jueves, abril 09, 2009

Els fabulosos viatges d'avui

Holaaaaaa!!

avui m'he llevat d'hora per nar a la biblio de Molins a tornar 3 volums de Keroro que tenia xD dd feia temps xD pero que em feia mandra tornar allà xD. aixi que he nat a pel 62 de les 9.05 que ha vingut molt puntual ^-^ jeje i molt amablement ma dit hola el Va de guapo 2. fins i tot el calvorota, q estava a l'altra vorera lligant amb 1 rossa xDDDD. vaig a la biblio, torno els comics i a Molins paxa el Pèls 2 *O* saluda xDDD (no semblava sorprés xD) i després ve l'home estupid de les ulleres que feia segles q no el veia xDDDD q duia el 61 i que ma sorprés mooolt que em parés davant i sense que el cridi, q anava a cridar-lo i sa fotut 1 cap de galleda al mig i penso: ara pararà? i era que aparcava pq faltaven 2 minuts x la hora de sortir de la parada. ^-^ pico la meva T-10 de 2 zones pq tenia pensat nar a BCN directa dd Molins xDD (pq havia pensat bé mentre esperava xD) i estava decidida a anar a mirar si trobava el que buscava ^^. en un no-res em quedo sola al bus amb el conductor xDDDD i l'home em mirava amb cara de "ha picat 1 zona o 2?" T_____T jo sempre pico el que he de picar!!! si es que... T___T si vaig a un lloc q se q son 2 zones pico 2 zones... si es que... XDDD. total, q estava jo soleta i para a la del tramvia mirant-me amb cara de: no baixa? per la finestra he vist al Jesulín *O* jeje *O* tant mono com sempre xD i clar, com q dd la parada del Roura fins a BCN he nat sola xDDDD hem arribat 10 minuts abans xDDD i ma anat xfecte pq aixi tenia mes temps x mirar. he nat a l'Oysho a veure si tenien les samarretes de la Kitty. però totes eren en talla de nena i no em passaven pel cap U____U aixi q amb tota la pena del món me ne nat al women's secret a vere si tenien algo de la Miffy, però ho tenien tot esgotat. xDDDD si es que... tenia molta sort amb el bus però no amb el que buscava xDDDD. però he trobat uns de monissims q no eren de la Miffy i q valien 9.95 *O* aixi que... *O* ha valgut la pena. ^^ i també uns que vaig veure que eren com els que duia la Momoka de Keroro xDDD i he dit: pa mi *O* juju (amb els diners que em va donar la meva àvia ahir com a regal d'aniversari atrassat ^O^).

i llavors, he nat a buscar el metro creuant els dits x poder agafar el 51 amb el Jesús *O* jeje i he nat a palau reial x si de cas xDDD i ma nat d'un pèl!!! però le agafat *.^ jejeje i llavors, ma fet gràcia que li diuen algo al Jesulín x la superràdio i penso: no pararà davant de casa? però si xDDD i directe x la rambla xDDD jeje *O* també hem vist al Pepón, amb la seva supersalutació que ha fet xD. com 1 llum xDDD. i el Patillut :P

quan arribo em trobo als meus avis que no tenien temps (ni ganes) d'anar a comprar la meva mona i ma donat 10 euros pq em comprés la mona xDDD i li he dit q al Guissona era barata i ale! 5,80 (a molins era mes barata!!! 5,50!!! T__T) i ma dit que el q sobrés x mi... jojojo *O* dineeeeers!!! xDDDD i quan e sortit m'he trobat el tio bueno que porta l'SF2 XDDDD quin descobriment... segueixo dient que ... el vull al 51!! xDDDDD *O* baaaba xDDDD(el vaig descobrir dimarts paxat a l'1 xDDDDD jajajaja i aquesta setmana, dilluns el vaig veure al 2 i vaig pensar: jojojo xDDD).

buenu, doncs els conductors del dia: el Jesús (per descomptat), el Pèls 2, el Va de guapo 2 i el Patillut *O* . ah! i el Pepón també ^^

de malvat cap pq tots han estat molt monos *O*

No hay comentarios: