viernes, marzo 13, 2009

Ximpleries varies d'avui...

Holaaaa!!!

avui al matí he nat a la carretera a buscar el bus del Jacin, però ha vingut 1 tio raro xDDD enlloc d'ell amb el que m'he fet 1 fart de riure xDDD jajaja :P
també he nat a la bijou Brigitte, a comprar unes arracades de 5 euros... jojojo *O* i eren monissimes!! són un candau i una clau. una a cada orella. ^O^ original! jeje ^^ mola! i tant sols 1 persona s'ha fixat en això. ^O^ es que les he comprat i de seguida les he desinfectat amb alcohol i les he estrenat *O* i m'ha alegrat que s'hi fixès. jeje ^O^
i també he comprat una polsera de color vermell però ja l'estrenaré quan porti vermell...jojojo :P
i llavors, he nat amb l'Emma a donar 1 volta xDDD i hem passejat per la carretera com en els vells temps i alguns autobuseros ens saludaven!! jejejejeje *O*
tmb, per tornar de BCN, he gafat el 64 amb el Juan, q una miqueta més i se'm deixa allà tirada a la parada!! T____T sort que ma vist o sentit quan li he fet: ei!!! on vas?? xDDDD o algo aixi xDDD. i he nat a la optica a que m'arreglessin les ulleres noves, q em fan mal. només les de sol no me'n fan. ^O^
i llavors, hem nat a l'eroski xD i l'emma s'ha comprat moltes porqueries i jo un parell de bosses de patates: una de gubblins i una de stiks per quan miri series a l'ordinador el cap de setmana! xDDD jajajaja *O^
tmb hem vist al Jose Luis, q ara m'entero que a la 13 portava el 64 xDDDD q fort! xDDD i em diu l'Emma: aquest no es el Jose luis?? me'l quedo mirant i dic: ostres! no sabia que el Jose luis duia el 64 de la una!!! xDDD ara ja u sé.. jojojo... el que he vist el Punyeteru a 1 altra hora... nooo! una esgarrifança em ve!! serà el Beat panxacontent o l'home del somriure que fa por enlloc seu, segur!!! T___T no vull!! xDDD però com q aniré a pel Jose luis... xDD jajajaja *O* per un dia, em fa ilusio!! *O* a més, com q no tinc classe... doncs agafaré el 64 de les 15.20... jojojo!! espero que no vagis xerrant amb ningú, reserva'm el lloc! xDDDDD :P i lo bo es que el Jacin ens ha somrigut i saludat amb el cap!!! ooooh!!! *O* ens ha fet ilusió! xD
i el Voltor, q diu q està enfadat pq li he dit Voltor!! mentida!! jo ahir no li vaig dir voltor!!! només li vaig treure la llengua 2 vegades i li vaig fer: po-poc... però res més!! T___T aquest home... be, si, el po-poc volia dir Voltor, pero de paraula no. a més, el qui s'ha de disculpar primer pq no em va dir res l'altre dia va ser ell!!! T__T pq em va dir de lluny q em quedaven bé les ulleres i després quan pujo no em diu res i ara em ve fent-se ell l'ofès... serà possible! T____T si tu et disculpes jo també xDDDD jajajajajaja... sembla 1 disputa de col·legi!!! xDDDDDD q fort! xD

ai!! la setmana q ve és el meu cumple!!! jejejeje... ja queda menys pel 21!! jejejeje *O* quina ilusió que em fa!!!

a la tarda he agafat el bus del Jose Luis i hi havia l'amic i fan num 2 del Pepón xerrant amb ell xDDD jajaja :P q no semblava gens sorprés que conegués tmb al Jose Luis xDD més aviat m'he sorprés jo xD jajajaja :P
ja li he preguntat si està dissabte o diumenge i el que em va dir que treballaven els meus preferits dissabtes em va dir la veritat. jejejejeje *O* pq si q treballa el dissabte: el podré molestar el dia del meu cumple!!! ueeeee! *O^ l'aniré a veure... pq duu el collblanc!! ^O^
i llavors e nat a mirar si hi havia alguna novetat i he trobat tot el que volia menys Trigun maximum... U__U quina pena! T.T però tot i així tinc:
** Midnight secretary vol 4
** Midori-kun vol 4
** Black bird vol 4
** Bleach vol 29
** TRC vol 23

a veure si diumenge puc trobar el darrer volum de Trigun! jejeje *O*

i per tornar, el 61 de les 16.15 el duia el Cap d'es. xD que feia com segles que no hi pujava xDDD jajaja xD i molt bé. fins i tot ha posat l'aire acondicionat!! aixi que, perfecte! *O*

i ara, a mirar l'ep 19 de Code geass R2 mentre em menjo uns donuts!! jejeje *O* (és que els tenien a meitat de preu al caprabo jojojo :P).

ah! els conductors del dia:
El Jose luis, el Juan, el Cap d'es (q després d tants anys encara no sé com es diu xDD), el Punyeteru i el Patillut. *O*

missatge a qui jo em sé: ja tinc el 29 de Bleach i ja me l'he llegiiiit! :P elis elis!! xDDD jejeje... q dolenta sóc, però tu més :P ale xDDD (ja està xD)

No hay comentarios: