lunes, abril 27, 2009

I després de l'excursió...

Holaaaaa!!!

avui estic molt satisfeta i contenta *O* jejejejeje... es que és taaaant i taaant maco i mono i encantador... amb aquell somriure *O* (guapooooo *O*) m'encanta *O*.

total, que el dissabte vaig arribar a BCn a les 18.55, tenia el temps just de canviar de vorera i agafar el 57 que nava tard xDDD jajajajajaja... sino m'hagués hagut d'esperar 25 o 30 minuts al 64 que tmb anava tard xDDDD jajajajaja :P sort q el mandonguilla anava tard i el vaig agafar a les 19 ^O^ i llavors, en tornar vaig veure certa persona amb roba de carrer... amb 1 camisa blau marí... guapo... no guapo, estava guapíssim!!! *O* baaabaaaa xDDD (q anava amb altra certa persona que se'n fotia xDDD ells ja saben qui son xDDD).

total, que la excursió va estar molt bé, va ser molt entretinguda. em va encantar la sensació de la muntanya, aquell preciós paisatge amb les muntanyes nevades *O* la fresqueta agradable *O* i la vegetació tota verda *O*. i la Clara conduia molt bé ^^

i avui he nat a fer-li el favor a mon pare de comprar-li formatge a l'eroski i m'he trobat la Silvia i he estat xerrant una estoneta amb ella xDD jeje... he vist cert energúmen a la parada tocant la pera i he passat d'esperar el noi guapo allà amb aquell, q se'n fotia de mi pq volia agafar el bus urbà amb el noi guapo ¬____¬ i tmb ha passat l'home que xiula enfotent´-se'n de mi x segona vegada seguida pq buscava el noi del bus urbà amb mirada emocionada... mala personaaaaa!! T___T i el Calvorota se'n fotia superobertament!!! T_____T el va de guapo somreia malvadament i 1 altra persona tmb se'n fotia i em deia: que quins plans malèfics estava planejant només veure'm sortir al carrer... T___T
i finalment, quan he nat a posar saldo al movil després de felicitar a ma mare pq és el seu sant me l'he trobat!!! *O* amb aquell somriure que té... amb lo guapo q és *O* i quan ha saludat amb la mà ha estat: m'encantaaaaaa! guapo!!! *O* jejejeje *O*
i després quan estava al balcó a pel sabó també l'he vist però nu sé si m'ha vist... ^^ lalala... :P

i buenu, ja queda poc per anar a buscar el bus amb el Calvo malvat... vine puntual, eh Calvo?? avui al vespre intentaré que la profe ens deixi sortir a la hora x agafar el 56 del Paraguayo, el de les 22.03 xDDD ^^ sino, hauré de nar a diagonal dd collblanc i agafar el 64 de les 22.15 U___U (nooo!! no tinc ganes de tornar tant tard T.T)

apa, doncs fins ara!!! ^O^

mmm... el conductor del dia: el noi guapo *O* i el Patillut ^^

No hay comentarios: