jueves, marzo 12, 2009

El retorn de Code geass R2

Holaaaa!!!

aquesta setmana he représ un anime que vaig deixar penjat fa temps i q aquesta setmana em viciaré i me'l miraré.. aquest és ni més ni menys que Code Geass R2. ara ja vaig per la meitat ^O^ i està molt interessant! jejeje *O* necessitava 1 tipus d'anime així ^.^

ahir em vaig llegir el vol 8 de Kurosagi, interesantíssim, a veure quan treu glénat el vol 9 T___T i també vaig llegir el vol 3 de Fairy Tail, q tmb es queda molt interessant. ^^

avui tant sols tinc la classe del senyor Quetglas, a veure què farem. aixi que segurament agafi x tornar el 51 de les 19.50 ^^ (si no donés temps, doncs, agafaria el 64 de les 20 T.T) i pel cap de setmana m'he de llegir el Conte del Grial T.T

ja em queda poquet de les pràctiques del CAP. jeje ^O^

apa, doncs a veure 1 episodi més de Code geass, a estendre la roba i després llegiré 1 miqueta més del vol 1 de Eagle ^^ (q no està gens malament.)

ja estic pensant quins són els candidats d'anime per veure quan acabi amb Code geass R2: Shion no ou, Nabari no ou o Yakushii Ryoko no Jikenbo. un dels tres serà el que comenci, però encara no ho he decidit. tant sols sé que tinc ganes de veure'ls tots tres. però si algú té alguna recomanació d'algun d'aquests que hagi vist i digui: doncs aquest val més la pena de veure'l primer. doncs aquell serà el primer dels 3 ^O^

i a la tarda, he nat a classe del senyor Quetglas, que com q em feia mandra agafar un bus vell xD me ne nat a la carretera a pel 64 xDDD jaja... bus gris!! *O* aixi que... si no era gris, agafava el 51 i si era un bus gris, doncs agafava el 64 xD. aixi que ve el 51 primer, i darerra en venia un de gris i he pensat: el 64 i sino el iaio dels cabells blancs amb 1 de gris xD. pero era el Calvo malvat amb un de gris. jejeje ^^ ma sabut greu deixar paxar al punyeteru però es que volia 1 bus gris. jejeje :P
he arribat bé a classe i mentre esperava llegia el vol 9 de Karin (per fi li diu q l'estima!! jeje... q monos!! l'Usui i la Karin *O*). i llavors, hem paxat a classe. el senyor Quetglas, ens ha ventilat en 30 minuts i ha donat x enllestida la classe xD i llavors, dic: doncs a pel 67 de BCN! q passo de metro! es que a vegades triga menys el 67 q el metro!! es fort, eh? :P i llavors, sem tanca el semafor i al 67 tmb. es questio de quanta gent hi ha a la parada. dues persones!! nooo! no sabia si arribava a temps o no. el conductor? oooh! aquell home que sempre veig al vespre! m'esperarà o tocarà el dos? corro cap a la parada xD i m'espera!!! jejejeje... li dono les gràcies i em diu de res i hola. i li dic hola. jeje ^^ i quan buscava el 51 amb la mirada, se na adonat i em diu: el 51 no viene aun O___O carai!! quina passada! xDDD jajaja ^^ i quan arribo m'he hagut d'esperar i tot 5 minuts!! jo que patia! xD i ha vingut el Punyeteru i aquest cop si, x tornar, el 51. q no tinc ganes de caminar! xD es que havia pensat en les multiples opcions i la més adeqüada era el 51 del Punyeteru xDDD jaja :P i li dic hola i em diu hola. ^^ jeje... i x molt que he mirat no estava en cap 51.. aixi q... em resigno (de moment :P) i seguiré agafant el 51 del Punyeteru ^O^ millor el Punyeteru que el tio del somriure que fa por o l'home que condueix prudentment. o sigui que... xDDD prefereixo que el de les 15.40 sigui el Punyeteru. ^^ i llavors, m'he acabat el vol 9 de Karin i he començat el 8 de Shinshi doumei cross, que estic a punt d'acabar-lo *O^

apa, doncs ara a mirar el 15 de Code geass R2... 10 eps més i s'ha acabat!! jeje *O* i demà al matí a fer unes investigacions a la biblio... a BCN i a la tarda a jugar al paper mario la puerta milenaria XD jojojo... a veure si acabo ja el joc! :P apa, doncs a sopar!! :P

els conductors del dia: el Punyeteru i el Calvo malvat.

ooh! els de Filabo m'han enviat 1 mail dient que tenen un blog
http://filaboediciones.blogspot.com/
per parlar de les seves edicions!! jeje ^^ ara li faré 1 cop d'ull!!
apa, fins demà!! bona niit!

No hay comentarios: