sábado, abril 04, 2009

Kuroshitsuji i Kurogane no linebarrels.

Holaaaa!!

avui per fi he finalitzat l'anime de Kuroshitsuji. xDD ha estat molt bé. el final, esgarrifós, però el que tocava ^^. i aixo que ja feia dies que em cridava Kurogane no linebarrels, aixi que no he pogut resistir més la temptació quan l'he vist amb subs en castellà i per descarregar en rapidshare. Kurogane no linebarrels en té 24 i ja ha finalitzat, i és per això que m'he decantat x ell.

dels nous animes que ara comencen em quedo tant sols (de moment) amb K-on. he descarregat el primer episodi, que aquest vespre em miraré. i el que no sé si miraré algun com és el de Phantom... es que em crida, em recorda a Noir, però no tinc ganes de veure més animes de mafies i assassinats. prefereixo Reborn. avui he descarregat del 124 al 127 de Reborn, q demà em faré viciada de Reborn i els miraré. ^^ i el dilluns em miraré el final de la primera temporada de Natsume Yuujinchou... (si no és que ho miro avui, no sé XD).

apa, doncs res més a dir. afegir que el dia 13 estrenen la tercera peli del Conan, la meva preferida, la del Kaito Kid ^O^ i demà fan els 2 darrers nous episodis que tenen i a partir de la setmana que ve, és a dir, del dia 11 ja repeteixen a partir de la temporada d'abans dels nous episodis que van emetre els caps de setmana, començant pel del curri picant sospitós. aixi que... els caps de setmana ja no miraré res de res xDDDD. però seguiré fent 1 ullada a veure si estrenen algun anime interessant ^O^

i avui tmb he llegit el vol 15 de Alice, que monoooo, el Natsume es declara a la Mikan *O* jejeje... i li fa 1 abraçada més monaaaa *O* ara a esperar 3 segles més al volum 16 U___U

apa, doncs ens veiem!! (demà ja decidiré si vaig al mercat a pel 14 de Trigun xD.)

2 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

Joo, jo encara no he acabat Kuroshitsuji u_u. Estic esperan a que AinoFansub lacabi de treure...

Per cert, de quina serie es la fotu de la capçalera? Que magrada lestil de dibuix, putser li faig una ullada...

Kitsune dijo...

és de Ore-sama teacher. *O* a mi també m'encanta el dibuix... tant de bo q el portin aqui!! *O*