sábado, marzo 14, 2009

El penúltim dia del CAP *O*

Holaaaaaa!!!

avui estic molt feliç!! jejejeje *O* no sé, m'han passat coses molt interessants. començant pel principi, surto de casa i veig l'Andalús que va tard com sempre xDD i em diu q vagi cap a la plaça que ara ve i penso: i si x 1 cop ve el 64 a la hora que? i me'n vaig a la carretera i m'arrisco xDD i quan venen, al cap de 10 minuts, venen 2 autobusos seguits!! *O* ooooh! emoció!!! dos seguits!! serà el collblanc el del darrera del 51?? amb això, q l'Andalús veu que miro q al darrera ni ha 1 altre i em diu q si m'estic pensant quin agafo. i li dic que si, q miro quin numero es i qui és. miro, veig al Jesulín amb el 64 xDD quina decisió més difícil! xDDD miro a l'Andalús i rient em diu: coges el de atrás, no? i li dic que si. i rient em fa adéu. xDDD pobret... em sap greu deixar-lo passar però es que el Jesulín amb el 64... xDDD és una oportunitat interessant xDDD (en aquells moments no em recordava de la nostra disputa col·legial xDD). i me'l miro i li dic: t'he de cridar? i em diu que si, tot rient. i li dic: però si saps que vull pujar amb tu!! que he deixat paxar el 51!! xDD i ell es posa a riure i em fa que hi vagi amb la mà i quan pujo em diu mirant-me a la cara: holaaa! i li dic: holaaaaa! xDDD i deia que duia les ulleres de sol noves xD (almenys, aixo he entés xDDDD) juju... :P

hem arribat a les 7.55 a la parada i he nat a pel metro, q he nat bé!! menys mal!! xDD i he arribat 10 minuts abans *O* i he pogut llegir 1 miqueta!! *O*
després de classe, que ha estat molt divertida i amena, hem acabat a les 13.15 i he pensat: el temps just de baixar i agafar el metro i arribar a les 14 a Maria Cristina. baixo, q son 10 minuts dd la facultat al metro T_T (la pujada es molt pitjor!! xD). i el metro se m'escapa davant dels nassos i a esperar 5 minuts. ve 1 metro nou i la gent estava com voltors a les portes esperant x entrar i agafar 1 lloc. he entrat x la porta on no entrava ningú (lloc estratègic xD) i he agafat lloc (es que 45 minuts de peu es 1 merda!! ja m'havia passat algun dia i uf...!!). arribo a maria cristina a les 14 i allà, arribo i una senyora em pregunta q quin bus a d'agafar. i una altra em pregunta que amb quin pot anar a sant feliu avui, els dies de cada dia i en diumenge. i jo explicant tot d'horaris i linies a la senyora xDD jejeje *O* total, que ve el Jacin amb el 64 i venia a la hora!!! no em podia creure que el Jacin vingués bé!!! xDDD molt bé, Jacin!! avui tu has currat!! xDD

i ara he arribat i mon germà m'ha dit que ja tenen els meus mangues francesos a Jaimes, aixi que rento els plats i m'en vaig corrents a x ells!! jojojo *O* i després, a donar 1 volteta amb l'Emma!! :P i evidentment, hi vaig amb el bus... q suposo q el 64 galliner de les 16 és el Cap d'es, si no l'han canviat xDDD ale!! després ja posaré la tarda!!!

de moment, els conductors del dia: l'Andalús, el Voltor i el Jacin. *O*

a la tarda he nat a Jaimes i he nat amb el Cigró, q duia l'aire acondicionat i ma parat davant!! ooooh! i a més a més, conduia millor que el darrer cop... ooh! ^^ i x l'altra banda ha paxat el Jose luis, q nu se si ma vist o no xDDD tinc els meus dubtes xD em sembla més aviat q nu ma vist xD.
he nat allà i tant sols tenien el vol 6 de Crown... però millor això que res, de fet, és el que li he dit al Fede, que era dels que havia encarregat, el que tenia més ganes de llegir perquè fa mesos que tinc el 5 x llegir però que no volia llegir-lo fins que no tingués el 6. jajaja *O* i me ne nat corrents a collblanc a veure si pillava el 50 de les 17.15, pq passava d'esperar.me 3 segles a que vingués ves a saber qui... tampoc és que sabés qui seria XDDD però buenu xDDD el de diagonal si q u sabia i no volia xDD aixi que... ^^ i llavors, ha vingut el Tio bueno xDDD jajaja... q ... atenció: m'ha dit holaa!!!! siii!!! ja tocava!!! xD tant reivindicar que molt dir-te "tio bueno" i no pujava amb tu, però ja vaig dir que si no anava era pq em feia rabia que no em diguéssis res. doncs siii!! avui ma dit hola, buenas!! oooooh!! increible!! ara, la mala costum de fumar a dins del bus, no li treu ningú... això encara ho ha d'assimilar ¬____________¬ que no es fuma dincs del bus, tio!! a veure si ho aprens d'un cop!! i no em diguis com em diuen alguns que "com q no sé que has de pujar, doncs fumo igualment!!". no, aquesta excusa no em val!! ¬.¬ has de fumar fora del bus sempre ¬.¬ si es que... ¬.¬ pero buenu... T_T i de nou, he vist al Jose Luis xD q tampoc ma vist aquest segon cop... T.T

llavors, finalment, l'Emma ha donat senyals de vida i ha baixat de casa seva xD i hem nat a la òptica, a que li fessin 1 cop d'ull a les ulleres noves ^^ i me les ha arreglat!! jejeje *O* i llavors, hem vist 1 munt d'autobuseros!! jejeje.. el Jose Luis l'he vist 5 vegades!! xDDD la millor ha estat quasi al final, quan passa i dic: mira, està a la parra!! xDD i es gira, ens mira i es posa a riure xDDDD jajajaja... era veritat!! estava a la parra! xDDD jajaja... i tmb ha passat el Calvo malvat i ha fet una salutació a l'estil Pèls fent: ei! xDDD i també hem confós al Miguel i ens pensavem q era el Salvatge xDDDD jajajajaja i estavem mirant-lo amb cara de: és el Salvatge o és el Miguel? xDDDD
jojojo... però ara ja sé l'ordre: tio bueno, Miguel i jose luis... lalala.. i el dissabte que ve...a molestar-los!!! ueeeee! *O* també he vist 5 cops al Cigró T___T jooooo! i dos cops al Calvo malvat... i 4 al tio bueno (o potser 5... T.T) al Miguel tant sols 1 cop xD i 1 cop al Cap d'es... ^O^ i em sembla que ningú més xDD
em descuidava el Calvo de la mala llet, q duia un 57 xDD q no sé de quina hora era xDD era al vespre...a les 20.15... em sembla xDDD i tmb hi havia el Cap de pollo q tmb ha somrigut xDDDD jajajaja... xD :P
ah! i ara m'he recordat del Mandonguilla... pero no sé ni la linia ni la hora xDD només sé que l'hem vist cap al tard... potser seria un 62 o 57 o 64... no recordo XDDD eren quarts de nou... em sembla xDDD (la setmana que ve, enlloc del Mandonguilla... el Punyeteru xDDDD em faria més gràcia xD)
ara que hi penso: aquest any també estrenaran algun autobus nou per la setmana del 21?? o ja tenen prou autobusos nous?? pq em sembla que hi ha massa cafeteres donant voltes XDDDD. :P
i buenu, q consti que no he dit res de mal... es q 1 home estrany ens mirava quan parlavem amb l'Emma del Salvatge xDD i ella em deia que feia temps que no veia ni al Salvatge ni al iaio Viciós... i jo li deia q segurament era pq el Salvatge el substituia i q ja estava jubilat, segurament xDDD i llavors, pasa el tio, clon del Mario xDD i se'ns queda mirant O___O q passa? és el q penso: q es va jubilar el iaio i q van agafar al Salvatge... i si no és, q deu ser el cas, pos vale xDDDD jajajaja :P

i demà volia anar al mercat de sant antoni però em fa mandra i a més a més he d'acabar de llegir el Perceval o Conte del Grial i fer els deures de La cavalleria (bé, aquesta lectura és part dels deures xDD) i començar a fer 1 miqueta del treball sobre les cròniques medievals xD ^O^ q avui me l'he pres de relax xDDD es que després de lo bé que m'ho he passat al matí entre el bus, les classes i de nou el bus xDD i a la tarda amb l'emma, el bus i tot plegat ^o^ doncs que de deures i estudiar res xDDD. :P

lalala... tinc tantes coses x llegir i tant poc temps!! ja m'he llegit el vol 7 de Cat street!! *O* està moooolt interessant!!! *O* a veure si la setmana que ve puc comprar el vol 8 *O* la setmana que ve, aprofitant els diners que em donin pel meu cumple, doncs aniré el dia 22 al mercat a viciar-me... jojojo *O* jejejeje... la setmana q ve aniré a comprar unes galetones molt bones pel dissabte... jejeje *O* i l'Emma m'ha dit que em regalarà un pastís!!! *O* jojojo... pastís gelat!!! es que m'encanta la tarta romantica de la frigo *O* i ma dit q em regalaria el meu pastís preferit *O*... jojojo :P
joooo! el q m'agradaria que em regaléssin pel meu cumple és el vol 14 de Trigun maximum!!! T-T mirada suplicant. me'l regala alguna ànima caritativa? xD ^o^
juju...

ah! afegeixo com a conductors del dia, els meus divertits conductors de la tarda *O*

editat el diumenge: ja he acabat de veure Code Geass R2... quin final! xDD jejeje.. però m'ha agradat *O* me n'alegro de haver seguit veient-lo i de no haver-lo deixat penjat, perque hagués estat llàstima ^O^

el nou anime que començo ara que he finalitzat Code geass R2 és Nabari no ou. després de molt pensar si començava Nabari o bé Shion no ou, doncs m'he decantat x Nabari. resulta q és de ninges... T___T jo que no volia cap cosa rara de ninges... T___T uuuh! però buenu, com q el Miharu és mono i el profe també xDD i em recorda a Zombie loan xD doncs bé, donarem 1 oportunitat a aquest anime de Square-enix T.T (jajaja... amb aquest són 3 els animes de square que tinc començats: soul eater, kuroshitsuji i ara aquest :P). apa, doncs ara a seguir mirant algun episodi més ^^

No hay comentarios: