viernes, mayo 29, 2009

Una sortida de compres XD

holaaaa!!

avui he nat de compres amb ma mare i el seu novio. la tia estava tossuda en que volia agafar el bus amb mi... T__T i ha agafat també el bus amb el Jose Luis... q avui nava ocupat amb 1 senyora que no sabia on anava T.T i evidentment, si està fent la seva feina, no el molesto xDDD jeje :P i m'he assegut a 1 altre lloc :P
després ma fet adeu dd el bus xD jejeje :P
i hem nat de compres i ma comprat una mena de brusa per posar-m'ho per la seva boda >.< i de faldilla aprofitaré alguna de les que tinc (pq es 1 garrepa T_T). i després, ma comprat 1 samarreta de tirants monissima!! *O* q a veure si me la poso, d'aquestes que son x nar amb pantalons texans ^^
i després, hem dinat amb mon germà, també i després, hem nat a pl.catalunya al stradivarius i m'ha pagat 3 vestits... *O* jejejeje :P un de tirants, molt mono, blanc i blau amb 1 floretes, de tirants amples. un de màniga curta molt curta,de quadres, rosa i marró. i després, un de quadres roses i blaus, de tirants amples. *O* i a sobre, han tingut alguna mena de fallo i tot i que ha passat pel làser els codis, només na cobrat 2!! aixi que sa estalviat diners xDDD jajajaja... q fort... pero aixo ho hem vist de camí a casa, al tren xDDD. :P i després, me passat amb mon germà al FNAC i no me pogut resistir a comprar alguna coseta xD

** FMA vol 20 (amb cofre)... mon germà sa sorprés que em fes FMA i ma dit: no ho sabia!
** Alice vol 16
** Historias de 1 vecindario vol 1 (q mon germà ha reconegut q era la autora de Parakiss xD... es que li va agradar xD).
** Liar game vol 1
** Team medical dragon vol 1
** Karin vol 10
** double sentiment
** Hana kimi vol 1

i ja està ^^
i demà, la petita quedada de PSS, espero que vagi bé ^^ ja que la quedada mini de RP2 era tant mini, de mitja horeta o una hora que no valia la pena!! i em sap greu, pq volia veure certa persona xDD però... què hi farem? a veure si m'atreveixo i li dic que si vol quedar diumenge que ve x nar al mercat de sant antoni xDD :P (espero que no em digui q sóc 1 pesada xDDD :P pero es que em va caure bé :P).

apa, fins demà!!

el conductor del dia: el jose luis xD (no he nat tampoc amb cap més xD).

2 comentarios:

Javi dijo...

Soy el más listo del mundo, le he pasado el traductor y ahora lo entiendo todo xDD. Mucha suerte tienes tú con que sólo te cobren 2 xD. Sólo compartimos Liar Game. Además, me ensé un rato Gokinjo Monogatari, pero luego no la cogí xD
Te agrego al blogroll ahora que puedo descifrar catalán xP

Kitsune dijo...

jajajaja... vale, pues te agrego yo también ^^ bueno, por lo menos es mejor 1 que nada. ^^ Liar game me encanta *O*
ya ves si tuve suerte xDD :P