sábado, mayo 09, 2009

Però quina punteria!!

Hola de nou!!

es q volia posar aquest títol i x aixo he posat 1 nou post... doncs si, al final m'he decidit i he nat a investigar qui hi havia a la tarda i a veure si trobava el nou sabó que hi havia d'oferta al Ives Rocher (però x la meva desgràcia estava ja esgotat... les estanteries completament buides... U___U deplorable T__T).

aixi q arribo a la carretera i penso: tinc ganes de veure el Bigoti, ja que al matí he vist el Julio, que també feia temps que no el veia, xDD i va i ve amb el collblanc i em quedo: el Bigoti!!!! oooooooh!!! quant de temps!! jojojo :P *O* però clar, esperava el 64 (q ves a saber qui seria xDD). total, que el bigoti marxa U__U i espero al 64... i quan ve penso: o el Gabi o el Julián xDDD i penso: doncs si em posen entre el Julián i la Destroyer, em quedo amb el Julián... i va, i ve el Julián i penso: carai!! quina punteria, aquesta tarda. ara falta que x l'altra banda vingui el Mandonguilla... ve el Mandonguilla... O___O flipo encara més... xDDDD quan arribem a diagonal, miro a l'Ives i no trobo res, aixi que x fer temps x veure qui era el del 64 de les 18 (no tenia ganes de tornar amb el Julián, volia veure qui més hi havia xDD)i vaig a l'FNAC i m'he comprat:
** Mazinger Z vol 1
** School rumble vol 13 i 14
** Five vol 7
i llavors, vaig a esperar el del 64 i penso: o el Gabi o l'Scorpio, però té més números l'Scorpio xD i efectivament, era l'Scorpio... U___U i dic: joooo, sabia que eres tu... i ell em respon rient: sabias que era yo y lo coges? i li dic que volia tornar... quin remei.. xDD es posa a riure i diu: pero lo sabias o lo intuías? i li dic: era una intució i l'he encertat. xD i ell diu: pues si que tienes puntería, para el que no querías (i riu xD) dolent! i trec el vol 1 del Mazinger i diu: anda! el Mazinger Z!! i comença a tararejar la melodia xDDDD jajajajaja....
i quan baixo em diu: ya te vas?? i posa cara de pena!! xDDDDDD jajajajajajajajaja (se li va molt la olla, a aquest home xDD). i mel miro O___O i em diu: pues nada, que disfrutes del mazinger... T____T o al menys, aixo m'ha semblat entendre xDDD (aquest tio... no té remei T__T) -> però reconec que almenys, m'he rigut xDDD jajajajajaja :P i almenys, aquest saluda. encara que se'n foti de tot déu ^^

i bé, ara vaig a fer 1 miqueta de feina amb el Curial i després disfrutaré de la lectura del primer volum del Mazinger z! jojojo *O* (i la setmana que ve potser agafo el collblanc amb el Bigoti :P jojojo).

afegeixo el Bigoti a conductors del dia ^^

llegint el vol 19 de Nana trobo impressionants les revelacions: 1 la Hachi no es divorcia del Takumi i el Takumi està que t'hi cagues amb el cabell curt, la camisa i la corbata *O* 2: la Nana segueix desapareguda xD, 3: la Leila té un fill clavat al Shin que es diu Ren. possbilement sigui el seu fill xDD (amb el Shin ^^)... i a veure què més!! xDDD el millor volum xD

No hay comentarios: