sábado, febrero 28, 2009

Lectures d'avui *O*

Holaaa!!

avui ha estat un dia estrany i torracollons dd primera hora del matí. primer, el Va de guapo, que entra a 2/4 i a les 7.40 surt xDDDDD en 10 minuts dona la volta xDDD increïble xDD. després, em trobo 1 sonat al metro cridant amb un embut i em crida a l'orella, el molt tocat del bolet. i quan em giro x veure qui m'emprenya, em fot 1 foto dient que li agrada tocar els collons fotent fotos a la gent. serà fill de... ¬_¬ quina ràbia... T___T jo que llegia Bobobo tant tranquila... ¬_¬

total, que avui m'he llegit el vol 13 de Bobobo, q es queda molt interessant i que fins dilluns (si els ha arribat) no podré tenir el vol 14 T_T
i també el vol 6 de La ventana de Orfeo. més complicacions... si es que... aqui tot s'embolica de mala manera xDD ja veurem què passa al vol 7 el mes que ve xDD jaja ^O^
i ara he acabat el vol 1 de Rosario to Vampire xD. jejeje hi ha 1 cosa que m'ha fet molta gràcia, i és el personatge de l'autobusero, que surt a cada capítol fumant-se un puro xDDD i que fot cullerada o surt enfotent-se'n de tot deu xDDDD. jajaja... ja veurem el mes que ve si el 2n volum també o era x omplir en el primer volum ^O^

i ara tinc 1 gran dilema en l'ordre pq em moro de ganes de llegir-los tots xDDD jajajaja... Fairy tail, el angel del jardin, espera a que me enamore (el meu preferit de la autora ^^), kurosagi 8, love com, otomen... xDDD tinc 1 pila x llegir xDD jejejeje *O* aixi que... el que primer em cridi serà el que em llegeixi... tmb he mirat la pàgina de Ivrea i m'està temptant molt aquest de Lost + brain... que perillós... espero no veure'l en cap botiga o l'acabaré agafant... T___T el q em moro de ganes de comprar és Aula a la deriva... T__T però es que estic esperant a que surti completa pq em fa por que la tallin a la meitat i em quedi sense el final... T__T aixi que quan estiguin els 6, pel meu sant me'ls compraré tots 6 de cop xD jajajaja :P (pq primer vull comprar MPD psycho xD jajajaja). hauré d'afegir aquestes futures compres a la llista. ^O^

ah! lo del conductor del dia i el malvat no és que m'hagi equivocat, és que pel viatge d'anada es mereix ser el del dia, però pel viatge de tornada (en que no m'ha parat davant T___T i venia tard xDDD encara que digui "en 10 minuts soc aqui" xDDD quina gràcia!! m'encanta q dd l'altra vorera em digui: en 10min soc aqui. n'ha trigat 14 xDDD jajaja :P però tant sols ha estat malvat x no parar davant XD T___T)

ah! i estic bxant el primer capítol de l'OVA de XXXHolic ~ Shunmuki *O* a veure què tal estarà... d'aki 1h ja estarà descarregat *O*

això m'ha recordat que encara tinc pendents x comprar el 4 i 5 de Nodame, el 4 de Rg veda i el 23 de TRC U___U es que hi ha massa x comprar i massa pocs calers!! xDDD jajaja... aixi que això s'acumula x quan em cridin irresistiblement :P

i ara que dic això de irresistible, m'acabo de recordar que divendres ja vaig veure al Pepón i al Jesús amb el nou uniforme... *O* baaaabaaaaa... el Jesús... xDDD estava guapissim i em quedo curta!! xD jajajajajajajaja... sem va quedar una cara de: baaaabaaaa xD (i em sembla que dels guapos ja no me'n queda cap x veure xDDD). *O* a veure el dilluns on està tothom! xD espero que el Pepón segueixi al 51 *O* i vull el Brincos 3 altre cop al de les 14!!! es que... el Lalala fa por al volant!!! T__T no tanta com abans... però prefereixo al Brincos 3, questió de preferències ^O^

apa, doncs abans de preparar el sopar tinc 1/2horeta x llegir, vaig a aprofitar i triaré a veure quina em llegeixo primer! jeje *O* apa, ens veiem!! *O*

editat: després de sopar, m'he llegit "espera a que me enamore" (que l'havia llegit en anglès fa temps i em segueix encantant... *O*). i també el ángel del Jardin vol 1, q considero que el Momo és un capullo i espero que no acabi amb ell i que acabi amb l'Asuka, sino, és que la tia es tonta xD jajaja... això ho comprovaré d'aki 3 mesos! xDD quan l'acabi... el que tmb es tonto és l'Isaac, que persegueix el fantasma de dues dones, al igual que el Moritz, el fantasma de la Friederike. però ja veurem que passa a finals de mes amb el vol 7! jejeje *O^

segueixo pensant q es tota una fumada que a tot arreu tinguin el 7 de Love com i aqui ja tinguem el 8 xDD quan sempre tot arriba quan els dona la gana i cada cop q en 1 lloc diuen: tenim "X" numero de love com.. i men vaig a la llibreria els pins i em trobo el següent xDDD potser té un chanchullo amb Planeta o és que se li equivoquen cada mes?? XDDD no sé, però a veure el mes que ve xDDD jajajaja :P

No hay comentarios: