbecil de les ulleres? i si ve el tio raro del dia del meu cumple? i si ve un substitut raro? algun d'algun urbà? xDDd aixi que em decanto pel que pensava de: más vale pajaro conocido en mano que ves a saber qui vindrà xDD. ma semblat sentir que em deien q era el Jose luis... pero i si no ve, que?? T__T aixi que... he hagut de caminar com 1 idiota XD pero buenu.. quan he arribat a collblanc eren les 11 menys 5 T___T i estava allà el collblanc, pero nu se qui era pq no stava... ^^ el que ma fet gràcia es que estaven "els de sempre" al bus (menys l'estupid de l'home que xiula... T__T q sa colat amb "els de sempre") i he vist al Pepón que duia el 64 que surt a les 10 de bcn... jejeje ^^ i l'home que xiula que duia el collblanc de després del calvorota, el de les 10.15 dd collblanc T___T i el seguent nu l'he vist xDD pq era 1 57 T.T aixi que... tinc 2 interrogants: el que tocava a les 10.20 i l'anterior xDDD. jajajaja :P

ja he acabat de veure "the quiz show" la primera temporada. no ha estat gens malament... ara, el motiu de suicidi, una miqueta fort... però buenu ^^
ja m'he llegit el primer volum de Robot... la veritat és que no m'agrada gens, massa estrany pel meu gust, sort que el tenien a la tecla sala i l'he agafat de prèstec, però es que són històries estranyes, massa curtes, algunes que no se sap com comencen. només m'han agradat dues, la del Shou Tajima i una altra de semblant T.T pero en serio, pagar 25 euros x aixo... uf... t'ha d'agradar molt ^^
i també he acabat de llegir el vol 2 d'Aula a la deriva,. aquest ja ha estat molt més interessant que el primer. la "frentuda" aquella que es fa dir la princesa.. q guarra que és xDDD jajajaja.. però segur que tornarà x fer-la més grossa!! jajajaja :P esperem a veure quà farà pròximament ^^ a veure si el que té el volum 3 el torna aviat i me'l puc llegir xDDD jajajaja :P

i també he llegit el vol 3 de Rosario to vampire, que em fa adonar de lo poquet que havien fet en l'anime!! que fort!! tant sols fins aquest volum (i potser una miqueta del següent? ^^). d'aqui la segona temporada. ara, m'agrada aquesta faceta del manga que et deixa oberta la possibilitat que el Tsukune es torni un vampir també ^^ també m'ha agradat que la història que el Tsukune és humà i tal que no és tant dramàtic com en l'anime i mola lo típic que se l'emporten en un magatzem de l'insti i el vulguin pelar allà xDDD. ma agradat molt aquest volum 3... espero amb ànsies el vol 4 (q em patrocina mon pare xD jajaja ^^ ma donat 6 euros pq mel compri perque tenia 3 monedes de 2 i prou i l'euro a canvi de un vichy que li he comprat xDD jejeje aixi que ma donat 5 xl comic :P).

i bé, de cara a la tarda estic encara decidint què faig... investigo, no investigo? la veritat és que des d'ahir que me quedat amb les ganes de coneixer més al Jose mari... no se, em va semblar tant mono, ahir ^^ (pero ja sé q era tant sols per lo del bitllet... ^^). pero buenu... ja veuré què faig i ja ho posaré!! jeje demà al matí al mercat de sant antoni i a pel bus!! a veure qui hi haurà xDDD. jajajajaja... q no hi hagi la Destroyer al collblanc, porfi T-T (envieu-la a diagonal xDD que aixi no hi vaig :P).

No hay comentarios: