miércoles, abril 29, 2009

Ben aviat Koukou debut!!! *O*

Holaaaaaaaa!!

avui havia d'anar d'excursió amb els alumnes però resulta que eren les alumnes de batxillerat!!! nooooooo!! quin horror!!! va a ser que no... T___T aquelles que tant sols es preocupen per si son supermegamones i nomes veurem em diuen: pero que mal conjuntado queda el polar con los tejanos, profe!! T_____T flipo... i llavors, li dic a la profe que volia entregar el treball i marxar i em diu: aiiii, no em facis aixo, q no vull anar carregada... T___T warra!! T___T i llavors me n'he hagut d'anar a portar la memòria a l'insti T__T pero de fet, ho he aprofitat x anar a veure el noi guapo xDDDD jajajaja :P però el q me trobat era el Patillut T.T joooo!! no l'encerto mai!!! T___T snif... aixo del bus urbà!!! T____T total, q dic, pos tot xino-xano a comprar 1 boli pilot com si fos 1 bic, d'aquests m'agraden, i aixi si no hi ha gent, agafo el 2... si clar, tot ple de iaies impacients i de ties amb odiosos carros de bebés esperant el 2 del tio guapo...T____T claaaaro, como q es tan mono y tan guapo... a x el!!! warras!!! T___T jooooo!!! aixi que he pensat: doncs me'n vaig a la primera x ell xDDD jajajaja... he vist a l'1 una persona que feia segles que no el veia allà (em moria de ganes de molestar-lo com als vells temps però... volia el guapo xDDDD) jaajajajjaa :P i llavors, ja venia... amb aquell somriure tant monooooo *O* total, que no hi he pujat. llavors, he nat al mas lluí a per les compres... T__T i hi eren els 2 que volia *O*

** bobobo vol 16
** Reborn vol 16

i llavors, he nat a veure si podia veure'l de nou, aixi que (he vist al Jesulín xDD quina reacció més bona que ha tingut xDDDD jajajajaja... s'ha espantat :P). i el Mario amb mirada de: què planeges ja!!! T___T lalala... :P total, que he nat a veure si veia el noi altre cop xDDD i he nat a veure les ofertes del bon preu :P i m'he comprat galetes príncipe que estaven d'oferta (el paquet gros al preu del petit )xDDD jajaajjaja :P i l'he vist!!! venia un 51 i em feia por q em burxés però hi venia un dels més persones que hi ha a la companyia XDD jajaja ^.^ i dels millors i llavors, he vist al noi guapo saludant amb 1 supersomriure d'orella a orella *O* i diu el Calvo de la mala llet: por mi puedes seguir mirando al del bus urbà, no tengo nada que decir. oooooooh!! si senyor!!! quin cavaller!! aixi es fa!!! no burxar a una quan li cau la baba amb el del bus urbà!! jejeje *O* total, que em quedo pensant: m'espero a que doni la volta i passi? es que... em moro de ganes de veure'l més!! *.* aixi que m'espero a que passi x aquesta vorera un parell de minuts i penso: nu crec que miri... siiiiii!!! estava mirant a veure si me'l mirava... jejejejeje *O* q maco que és!!! *O* i llavors, ja he tornat cap a casa i quan e sortit al balcó (intencionadament x veure si coincidiem amb el de l'urbà xD) per treure el sabó x rentar la roba ha passat!! jejejejejeje *O* quin crack d'home!! que puntual!! *O^ jejeje.. s que si no hagues vingut, hagues entrat amb cara de pena x no haver.lo vist XDDD jejeje

apa, doncs vaig a tirar el suavitant i a la tarda ja seguiré amb la petita excursió a Sabadell... ^^

el conductor del dia: el Jesús (per la cara de sorpresa xDDD), el noi guapo (per descomptat *O*), el Patillut (pq ma saludat quan el mirava mirant a veure si venia ell o el guapo xD... pobre, sempre em troba mirant amb mirada emocionada i em posa cara com dient: no soy el otro xDDD).ah! i el Calvo de la mala llet ^^

acabo de llegir que al blog de PSS que Planeta traurà ben aviat el manga de Koukou Debut!!!! siiiiii!!! la millor notícia del dia!!! que dic del dia?? del mes!!! *O* jejejejeje *O* que bé!! quina ilusió!!! *O* quines ganes de que surti publicat ja el primer volum!! just avui parlava amb la dona del mas llui i li deia: quina kk solament Bobobo al mes i em diu: segur que sortirà alguna altra que t'interessi!! xDDD jajajaja... la senyora... com q sap que me n'agraden moltes de planeta... però amb aquesta.. m'acaba de fer immensament feliç!!! *O* (de fet dd els ultims 2 o 3 anys que no para de treure series q m'agraden una rera l'altra. la primera va ser la de Reborn , la segona Liar Game *O* (q a veure si surt ja el mes que ve!! jejeje) i ara la de Koukou debut!!! (ara que anuncii Initial D i ja soc feliç del tot xDDDD no crec que la tinguin però no se... si la treuen seré encara més feliç xDDDD).

jeje... les novetats de maig seran (les que em compri, clar):

**bobobo vol 17
** hana kimi vol 1
** liar game vol 1 (si només tingues diners x 1, aquesta seria la que comprés sense dubtar ni un instant xDDD)
** Team medical dragon vol 1 (*O*)
** llegando a ti vol 6 (i després d'aquest a esperar... U___U)
** rosario to vampire vol 4

i bé, justament comentava aixo de que se'm paralitzaran Black bird, midnight secre, llegando a ti, otomen, Neuro i Reborn amb "ves a saber quan", Inuyasha probablement bimestral xD, Karin amb un "ves a saber" i midori bimestral U___U llavors em quedo tant sols amb bobobo i rosario to vampire mensual i llavors... la meva pregunta és Team medical dragon serà bimestral o mensual? ^^ si algú ho sap que ho digui ^O^

bé, si u penses és un "deu ni do" xDDD jejejeje *O* però llavors, si afegeixes les de les altres editorials... T___T tenim el 9 de Wild life, un més de golpe de pasión i el final de Hakoniwa angel ^O^ (ah! i dels mangues francesos el final de Lovey dovey i el final de Beauty!! jejejejejejejejeje *O* Aya oda... m'encanta Lovey dovey.. la millor amb diferència de totes les que he llegit d'ella... la millor millor. *O* (són tant moníssims els protes *O* a veure què farà el millor amic al volum 4... creuem els dits pq m'arribi la setmana que ve *O*) i llavors demanaré el darrer quan m'arribi el 4 *O* i tmb demanaré el 13 de Love com *O* (ja queda poquet!!!) i també el Journal maudit de Soïchi... més peripècies de l'extravagant i sonat Soïchi i l'odi pels que tenen algo que ell no té xDDDD.

i ara, a llegir una miqueta del vol 15 de Reborn... jojojo *O*

i a la tarda he nat a Sabadell a intercanviar Tokyo mew mew x patlabor, un tomo de slam dunk i el 2 de clamp club de detectives *O* jejejeje *O* la mar de bé
(he vist certa persona que ma fet moooolta ilusió de veure... m'hagués agradat més parlar-hi T__T pero buenu ^o^).

una altra noticia!! acaba Detective Ritual!!! ueeee! a veure si Glénat es posa les piles i ens porta cap aqui el final d'aquesta magnífica serie (u serà encara més si no em maten el Sasayama xDD és el millor xDD si es mor el prota es igual... xDDD el iaio Sasayama no xD). ooooh! llegeixo a MT que seran 6 volums... quines ganes de tenir el 5 i el 6!!! jejeje *O* i treu una nova serie *O* (mi querer... *O*).

mmm... i pel que fa a Kagen no Tsuki... m'ho he de pensar... es que llegir l'argument m'ha fet tirar enrera... massa surrealisme... quan el tinguin a la biblio l'agafaré. xDDD jajajajaja :P és lo que hi ha.. aquesta dona, a part de Parakiss no ha fet res més que m'agradi (de moment :P).

i de moment, res més xDDD jejeje *O* a acabar de llegir el vol 15 de Reborn i a pel 16!!! jajajajaja... tarda de Reborn!! (pq he vist 2 eps de l'anime xDD) :P ja tocava 1 petit descans!! i del tema important... darrera oportunitat!! demà no he de desaprofitar l'oportunitat!! a la primera parada i punt!!! ^O^ (es que em fa vergonya agafar-lo tant sols pq es ell jooo!! es que ...sense cap més "motiu" que veure'l i intentar xerrar... lalala... :P).

apa, doncs fins demà!! ^o^

No hay comentarios: