martes, abril 07, 2009

Merda de pluja, la fuga de gas i el revisor.

Hola... T_____T

quina merda de dia!! ja em sembla q és habitual que un cop al mes com a mínim toqui 1 dia de merda... T___T

comencem pel principi. quan arribem a la parada, ve el picapiedra amb el 62, venia tard, x variar. venia acompanyat pel de l'esplubus. quan arribem a Sant Vicens, resulta que hi havia 1 fuga de gas i el tio, q no s'enterava de res, enlloc de fer com faria qualsevol altre conductor, q és tafanejar a veure què passa, ell es queda allà, arraulit al seu seient sense fer res. les iaies estaven histèriques per baixar al igual que el meu germà. T___T i veies al Va de guapo, tant tranquil, preguntant a la poli el que havia de fer. el picapiedra, que em sent dir: uii! i mon germa em diu: que has vist? i li dic que el conductor del 60. el picapiedra se'n va a xerrar amb el va de guapo. em diu mon germà quan el tio ha sortit: el coneixes? i li dic que el del 60 si, q era el va de guapo xD. l'altre, el picapiedra, conegut no és que sigui. si que l'havia agafat algun cop el cap de setmana amb el 64. ^^ total, que el tio torna i segueix sense dir-nos res de res. total, que al cap de 25 minuts li diuen que ha de tornar a collblanc... ja ens veus a tots baixant i el tio dient q li sabia molt de greu i que anés amb molt de compte T______________________T (sense comentaris). sort que el nostre cosí, el Jordi, avui havia de dinar amb nosaltres a casa de la nostra àvia i ens ha vingut a buscar en 5 minuts. com es nota q es de sant vi i s'ho coneixia de pe a pa!! jeje :P

total, x tornar, els he recomanat d'anar amb el Paraguayo pq es puntual. quan ha vingut, efectivament era la hora que tocava i estaven sorpresos... incrèduls!!! i hem nat a Molins a x 1 traje pel meu germà... T___T una hora i pico... q me entretingut mirant x la porta de la botiga mirant quins conductors passaven xDDDD (no tenia res a fer xDD). i ma fet gràcia perque lo bo del cas es que em veien i em saludaven xDDDDD jajajaja.. el calvo de la mala llet ma pitat i saludat xDD q graciós XD. i tmb ma detectat el Cigró i el Carlitos XDDD q ha dit q estava a tot arreu xDDD (certament me'l trobo x tot arreu xDDD), el Brincos ha saludat somrient (sorprenent!! ^^), el mosk 6 ma mirat i prou ^^ i el tio bueno ma mirat i sa posat a riure i li ha dit a un conductor raro: mira a Cristina... xDDDD. jajajajaja :P que passa, eh? :P (al tio bueno l'he vist 2 vegades!! imagina't l'estona que feia que estavem a la botiga!! ah!! i tmb he vist al Bigoti!!! feia segles que no el veia!!! jejeje.. quan ma vist sa posat a riure xDDDD jeje (tmb he vist el Viejo fumeta.. estava a tot arreu!!! T.T).
després hem nat a x unes bambes x mi, justament tant sols tenien 1 model del 39 a 39 euros, q era unes que vaig tenir fa dos o tres anys xDDDD. el model anterior a les que tenia ara xDDD. pero millor aixo que res. aixi que me les he quedat. (pagava ma mare :P).

després hem nat a x 1 paraigues, i aixi mon germà es quedava el paraigues vell que jo duia (es q el pobre té poqueta pesquis i no duia paraigues. anava consigo mismo i encara com duia moneder xDDD). i me ne agafat 1 de groc florescent, pq els autobusos em vegin de lluny (pq després diguin q no se'm veu xDDD). i després ja hem tornat i ha passat abans el bus de ma mare. ara ve la pregunta del milió: el 60 recull gent a Molins o tant sols deixa gent i recull gent només a Sant Feliu i Sant vi??? pq si recull gent ja m'estic cagant en el Gabriolo dels collons!!! T___T pq si no recollia gent té boca per dir que no. o no cal ni que la obri, com que m faci que no amb la mà ja ni ha prou. doncs no, tot i prendre'm la molèstia de cridar-lo el molt capullo, imbècil i idiota no ha tingut la decència de dir res!!! ha passat de mi com de la merda... T___t i després diu pq no pujo amb ell quan passa x sant feliu amb un 51 o altres... pq em fa putades i em tracta com una merda?? com l'Scorpio i el Lalala?? x exemple?? T____T el viejo per exemple sap q em tracta com 1 merda pero ho admet i sap el que fa, no com aquells q son mes joves que ell i duien que no saben pq em cauen malament!! serà que ho fan veure!!! T___T

total, q es veu q el 50 x 1 cop havia passat a la hora i hem estat 35 minuts esperant al 62 T___T q ha vingut el punyeteru amb 1 trasto, q 1 miqueta mes i ens deixa allà tirats T___T x mes conya... sort q ha acabat parant T___t i puja 1 home q tenia cara de revisor i jo en plan de conya li dic a mon germà: mira, el revisor. xDDDD i l'home es gira amb cara de: u duc escrit a la cara? xDDDDDD jjajajajajaja. si. pq si no era conductor (pq no em sonava xD) doncs era revisor xDDDDD. (podria ser 1 novato pero no feia cara, tenia cara d'autoritat xD). i efectivament, era 1 revisor i ha dit: los billetes, por favor. ha mirat a mon germà com 1 criminal xDD i ens ha preguntat que si acababem de pujar i on anavem xDDD. ens ha fet mirada inquisitiva i ha seguit xDDD. T____T i a sobre, se ma quedat la T-jove mullada que no sé si anirà T_____T quina merda!!! que encara em queda 1 mes i mig de validesa!!! U_____U espero que demà quedi ben seca i com nova U____U

buenu, ha acabat la rentadora... xDDD mitja hora escribint... doncs ja està... aquestes eren les meves queixes (amb fonament i ràbia) d'avui T____T ah! no tot han estat queixes, el Jesús s'ha portat fantàsticament amb mi i estic molt contenta x aixo. sort que ell ha estat tant maco amb mi sino... hagues estat realment una merda de dia x complet. ^^ ha estat 1 1/2merda xDDDD. pq tant sols a la tarda es pot considerar "merda de dia" T_____T i encara podem donar gràcies q el de tornar era 1 professional com el punyeteru i no un capullo com el Gabriolo o el Manel el temerari, q duia el 57 T____T i es reia de nosaltres, pobres desgraciats q estavem xops x la pluja i ell calentet i protegit dins del bus T______T. (mala persona!!! mira que li tinc ràbia a aquest tio dd lo de la setmana passada!!! T____T). agh

malvats (per no dir 1 altra cosa) del dia: el Temerari, el viejo fumeta (pq he descobert q era ell el del 64 d aquest mati T___T), el torracollons que anava amb l'home que xiula, l'home que xiula, el Gabriolo (per descomptat! el mes maleducat de tots amb diferència).

conductors del dia: el Jesús (el primer i el millor de tots), el patillut, el calvo de la mala llet, el tio bueno, el paraguayo, el Bigoti i el Brincos. ah! i el Pèls 2 ^^

No hay comentarios: