miércoles, marzo 04, 2009

Natsume Yuujinchou i MW

Holaaaaa!!!

avui je he nat d'excursió amb els alumnes de 3r d'Eso. XDD tota una experiència. no em pensava que fossin tant i tant curiosos i que tinguessin tantissimes preguntes x fer. xDDD jajaja... ha estat molt cansat però força divertit. ^O^

jeje... la tarda me la he pres de relax perquè estava feta pols, m'he pres un effe pq estava petada, em feia mal tot xD i km que plovia, no he nat a Cornellà, tal i com tenia previst, sino que m'he quedat llegint el vol 2 de Keroro i veient una miqueta d'anime: els episodis 50 i 51 de Kirarin Revolution, l'ep 523 del Detectiu Conan, els 2 episodis d'ahir del detectiu conan, l'ep 21 de Skip beat!, l'episodi 20 de Tales of the abyss i el primer de Natsume Yuujinchou. la veritat és que tenia ganes de veure XXXHolic Kei, que la tenia a mitges xDD (com moltes series xD) però com que la connexió va fatal i no hi ha manera de descarregar l'episodi 391 de One piece (al menys, l'ep 209 de Bleach si xD), doncs m'he recordat d'aquesta sèrie, i enlloc de continuar alguna, he començat aquesta T__T lalala... xDDD i la veritat és que m'ha agradat molt, el primer episodi. i és que m'ha recordat moltíssim a Mushi-shi. però la BSO em recordava a Inuyasha xDDD.

ara desacarrego (o ho intento xD) l'episodi 7 de Slayers Evolution R (quan la tingui sencera la miraré seguida... perquè passo de quedar-me amb la intriga xDD jajajaja).

ja sé que hauria d'estar llegint Gregori de Tours... però es que tenia moltes ganes de fer un descans de tota la tarda xDDD.

apa, doncs ara a mirar l'episodi 2 de Natsume Yuujinchou. (a partir d'avui serà la serie que em miri cada matí quan esmorzi. aixi que en pocs dies la tindré ventilada xDD i més si son 12 eps x temporada... aixo em recorda que he de bxar la segona temporada XD). i avui miraré tots els que pugui xDD jajajaja :P

apa, ens veiem!! ^O^ (demà a veure on estarà aquell home... si a les 15.40 o a les 16 T___T joooo!! demà torno a les 22... T____T a veure si la profe ens deixa sortir bé i puc agafar el collblanc de les 22 T.T sino... hauré d'agafar el 64 de les 22.30 T__T a veure si es el Paraguayo amb el 115, q va 5 minuts atrassat, i aixi passa a les 22.05 i el puc agafar ^O^ jojojo XD).

descarregant l'OST d'Skip beat!!! ueeeee!!! *O*

he fet una mousse de xocolata amb llet boniisima!! jejejeje *O* (era de la marca del flam xino el mandarin, pero mousse de xocolata *O*). jejeje ^^

MW, el manga més cruel que m'he llegit fins ara i el que menys m'ha agradat. entre aquest i Life no sé quin és més cruel T___T que fort... estic en estat de shock i mig traumatitzada U____U (a veure si llegint Otomen se'm passa T___T)

No hay comentarios: