viernes, abril 24, 2009

dia de llibres, autobusos i autobuseros xD

Holaaaaa!!!

avui al matí he nat a comprar amb mon pare i m'he trobat el Patillut 1 munt de vegades xDDD el primer cop m'ha fet molta gràcia que ma saludat somrient x la finestra xDDD jeje :P
i després, he nat a comprar a varios llocs pq demà hi ha la odiosa excusió i volia comprar alguna cosa dolça x portar x totes T__T pq com q son unes golafres i unes envejoses, si veuen que tinc galetes, en voldran (pq son aixi) i llavors, si es 1 paquet petit, se m'acabaran en 1 no-res. aixi que he comprat 1 paquet gegant de galetes arluy de nata *O* jejejeje :P
i he vist el noi guapo del bus urbà 2 vegades!! *O* jejejeje... amb aquell somriure...és taaant i tant mono *O* (he tingut temptacions de pujar, però ell ja estava fora de la parada... la setmana que ve... hi vull pujar!!! *O*).

també he vist el Jacin, el segon cop que he vist el noi guapo q se'n fotia de mi pq buscava el noi del bus urbà i em deia: mira a quien tienes aqui detrás, el chcio del bus urbà!! T____T mala personaaaaa! i fins i tot l'home que xiula se'n fotia!!! serà possible. I un altre ma dit: que estás tramando ya, eh?? T____T joooooo!! només buscava el noi guapo, vale? T___T

i llavors, a la tarda he nat a x 1 parell de llibres a la biblioteca Vapor vell. i volia agafar el collblanc. ha vingut l'Scorpio, q sen fotia de mi també x lo del noi del bus urbà!!! ja està bé, no!!! T_____T i darrera venia el Pèls (a sobre deia que ni ell ni el pèls no eren tant guapos com el de l'urbà.. tonto!! T____T pq sempre se li acudeixen coses rares?? U__U). i el Pèls ma fet adéu dd el bus xDD jejejeje i la gent mirant xDDD enveja!! xDDDD jajajaja :P es que no volia el 61 ni el 51... volia el collblanc del Jose Mari :P ma fet gràcia com el paraguayo li deia Jose Mari xDDDDD jajajajaja... aixi que se li queda Jose Mari xDDDD :P i ha vingut 20 minuts tard T_______T i llavors, he agafat el metro i e nat a la vapor vell.. el llibre era més prim del que m'esperava. després he nat a la joan miro a per l'altre llibre i he tornat cap a collblanc, on he comprat el regal d'aniversari i el de sant x ma mare. i finalment a esperar al Paraguayo, q només pujar m'ha posat l'aire acondicionat!!! oooooooooh! quin detallàs!! mola!! *O* m'ha fet posar de més bon humor!! jajaja xD i quan e baixat, q ens hem creuat amb el Jose Mari i li he tret la llengua xDDDD jajajaja :P (ma fet ilusio XD avui tenia ganes de saludar autobuseros amb la mà xD i fer el ximple xD).

apa, doncs ja està!! ah!! ja he vist que ha retornat l'Edu!!! oooooh! a molestar-lo xDDDDD jajajajajajaja :P és broma xDDD

apa, doncs ara a veure el primer episodi de Pandora hearts, q és 1 miqueta estranya i a veure si m'agrada i quan acabi, a llegir estirada al sofà XDDD :P

ah! m'ha fet ilusió que certa persona m'ha dit "guapetona" xDDD aiiii! q mono q és quan vol *O* jejeje :P

apa, a veure com va l'excursió de demà... snif.. no vull!! però ja ens ha dit que faci sol o plogui hi anirem igualment T___T kk de tia! T___T (i diumenge al matí... al mercat de sant antoni s'ha dit!!! jejejeje *O* a viciar-me!! :P q m'esperen les 3 novetats d'ivrea: el angel del jardin 3, lost + brain 3 i golpe de pasion 6 :P).

ale, doncs ja ens veurem!!! els conductors del dia: el noi guapo, el patillut (cada cop el trobo més divertit, al igual que el Jose Mari xD, serà pq fan més el burru amb mi ^^), el Jose Mari, el Pèls i el Paraguayo. ^^

No hay comentarios: