martes, marzo 03, 2009

Petita compra d'avui...

Holaaaa!!!

avui he anat a les pràctiques al matí... quin dia!! XD però buenu... xD demà, d'excursió amb els alumnes, i agafarem la merda de tren T___T total, que avui volia agafar el 51 a la plaça però entre unes coses i altres, he hagut de sortir més tard i llavors, he dit: au, doncs el 61 o 64 xD. jajajaja... i quan arribo allà em trobo q venia l'Antoniu xDDD jaja.. avui no li havien endinyat el bus groc, llàstima xDD jajaja :P i llavors, ja venia el Salvatge per l'altra banda O________O i me quedat parada pq ahir duia el de les 16 i en canvi, avui duia altre cop el d'abans xDDD aquest home... ja podria fer cada dia el mateix horari! xD :P i llavors, m'ha sorprés que venia ja el 64 i era 1 bus gris!! ueeee! i era ni més ni menys que el Punyeteru!!! ueee!!! no era el Lalala!! jejejeje *O* total, que vaig a classe i fem la merda de classe de mística i després, la dels jueus. en que la profe ens diu q la classe acaba 1/2h abans pq ha de marxar. i llavors, a les 19.10 sortim i surto i allà estava el 67 xDDD i el tio diu: anda que no! sales de clase y te coges el bus! xDDD jajajaja... tu calla!! que et vas estampar amb 1 moto la setmana paxada!! que et vaig veure!! aixi que no em remuguis! xD (aixo he pensat :P). i arriba a diagonal en 5 minuts O_________O i em quedo: agafo el bus x tardar més i tarda molt més el metro!!! O____O total, q arribo i baixo a fc macia x anar a la primera pq em sobraven 25 minuts T____T total, que vaig xino-xano pero a les 19.30 ja no em podia entretenir més T____T kina kk... T___T i em poso a esperar on hi havia 4 autobusos: un iaio raro xDDD que duia 2 conductors de paquet: un caxo tio bueno que no havia vist mai i un tio llarg i prim amb 1 riço, q tampoc havia vist mai xDD. després, el Cap d'es i el Calvo malvat. i per acabar, el del 51, q no el veia ve i ha resultat ser el Gabi T_______________________T joooooo! ja m'havia oblidat de la seva estupidesa i en veure'l m'he posat de mala llet T____T sort de les tonteries que fa el Salvatge xDDD jajajajaja... sino! ^^ es que le vist x la finestra que no se quines coses rares feia, q semblava que estés cantant i ballant mentre conduia xDDDD jajajajajajaja... el cas es q ma fet gràcia xDD i he deixat de pensar que qui duia el 51 era aquell tio T_____T (i he seguit llegint el vol 2 de Keroro, q està molt interessant i és molt divertit xDDD ^^).

apa, doncs, vaig a seguir llegint 1 miqueta xDDD kero kero kero xDDDD jajajajaja xD

m'han dit una frase molt bona però no la recordo xDDD i això que m'ha fet molt contenta T__T

ah! respecte a les compres han estat els volums 4 i 5 de Nodame, que no m'he pogut resistir i necessitava 1 miqueta de josei. a falta de seinen xDDD (es que ja s'aproxima el dia "X" del mes xDDD i necessito algo no-romàntic.) aquest mes tinc pensat el vol 1 d les Gouttes de dieu, el 8 de Kurosagi (q el reservava XDD) i els volums que tinc de la biblio de Keroro *O* (m'agradaria MPD psycho... q cada dia penso més en comprar-la xDDD em puc resistir cada cop menys... xDDD em sembla que el proper cop q la vegi.... acabarà caient T___T o aquesta o Aula a la deriva xDDD).

apa, doncs a llegir!!! (ara quan acabi el 2 de Keroro no sé si llegir el 3 o canviar i llegir el 3 d'Otomen xDDD o alguna altra novetat que tinc x aqui x llegir xDDD. es q tinc molt x llegir i massa poc temps!! xDDD

ah! ja e vist l'ep 522 del Detectiu Conan!! el 523 x demà pq la connexio esta xunga i l'egoista de mon germà està ell dd les 15 de la tarda amb el MU i no puc descarregar jo!! i el mateix amb el Megavideo T____T pq es talla la connexio T___T aixi que res, penjo aixo abans que es talli 1 altre cop i no pugui penjar-ho ^^

ah! i ja he vist tots els eps que estan subtitulats de Himitsu, ara toca esperar a l'episodi 16 T___T quina kk xDDD. i de Kuroshitsuji me'n queden 5. ^^ ara quan aquest tmb em quedi parat, a veure si segueixo amb Rosario to vampire Capu2. q tmb la vaig parar x acabar de bxar-la i mirar-la de cop xDDD jajaja ^^

apa, els conductors del dia: el Salvatge i el Punyeteru ^^

vinga, fins demà!!! ^^

No hay comentarios: